Voiko gynelle mennä menkkojen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa kuitenkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa kuitenkin

Vieras
Varasin ajan yksityiselle gynelle melkein kaksi kuukautta sitten. Tietenkin tässä kävi niin, että menkat alkoivat tällä viikolla enkä usko niiden maanantaiksi loppuvan. Koska kokemusta ei ole niin kysyn täältä: voinko mennä sinne vai pitäisikö aikaa siirtää?

Voi mennä, ongelmahan on vain se että esim. hiivat ja jotkut muut jutut ei yhtä hyvin näy kun on niin paljon verta. Mutta mulla oli kerran tiputteluvuotoa joka vaan jatkui ja jatkui, ja kävin tietty gynellä silloin ja onnistui tutkimaan hyvin verestä huolimatta.

Pieni kuukautisten loppuvuoto ei mitään haittaa mielestäni.

Ja on ne vereen tottuneet, ajattele vaikka keskenmenojen toteamisia yms.

Se näkyvyys on siis se ongelma. Jos verta tulee paljon niin siirtäisin aikaa, jos enää tihkuttaa niin en siirtäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:
Tuskin ukkoskaan sua käsittelee kun on menkat.. :laugh: No, et voi mennä!!

Kyllä meillä tehdään seksiä myös menkkojen aikana.

Ja miten ihmeessä tää nyt liittyy tähän aiheeseen??? en käsitä.

Kuten tuossa jo joku sanoikin niin pieni vuoto ei haittaa mitään.

Kyllä ne lääkärit on kuule ihan tottuneet siihen että sieltä pillusta valuu jos jonkinmoista eritettä, myös verta ja joskus ihan lorinalla.

Alkuperäinen kirjoittaja höhhöijää:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina69:
Tuskin ukkoskaan sua käsittelee kun on menkat.. :laugh: No, et voi mennä!!

Kyllä meillä tehdään seksiä myös menkkojen aikana.

Ja miten ihmeessä tää nyt liittyy tähän aiheeseen??? en käsitä.

Kuten tuossa jo joku sanoikin niin pieni vuoto ei haittaa mitään.

Kyllä ne lääkärit on kuule ihan tottuneet siihen että sieltä pillusta valuu jos jonkinmoista eritettä, myös verta ja joskus ihan lorinalla.

Sano mitä sanot.Mutta en minä menis vuotavana värkkiäni esittelemään.En tod! :x

Okei, mä katson mikä on tilanne maanantaina ja ehkä siirrän sit ajan. Kyseessä on lähinnä reseptin uusiminen eikä hän välttämättä edes tee sisätutkimusta. Mutta kiitos kaikille kommenteista :)

Alkuperäinen kirjoittaja noloa kuitenkin:
Okei, mä katson mikä on tilanne maanantaina ja ehkä siirrän sit ajan. Kyseessä on lähinnä reseptin uusiminen eikä hän välttämättä edes tee sisätutkimusta. Mutta kiitos kaikille kommenteista :)

Älä tee noin vaan soitat nyt heti sinne ja kysyt tehdäänkö sisätutkimus.Jos tehdään, perut ajan.Jos ei, niin sitten menet sinne maanantaina.Älä peru aikaasi samana päivänä kun olis aika.Joku voi saada peruuttamastasi ajasta itselleen ajan tänään soittaessa. :)

Yhteistyössä