Voiko blondi olla kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja brune
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
toki jokaisen oma makuasia mistä tykkää. Mutta aika pitkälti myös kulttuurisidonnainen asia. Monissa euroopan maissa (ja muuallakin maailmassa) ihaillaan blondeja. Omasta mielestäni hiusten väri ei ole mitenkään avainkysymys ihmisen kauneudessa.
 
vierailija
Oliko tämä kysymys vitsi? Tottakai kai vaaleat voi olla kauniita, ja monet onkin. Monen mielestähän ne on kauniimpia kuin tummat. Minustakin, olen kateellinen blondeille... Varsinkin luonnostaan vaaleat on naisellisia ja kauniita. Me porukan brunetit jäädään varjoon kun käydään esim Italiassa...
Höpöhöpö. Vaaleat naiset ovat päinvastoin usein kasvoiltaan ja vartaloltaan poikamaisia eikä heillä ole samanlaisia muotoja kuin tummilla. Vaaleilla usein ohuet huulet ja ohuet hiukset. Kyllä tummemmat ovat naisellisempia.
 
En tiedä mikä mussa on vikana, mutta en viehäty blondeista niin paljon kuin tummista. En miesblondeista, enkä naisblondeista.

Jos vierekkäin laitetaan hyvännäköinen blondi ja brune niin valitsen aina tumman.🤷‍♀️
 
Nuorempana olin blondien perään, nykyisin enempi tummien. Mutta yksi sävähdyttävin kokonaisuus linnassa oli aituri Vilma Väliharju ♥

Upean kaunis blondi, tuo kaunis vaalea juhlapuku ja vieläpä se herkullinen pitkä halkio. Ai että mikä näky 😍😍

Myös edellisessä kuvassa hänestä oleva tennistähti Otto Virtasen nimetön vaalea tyttöystävä on tosi upea.

 
En kyl oikeasti lähde.

Kun oma pää on ollut ihan superblondi penskana, sen jälkeen mitä tahansa väriä purkista, kalju syöpähoitojen aikana ja yllärinä punertavan kihara niitten jälkeen ni...

Ei hiukset naista tee. Se on päästä kiinni muuten vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En kyl oikeasti lähde.

Kun oma pää on ollut ihan superblondi penskana, sen jälkeen mitä tahansa väriä purkista, kalju syöpähoitojen aikana ja yllärinä punertavan kihara niitten jälkeen ni...

Ei hiukset naista tee. Se on päästä kiinni muuten vaan.
Tämä on tällaista ulkonäkökeskeistä pohdiskelua.

Sinä olet se järkevä tässä ketjussa.
Toivottavasti nykyään olet terve.❤

Itsekin olin muuten lapsena ihan blondi.🫢
 

Yhteistyössä