kumpi on teidän mielestä kauniimpi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
No jos yleistän, niin ruskea tukka vetoaa enemmän kuin vaalea. Mutta tuossa on vielä se että mieluiten ruskea tukka, melko vaalea iho ja siniset/vihreät silmät. Ruskatukkaiset, tummaihoiset (ei mustat) ja ruskeasilmäiset ovat jotenkin tunkkaisen/tukahduttavan kauniita. :/ Vaikea selittää.

Mä oon just tollanen tunkkainen :laugh: En siis sano, että olen kaunis, vaan että täytän nuo tunkkaisen kriteerit..on tummanruskea tukka, ruskeat silmät ja ihokin astetta tummempi :laugh:

Mun tyttö on taas Lolan tapainen ja pojat myös samanvärisiä.

En mä halua yleistää tuossakaan liikaa, sori. Ei kaikki ole tunkkaisia :D Mutta otetaan esimerkiksi Penelope Cruz. Kaunis nainen, sitä en kiellä, mutta mieluummin katson jotain tummatukkaista jolla on vaalea iho tai blondia kuin häntä.

En mä ihan niin tumma ole, mutta sen verran kuitenkin, että usein luullaan ulkomaalaiseksi...ei ehkä niin Suomessa (tai Suomessakin, mutta yleensä ne ovat ulkomaalaisia, jotka mua luulee puoliksi tai kokonaan ulkomaalaiseksi), mutta ulkomailla mua luullaan useimmiten ei-suomalaiseksi.

Enkä mä loukkaantunut...tunkkainen oli vaan hyvä sana
:laugh:

Mä laitan vielä esimerkkikuvat, jotka ehkä selventää, mitä yritin sanoa. ;)

Eli tykkään enemmän tästä

alexis-bledel-hook-400a020707.jpg

kuin tästä

penelope-cruz-picture-2.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun mielestä tummat on näyttävämpiä, koska tumman huomaa helpommin :)

Kylla se on niin etta ainoastaan Suomessa tumman huomaa helpommin ;). Muualla vaaleat kylla vievat voiton tallaisissa kyselyissa.

Aina arvostetaan sita mita ei ole.

No jos yleistän, niin ruskea tukka vetoaa enemmän kuin vaalea. Mutta tuossa on vielä se että mieluiten ruskea tukka, melko vaalea iho ja siniset/vihreät silmät. Ruskatukkaiset, tummaihoiset (ei mustat) ja ruskeasilmäiset ovat jotenkin tunkkaisen/tukahduttavan kauniita. :/ Vaikea selittää.

Mä oon just tollanen tunkkainen :laugh: En siis sano, että olen kaunis, vaan että täytän nuo tunkkaisen kriteerit..on tummanruskea tukka, ruskeat silmät ja ihokin astetta tummempi :laugh:

Mun tyttö on taas Lolan tapainen ja pojat myös samanvärisiä.

En mä halua yleistää tuossakaan liikaa, sori. Ei kaikki ole tunkkaisia :D Mutta otetaan esimerkiksi Penelope Cruz. Kaunis nainen, sitä en kiellä, mutta mieluummin katson jotain tummatukkaista jolla on vaalea iho tai blondia kuin häntä.

En mä ihan niin tumma ole, mutta sen verran kuitenkin, että usein luullaan ulkomaalaiseksi...ei ehkä niin Suomessa (tai Suomessakin, mutta yleensä ne ovat ulkomaalaisia, jotka mua luulee puoliksi tai kokonaan ulkomaalaiseksi), mutta ulkomailla mua luullaan useimmiten ei-suomalaiseksi.

Enkä mä loukkaantunut...tunkkainen oli vaan hyvä sana
:laugh:

Mä laitan vielä esimerkkikuvat, jotka ehkä selventää, mitä yritin sanoa. ;)

Jep, ymmärrän, mitä tarkoitat :)
Semmoset jäätävän siniset silmät ois kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
estu, italissa on paljon tuota jààtàvàn sinistà silmienvàrissà

Se on siisti väri.
Tykkään kyllä omista, rsukeista silmistäni, mutta voisin vaihtaa jäätävän sinisiin silmiin...ehkä... :whistle:

mà tykkàànm enemmàn semmosesta suomalaisesta tummemman sinisestà vivahteesta, nuo jààtàvàt nàyttàvàt joskus jotenkin tyhjiltà (jos oikeen jààtàvàt ja vaaleet)

estu, italissa on paljon tuota jààtàvàn sinistà silmienvàrissà

Se on siisti väri.
Tykkään kyllä omista, rsukeista silmistäni, mutta voisin vaihtaa jäätävän sinisiin silmiin...ehkä... :whistle:

mà tykkàànm enemmàn semmosesta suomalaisesta tummemman sinisestà vivahteesta, nuo jààtàvàt nàyttàvàt joskus jotenkin tyhjiltà (jos oikeen jààtàvàt ja vaaleet)

Voi olla totta tuokin. Siitä jää ehkä vähän kylmä vaikutelma, mutta värinä hieno. Ei joka päivä täällä näe vastaantulijalla sellaisia silmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua liikaa häiritsee se, että tummilla on yleensä viiksikarvoja :) Kyllä mä yleensä vaaleita naisia pidän kauniimpana. Olisko siksikin, että vaaleita on niin vähän maailmanlaajuisesti. Mutta molemmissa on toki kauniita, mutta vaaleat jotenkin erottuu massasta. Ystäväni ovat olleet melkein kaikki vaaleita, en oo kyllä valikoinut hiustenvärin perusteella, mutta ehkäpä olen alitajuisesti pitänyt viehättävämpänä.

no ei mulla ainakaan mitään viiksikarvoja ole! :laugh: :D

Niin koska olet värjänny sun tukan siksi tummaksi. OIKEASTI tummilla yleensä myös paksuhiuksisilla on tosissaan nuo viiksikarvat... samoin tuuhea karvoitus muuallakin kehossa.

Toi on makukysymys... mä oon tumma, ja mulla on vaalea (kermanvaalea) iho ja siniset silmät. mä oon aina inhonnut mun silmiä, koska haluaisin ruskeat. olenkin sitten väripiilareilla koittanut saada ruskeat silmät välillä ja tykkään. mun miehen mielestä taas mun kirkkaan siniset silmät on kauniimmat eli makukysymyksiä. Mutta hiuksistani tykkään, kun ne on tummat, vaikka pienenä sain kärsiä ties millaisista mustalaishuudoista, kun mulla oli tummanruskea pitkä tukka. Nyt olen hiustenväriin kyl tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja kii:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua liikaa häiritsee se, että tummilla on yleensä viiksikarvoja :) Kyllä mä yleensä vaaleita naisia pidän kauniimpana. Olisko siksikin, että vaaleita on niin vähän maailmanlaajuisesti. Mutta molemmissa on toki kauniita, mutta vaaleat jotenkin erottuu massasta. Ystäväni ovat olleet melkein kaikki vaaleita, en oo kyllä valikoinut hiustenvärin perusteella, mutta ehkäpä olen alitajuisesti pitänyt viehättävämpänä.

no ei mulla ainakaan mitään viiksikarvoja ole! :laugh: :D

Niin koska olet värjänny sun tukan siksi tummaksi. OIKEASTI tummilla yleensä myös paksuhiuksisilla on tosissaan nuo viiksikarvat... samoin tuuhea karvoitus muuallakin kehossa.

Mä myönnän, että mulle kasvaa tummia viiksikarvoja...ei kamalasti, mutta kasvaa ja nypin ne pois (ja ai vinde, kun tekee kipeää!). Käsissä ei tuuheaa karvoitusta ole, mutta jaloissa on, mikäli annan niitten kasvaa. Ei mitään apinankarvoitusta kuitenkaan, mutta mustia säärikarvoja, jotka pistää silmään.

Mun mielestä kauhean rusketettu vaalea ihminen ei ole kivan näköinen. Semmonen saaristolais-rusketus auringossa vaalennesen hiusten kanssa on ihan mukava, mutta sitten semmonen kastanjanväriseksi paahdettu iho ei ole kiva eikä terveellinen. :$

Ei se tummatukkaisellakaan ole hienon näköistä olla hirveän ruskea, ellei iho luonnostaan ole tumma.

Yhteistyössä