Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:No jos yleistän, niin ruskea tukka vetoaa enemmän kuin vaalea. Mutta tuossa on vielä se että mieluiten ruskea tukka, melko vaalea iho ja siniset/vihreät silmät. Ruskatukkaiset, tummaihoiset (ei mustat) ja ruskeasilmäiset ovat jotenkin tunkkaisen/tukahduttavan kauniita. :/ Vaikea selittää.
Mä oon just tollanen tunkkainenEn siis sano, että olen kaunis, vaan että täytän nuo tunkkaisen kriteerit..on tummanruskea tukka, ruskeat silmät ja ihokin astetta tummempi
![]()
Mun tyttö on taas Lolan tapainen ja pojat myös samanvärisiä.
En mä halua yleistää tuossakaan liikaa, sori. Ei kaikki ole tunkkaisiaMutta otetaan esimerkiksi Penelope Cruz. Kaunis nainen, sitä en kiellä, mutta mieluummin katson jotain tummatukkaista jolla on vaalea iho tai blondia kuin häntä.
En mä ihan niin tumma ole, mutta sen verran kuitenkin, että usein luullaan ulkomaalaiseksi...ei ehkä niin Suomessa (tai Suomessakin, mutta yleensä ne ovat ulkomaalaisia, jotka mua luulee puoliksi tai kokonaan ulkomaalaiseksi), mutta ulkomailla mua luullaan useimmiten ei-suomalaiseksi.
Enkä mä loukkaantunut...tunkkainen oli vaan hyvä sana
![]()
Mä laitan vielä esimerkkikuvat, jotka ehkä selventää, mitä yritin sanoa.
Eli tykkään enemmän tästä
kuin tästä