Voiko hääpuku olla punainen??

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kun kukas julkimo se meni naimisiin punaisissa, ja media oli heti kimpussa...Otsikot huusi "pettäjän väri, pettäjän väri"

Mitäs mieltä ootte? Mun mielestä punaiset on nättejä, tai ainakin punaiset yksityiskohdat...

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Kun kukas julkimo se meni naimisiin punaisissa, ja media oli heti kimpussa...Otsikot huusi "pettäjän väri, pettäjän väri"

Mitäs mieltä ootte? Mun mielestä punaiset on nättejä, tai ainakin punaiset yksityiskohdat...

voi olla..ite haluisin hopeanharmaan puvun viininpunaisilla yksityiskohdilla..esim.joku nauha vyötäröllä tai brodeerauksia

Ai niin olikin, Anitra meinaan.

Minä joskus haaveilin prinsessamekosta... Nyt kyllä tuntuu että jos naimisiin asti mennään, niin kyllä mä haluan jonkun omannäköiseni puvun. Tosin häitä ei olla nyt hetkeen järjestämässä, kunhan pohdin :)

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
voi mennä..onhan niitä mustiakin..jne..muistelisin et siihen punaseen kyl liitty joku tarina..neitseellisyys tai jotain... :/

Kun muistan noista Ahtolan jutuista että sitä morkattiin että on mennyt naimisiin pettäjän värissä. (ihan kuin sillä puvun välillä olisi kauheasti merkitystä. Tai minä en nyt satu kuulumaan taikauskoiseen väkeen)

Valkoinen kai kuvastaa puhtautta yms... Mutta en mä nyt mikään neitsykäinen enää olekaan, kahden lapsen äiti :whistle: :saint:

voi mennä..onhan niitä mustiakin..jne..muistelisin et siihen punaseen kyl liitty joku tarina..neitseellisyys tai jotain... :/

Kun muistan noista Ahtolan jutuista että sitä morkattiin että on mennyt naimisiin pettäjän värissä. (ihan kuin sillä puvun välillä olisi kauheasti merkitystä. Tai minä en nyt satu kuulumaan taikauskoiseen väkeen)

Valkoinen kai kuvastaa puhtautta yms... Mutta en mä nyt mikään neitsykäinen enää olekaan, kahden lapsen äiti :whistle: :saint:

:whistle: :whistle: mutta törkeetä tuollanen morkkaus toisen puvusta..mulla on menny koko ahtolan juttu iha ohi silmistä :o yhtään en meinaa muista...

:whistle: :whistle: mutta törkeetä tuollanen morkkaus toisen puvusta..mulla on menny koko ahtolan juttu iha ohi silmistä :o yhtään en meinaa muista...

No sitähän räävittiin ihan kamalasti :/ Varmaan tosi kiva, kun oot juur päässy naimisiin ni johan ruvetaan morkkaamaan. Mut ainahan lehdet morkkaa :/

No sitähän räävittiin ihan kamalasti :/ Varmaan tosi kiva, kun oot juur päässy naimisiin ni johan ruvetaan morkkaamaan. Mut ainahan lehdet morkkaa :/

tuo on kyllä totta.. :/ meille tulee viel seiska..eikä muisti raksuta :ashamed: tai tullut jo vuosia...tarttee varmaan hommaa silmälasit :whistle:

Muistelisin, että tässä Ahtolan tapauksessa tais enempi närää aiheuttaa se puvun leikkaus liian paljastava.... olihan se tosi syvään uurettu ja niin että rinnat peittyi nippa nappa.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Muistelisin, että tässä Ahtolan tapauksessa tais enempi närää aiheuttaa se puvun leikkaus liian paljastava.... olihan se tosi syvään uurettu ja niin että rinnat peittyi nippa nappa.

Pyh, taatusti pilkattiin sitä väriä pettäjän väriksi. Meillä vanhemmat sukulaisetkin kauhisteli, että PUNAISISSA NAIMISIIN :D

Eipä se miusta ainakaan Ahtolalle liian paljastava leikkaus ollu...Sillä kun ne pienet rinnat peittyi sinne todella hyvin...Eri asia ois ollu sit jollain Ellenillä tai muulla, jos ois samanlainen puku päällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Eipä se miusta ainakaan Ahtolalle liian paljastava leikkaus ollu...Sillä kun ne pienet rinnat peittyi sinne todella hyvin...Eri asia ois ollu sit jollain Ellenillä tai muulla, jos ois samanlainen puku päällä...

Tuota jos ei napaan asti oleva leikkaus edessä ole paljastava niin mikäs sitte. Käväse katsoon iltalehden arkistosta niin näet. Suurinta kohua tais aiheuttaa se leikkaus ei se väri. Sieltä näät stailistienkin mielipiteitä

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Tuota jos ei napaan asti oleva leikkaus edessä ole paljastava niin mikäs sitte. Käväse katsoon iltalehden arkistosta niin näet. Suurinta kohua tais aiheuttaa se leikkaus ei se väri. Sieltä näät stailistienkin mielipiteitä

Kyllä mie muistan mimmonen se puku oli ja miusta se ei ollu Ahtolalle liian paljastava... Mut se onkin miun mielipide..Mitä siitä tappelemaan...

Hääpuku voi olla jopa Musta ja sekin on todella kaunis :heart:
Naimisiin infolla on paljon kuvia joissa morsiammilla on vaikka minkä värisiä pukuja ja musta kaikki on kauniita.Nykyään ei tarvitse puvussa olla yhtään valkoista.Viininpunainen hääpuku on todella kaunis varsinkin tummalle morsiamme. :heart:

Mä en oo ikinä voinut kuvitella pistäväni valkoista mekkoa päälleni, jos naimisiin joskus "pääsen". Musta nää ylettömän mukahienot kermakakkusysteemit ja liian tehdyt ja steriilit häät ovat saaneet aikaan sen, että valkoinen hääpuku tuntuisi lähinnä naamiaisasulta - ja sellaisessa mä tuntisin itseni todella typeräksi ja epäluontevaksi.

Lisäksi mä olen tässä asiassa jotenkin vanhanaikainen: on jotenkin kornia, jos perheelliset ihmiset naimisiin mennessään (eikä ehkä ensimmäistä kertaa) vetää päälleen valkean pitkän puvun huntuineen kaikkineen. Tiarakin vielä päähän keikkumaan. Yäk.

Mun mahdollinen tuleva hääpuku on siis ehdottomasti värillinen: petrooli, punainen, vihreä, oranssi... saapas nähdä.

Yhteistyössä