Voiko kliseisempää olla?!

• Viestiketjun aloittaja elämä on
  • Ensimmäinen viesti
Ala pakata!
Ap, lopeta ihan tosi se jankuttaminen ja vääntäminen. Nouse tilanteen yläpuolelle. Sulla on ne kuvat. Sä näit tilanteen. Älä anna huijata enää itseäsi.

Ala pakkaamaan.

tuohtunu
Ei ole totta tämä Ap, se on ihan pelkkää provoo ihan koko juttu. Ei kai kukaan NORMAALI ja SELVÄJÄRKINEN ihminen asu tuollaisen kanssa saati sitten pidä lapsiaan siellä? tämä Ap on muutenkin täällä joka palstalla kyselemässä seksileluista ja painonnoususta raskausaikana telma silmäkulmassa tai kuinka vaikuttaa neuvolatätiin kun mukulalla on mustelma silmäkulmassa ja kuitenki noot sunnuntaina ollu kännissä! PROVOO ei yhtään mitään muuta. Säälittävää ettei toisilla ole omaa elämää oleenkaan. olisit tämänkin ajan leikkinyt lastesi kanssa kuin ollut täällä.

:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tainnu paljaaltaan vielä vedellä. Vai olikohan kortsut saunatakin taskussa..? ;D Kohta on ystäväs paksuna jos ei käytä mitään ehkäsyä..
Eiköhän parisuhteessa oleva käytä jotain hormoonallista ehkäisyä. Tai ainakin hyvin todennäköisesti.

Ja miksi ap ei saisi jankata? Kova suoritus jo ettei käynyt väkivaltaiseksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Tainnu paljaaltaan vielä vedellä. Vai olikohan kortsut saunatakin taskussa..? ;D Kohta on ystäväs paksuna jos ei käytä mitään ehkäsyä..
Eiköhän parisuhteessa oleva käytä jotain hormoonallista ehkäisyä. Tai ainakin hyvin todennäköisesti.

No jo on taas yleistystä että KAIKKI parisuhteessa olevat käyttää pillereitä ym..:D

Horatio, CSI
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Löysin miehen ja parhaan ystävän pannuhuoneen lattialta nukkumasta päällekäin! Kummallakaan ei ollu housuja!Näin päättyi sit mun synttäripippalot!

Voi v*ttu! Todistukseksi otin pari valokuvaa, koittavat kumminkin kiistää...
...jos valokuvissa ei satu näkymään muuta kuin persuksia eikä ole sellaisia syntymämerkkejä tai muita, joista "syylliset" voi identifioida.

t. Horatio

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunu:
Ei ole totta tämä Ap, se on ihan pelkkää provoo ihan koko juttu. Ei kai kukaan NORMAALI ja SELVÄJÄRKINEN ihminen asu tuollaisen kanssa saati sitten pidä lapsiaan siellä? tämä Ap on muutenkin täällä joka palstalla kyselemässä seksileluista ja painonnoususta raskausaikana telma silmäkulmassa tai kuinka vaikuttaa neuvolatätiin kun mukulalla on mustelma silmäkulmassa ja kuitenki noot sunnuntaina ollu kännissä! PROVOO ei yhtään mitään muuta. Säälittävää ettei toisilla ole omaa elämää oleenkaan. olisit tämänkin ajan leikkinyt lastesi kanssa kuin ollut täällä.
Ap = alkuperäinen. Joka ketjussa omansa. Ihan vain tiedoksi..

vieras
Siis luuleeko joku että tuo Ap on yks ja sama ihminen??????????? :D:D:D:D
Ei ole ensimmäinen, joka on kysellyt, että kuka tämä ap oikein on kun tuntuu joka ketjuun osallistuvan :D
Ei jumalauta, mitä tyhmyyttä :D

Aina siis harmaiden ketjussa on niin, että alkuperäinen aloittaja kommentoi myöhemmin ketjuun nimimerkillä ap. Esim. aloitan ketjun, jossa nimimerkkini on vieras aluksi. Kun vastailen ketjuun myöhemmin, laitan ap, jotta muut tietävät, että olen ketjun aloittaja. Tämä on ihan vakiokäytäntö ollut aina aihe vapaalla ja mitäs nyt-palstalla :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aina vain mies väittää ettei mitään oo tapahtunut! :eek:

Vaikka näytin kuvan, "hän on vain nukkunut, eikä tiedä miksi "ystävä" on tullut hänen viereensä!" Aaghh! Ja hän mielestään on epäreilua erota tämän takia, kun mitään ei oo tapahtunut! Sanoin ettei tuo tapahtuma ole pelkkä syy, vaan "viimeinen naula arkkuun".
Illalla vielä sanoi ettei meidän tarvitse mihinkään muuttaa. Lopulta ymmäri et tämä oli tässä, sanoi et pakko kai se on uskoa. Ja sitten hetkenpäästä kyseli et MIKSI EN TUU HÄNEN VIEREENSÄ!! :eek:
Oli siis seksiä vailla! SIIS USKOMATONTA!!
Paras(?) oli kun kysyin et mitäs jos musta ja "ystävän" miehestä olis tuollainen kuva et uskoisko et ollaan vaan nukuttu, niin kuulemma PIENI EPÄILYS vois olla!! Heh, heh, mä olisin lentäny samantien pihalle, huorittelujen kera!
Oon siirtäny yhden kuvan kännykkään, ja mietin et lähetänkö "ystävälle". JOs sit mieleen muistuis mitä on tapahtunut...
Älä lähetä! Se "ystäväsi" väkivaltainen mieskin saattaa nähdä sen! Väkivaltaiset ja mustasukkaiset miehet usein tutkivat vaimonsa kännyköistä viestit ym.

No jo on taas yleistystä että KAIKKI parisuhteessa olevat käyttää pillereitä ym..:D
No jo on taas hyvää lukutaitoa, suorastaan kadehdittavaa. Pilleritkö on ainoa hormoonallinen ehkäisy? Entä tuo kohta "Tai ainakin hyvin todennäköisesti"?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Ap, mikä tilanne?

Kai olet edelleen muuttamassa pois? Nyt, nainen, älä anna periksi äläkä anna miehen puhua sua ympäri! Voimia!
Juu, olen muuttamassa! Ei mua enää saa puhuttua ympäri :)
Oon laittanu sen kuvan tietokoneeseen taustakuvaksi :/ On sit muistuttamassa (aivan kun voisin unohtaa) tapahtuneesta...
Asiaa!
Häh, tietokoneen taustakuvana? :eek: Sun lapsi voi nähdä sen!!

vieras

No jo on taas hyvää lukutaitoa, suorastaan kadehdittavaa. Pilleritkö on ainoa hormoonallinen ehkäisy? Entä tuo kohta "Tai ainakin hyvin todennäköisesti"?
Siinä lukee pillereitä YM.

Siinä lukee pillereitä YM.
Ja myös "Tai ainakin hyvin todennäköisesti" lukee lainauksissasi.

viekku
No lähetin pyynnöstä kuvan uudestaan, ja sit soitin. Ystävän mies vastas, kerroin sille tapahtumista ja mitä kaikkea näkyy kun kuvaa katsoo isona. esim. sen et se kylpytakki on siellä alla ym.
Oli se mies järkyttyneen/ hermostuneen kuuloinen, mut taitaa haluta uskoa ettei mitään oo tapahtuntu...
Nyt mä en kyllä enää oikein usko...jos ukko mustis jos aiemmin ja kaikkee muutaki ni TUSKIN tollasen nähtyään voi olla VAIN hermostuneen kuulonen!!!
Kyllähän tuollasta kuvaa ei mies kuin mies kestä ja usko ettei "mitään oo tapahtunu". Tuo on niin ällö kuva että pyörii munkin silmissä vähä väliä vaiks tuntemattomia...ja miehellehhän tunnestusti nää pettämiset on pahempi paikka vaikka itelle ne saattavat salliakkin, mutta ei omalle akalla kukaan - tai on tosi nyssykkä - ja tollasen kuvan jälkeen...EI mee läpi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Ap, mikä tilanne?

Kai olet edelleen muuttamassa pois? Nyt, nainen, älä anna periksi äläkä anna miehen puhua sua ympäri! Voimia!
Juu, olen muuttamassa! Ei mua enää saa puhuttua ympäri :)
Oon laittanu sen kuvan tietokoneeseen taustakuvaksi :/ On sit muistuttamassa (aivan kun voisin unohtaa) tapahtuneesta...
Asiaa!
Häh, tietokoneen taustakuvana? :eek: Sun lapsi voi nähdä sen!!

Yhteistyössä