Joo ja niin on kuule BRUNETITKIN, hohhoijjaa....On ne sexyjä ainakin miesten mielestä.
Joo ja mä taas olen kuullut ihan toisinpäin, että hohhoijjaa ...Tottakai voi. Ja aika usein olen kuullut miehiltä että blondit viehättävät enemmän kun brunetet..
Joo ei todellakaan ole blondit naisellisempia, taidat olla idiootti.Nehän just niitä kauniita on! Tummat on niin taviksia. Aidot blondit on naisellisempiä, kiihkeämpiä, seksikkäämpiä...
Höpöhöpö. Vaaleat naiset ovat päinvastoin usein kasvoiltaan ja vartaloltaan poikamaisia eikä heillä ole samanlaisia muotoja kuin tummilla. Vaaleilla usein ohuet huulet ja ohuet hiukset. Kyllä tummemmat ovat naisellisempia.Oliko tämä kysymys vitsi? Tottakai kai vaaleat voi olla kauniita, ja monet onkin. Monen mielestähän ne on kauniimpia kuin tummat. Minustakin, olen kateellinen blondeille... Varsinkin luonnostaan vaaleat on naisellisia ja kauniita. Me porukan brunetit jäädään varjoon kun käydään esim Italiassa...
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat