Salitreeni takana, tosi hyvä fiilis#@

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AS

Vieras
Oli mahtavaa jo matkalla, aurinko paistoi, linnut lauloi, näkyi lastenvaunuja työntäviä somaleita, itäeuroopan romaneja, tosi hieno kansainvälinen tunnelma Erityisesti mieltä herkisti kun näin liikennevaloissa pyörätiellä romaneja juttelemassa rollaattorilla liikkuvan vanhuksen kanssa, ajatelkaas noilla ihmisillä ei ole itsellään oikein mitään, mutta silti oli naispuolinen romani antamassa kultaketjuaan tuolle vanhukselle, ainakin hän sovitti sitä tuon vanhuksen kaulaan Ja nuo oli vielä tarjoamassa vanhukselle kyytiäkin, miehet nimittäin kantoivat vanhuksen käsilaukkua ja kauppakassia takapaksiin, hitto että tuli hieno fiilis, ei negatiiviset ssuomalaiset tuollaista tee Meillä on paljon oppimista eurooppalaisilta veljeltämme ##
Siinä liikennevaloissa muuten mietin noita valojakin, sen ymmärrän että punaisella pysähdytään, onhan punainen pysähtyneisyyden väri, mutta miksi vihreällä ajetaan?## Eihän vihreät kannata yksityisautoilua, ajamisen väri pitäisi olla sininen, sinisessä on draivia ja menoa

No sitten pääsin salille, ovella kohtasin sellaisen hiukan isomman naisen jonka olen nähnyt tempaisevan suorille käsille 100kg## Ajattelin piristää hänen päiväänsä eurooppalaisella poskisuudelmalla, mutta tuo nappasikin minua rivelistä kiinni ja heitti seinään kuin tiskirätin, huusi vielä "älä nyt iholle käy pervo" Oli ilmeisesti sellainen negatiivinen persu.
No siitä sitten hyvällä fiiliksellä kohti pukukoppeja, mutta tällä kertaa ajanttelinkin mennä sukupuolineutraalien koppiin, eli siihen joka merkitään isolla N:llä ## Mutta sielläkin oli taas negatiivisia persuja, huusivat ja kirkuivat kun vedin Bossin puku pois päältäni Sitten tulikin salin omistaja joka otti niskasta kiinni ja ohjasi siihen vanhaan pukukoppiin missä ennen kävin
Mutta en antanut tämänkään masentaa, fiilis oli kaikesta huolimatta hyvä, minkä minä sille voin ettei ihmiset ole suvaitsevaisia ja ajattelevat negatiivisesti. Pukukopissa sitten heitin päälle vaimon sukkahousut, minä kun en nyt positiivisuuteen heränneenä voinut enään laittaa niitä vanhoja salihousuja, tiedättehän ne lökähousut jotka kapenee alaspäin, sellaiset mitkä oli muotia 80-luvulla? # Eikä tähän hätään ehtinyt uusia treenikamoja hankkimaan, huomenna menen trikoita katselemaan, joten sukkahousut sai nyt kelvata Paitsi salinomistajan mielestä, tuo mörökölli huusi heti pukukopista ulos tullessa että nyt se nakki piiloon, kysyin että mikä hiton nakki, en minä makkaraa syö Ruokavalio kun koostuu nyt sushista, ostereista ja pitsasta, siis keskieurooppalaisista ruuista No eihän siinä auttanut kun vetää kalsarit vielä sukkahousujen päälle ennenkuin pääsin treenaamaan

Mutta fiilis oli edelleen mahtava ja pöhinä päällä, ja halusin tätä fiilistä levittää muillekin Siksi läppäsin tuttavallisesti ensimmäistä naista pakaroille, tämä sitten vetäisikin kunnolla avokämmenellä minua poskelle, alkoi oikein tähtiä näkymään Mutta ei tämäkään fiilistä latistanut, positiivisuuden kautta edelleen, ja toihan nuo tähdet minulle mieleen Eu:n lipun ja kansainvälisen yhteistyön#

Ohjelmassa tänään oli penkkipunnerrus, latasinkin tankoon 30 kiloa ja pyysin kolme kaveria varmistamaan, mutta osui ilmeisesti varmistajaksi jotain Impivaaralaisia kun kysyivät että mitä vittua oikein meinaan, eivät ymmärtäneet että halusin sarjan jälkeen heittää yläfemmoja ja ryhmähaleja, no eihän noita ollut sitten ketään paikalla kun sarjan olin tehnyt No otin sitten itsestäni selfien someen ##

Seuraavan sarjan kohdalla rautaa tangossa 37,5kg, tämän halusin videolle jonka laittaisin faceen, tätä kuvausta varten ojensin yhdelle mustalle miehelle keltaisen nokiani jotta hän kuvaisi # Mutta eihän tuo kaveri ymmärtänyt mitä tarkoitin, sitten oivalsin että sille pitää puhua ruotsia, tuota kansainvälistä avainkieltä mitä kaikki osaa No johan alkoi musta mies nyökkäillä, tein 8 toiston sarjan hampaat irvessä, mutta sarjan jälkeen ei mustaa kaveria eikä kännykkääni enään näkynyt missään, olisi ilmeisesti ymmärtänyt jotain väärin ja lähtenyt valokuvausliikkeeseen kehittämään kamerassa olevia kuviani, no nyt jäi twiitit ja facepäiviytkset sitten tekemättä Positiivinen fiilis kuitenkin päällä.

Kun kukaan ei halunnut kanssani ryhmähaleja tai yläfemmoja, niin ajattelin että jos taputtelisin jotain muutakin toverillisesti pyllylle, futaajatkin kun tekee tuota onnistumisten jälkeen Kohteeksi valitsin erään Persu-Penan joka teki 280 kilolla jalkakyykkyä, valitettavasti Pena ei ehtinyt taputustani huomioimaan kun samalla hetkellä tapahtui jotain outoa, Pena sanoi "mitä v'ittua" asento petti, selkä petti ja lopulta polvet, siihen se jäin tuskissaan rautojen alle pyörimään # Onneksi sillä oli paljon kavereita jaxuhaleja antamassa, ja ambulanssikin tuli alle tunnin paikalle, pääsi Pena arvauskeskukseen vuokrafirman Virolaisen lääkärin hellään huomaan Näin se parempivointivaltio toimii# Naminameje, jaxuhaleja ja yläfemmoja Penalle sinne lasarettiin

Tässä kohtaa ajattelin että nyt riittää tältä päivältä, varsinkin kun se mörökölli salinomistaja kysyi että osaanko hiihtää(kepulainen tai muuten vaan hiihtoliiton miehiä?), en ehtinyt mitään vastata kun totesi samaan hengenvetoon että nyt voisin suksia v'ittuun Seksuaalisesti aika ahdasmielinen kehoitus, miksen voisi yhtähyvin suksia p'erseeseen? Ilmeisesti tuo mörökölli tajusi itsekkin että sanoi aika negatiivisesti, korjasikin aika nopeasti positiivisella lausahduksella kunnostani, sanoi nimittäin ettei minun tarvitse tuonne enään tulla # No onhan tämä kroppa tiukassa kunnossa, mutta kyllä salilla pitää silti välillä käydä Huomenna kyllä vedän ennemmin triatlonin työajalla ##

Vähän kyllä ihmettelen joidenkin negatiivisuutta, ei Suomea nimittäin narisemalla tehdä ## Ilon kautta ja posivisellä pöhinällä vaan eteenpäin, naminamia, jaxuhaleja aj yläfemmoja vaan kaikille Twiit"#