Voiko blondi olla kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja brune
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen vain
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26627049:
Tosin äkkiseltään arvellen tuo nainen on oikeasti brunette.
Mutta halunnut kaunistaa itseään blondauksella. ;)
Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä että blonditukkaiset ovat kauniita usein? Itse brunetti kenties ja koet jotain alemmuuskompleksia blondien keskellä?
Välillä tulee mieleen joidenkin kommenteista ja tästä aloituksesta myös. ;)
Minusta blondi voi olla kaunis, punapää voi olla kaunis, mustatukkainen voi olla kaunis sekä brunet myös.
 
Mutta halunnut kaunistaa itseään blondauksella. ;)
Mikä siinä on niin vaikea hyväksyä että blonditukkaiset ovat kauniita usein? Itse brunetti kenties ja koet jotain alemmuuskompleksia blondien keskellä?
Välillä tulee mieleen joidenkin kommenteista ja tästä aloituksesta myös. ;)
Minusta blondi voi olla kaunis, punapää voi olla kaunis, mustatukkainen voi olla kaunis sekä brunet myös.
Voe mahoton. Älä ota niin tosissasi. :xmas:
 
Vaaleus ei pue
No ihan varmasti voi olla, mutta huomaan itse, että kaikki katselemani kauniit naiset ovat tummia. Todella harvoin törmään vaaleaan naiseen joka aiheuttaa WOW-efektin. Tummissa vaan on enemmän sitä jotain.
 
öh
Oliko tämä kysymys vitsi? :) Tottakai kai vaaleat voi olla kauniita, ja monet onkin. Monen mielestähän ne on kauniimpia kuin tummat. Minustakin, olen kateellinen blondeille... Varsinkin luonnostaan vaaleat on naisellisia ja kauniita. Me porukan brunetit jäädään varjoon kun käydään esim Italiassa...
 
....
Oho, kylläpä tuo Kristen Steward on kaunis blondina! Brunettena oon pitänyt sitä vähän mitäänsanomattoman näköisenä, mutta vaaleat hiukset saa hänen kasvonsa oikein hehkumaan! Upea!
 

Yhteistyössä