Niin eli sinusta nuo ei ole perustarpeita siis? Missä se korostaminen?
Missä kohti olen sanonut että miehen pitää saada olla päättämässä asiasta? Miehen pitää saada olla päättämässä siitä osallistuuko asiaan vai ei, koska asia ei ole ollut millään tasolla suunniteltu, sovittu tai mitään muuta sen tapaista.
Jos päättää että ei osallistu, edes rahallisesti, niin sitten menettää kaikki oikeudet asiassa eikä saa edes yrittää lähestyä ko. henkilöitä tulevaisuudessakaan, jollei lapsi itse ota yhteyttä myöhemmin.
Ai nyt olen tehnyt hirmuisen numeron myös rahasta?
Miten olisi sitten pitänyt ilmaista se, että omasta mielestään se joku tietty kohta on väärin laissa? Onko ideoita miten ilmaisisi sen kiertoteitse ettet pääsisi vähättelemään asioita mistä puhun? Ei sillä, ei ole minun tapaani kierrellä tämmöisissä asioissa.
Täällä on moni muukin puhunut miehen vastuusta, kun ei ilmeisestikään tajua mitä se oikea vastuu on, oikea vastuu on sen vanhemman osan ottaminen, ei se että maksaa tiensä ulos.
Elari ei tee kenestäkään selkärankaista olentoa. Sitä kun ei pääse karkuun niin kauan kun yhteiskunnan kirjoilla elää.
Joten uskotteleminen että se elari ikäänkuin korvaa jotain, on aivan totaalista paskaa.
Ja ihan turha selittää että jos ei elareita olisi niin joku vähäosaisempi perhe ei pärjäisi, paskanmarjat, sossusta saa aina kun minimi toimeentulon alle jää, oli se syy mikä tahansa.