Voiko 7v. poika vielä tulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis oikeesti meillä oli usein omalla saunavuorolla naapurinki tytöt saunomassa kun kerrostalossa asuttii just tossa 7-9v eikä niille mun pojan pili mitään traumoja aiheuttanu. Ja 7v en ikinä laittais yksin miesten puolelle. Yleiset saunat on oikeesti paikkoja joissa lapsiin vetoa tuntevat pervot kyttää uhreja. Sekä myös homomiesten (no niin sontsa auki) iskupaikkoja. Ja eka-toka luokkalaiset on vielä tosi pieniä :/

Mä laitoin 9-vuotiaasta poikien puolelle, halusi itsekin mennä. Just tuo ajatuksissa, että jos tulee tuttuja vastaan niin on liian noloa kaikille lapsille. Ja pärjää jo hyvin yksinkin.

Mun poika ei ikupäivänä suostuisi menemään yksin miesten puolelle! Täyttää ensi vkolla 7 ja on siis nyt ekalla... Ja poika on ollut sellaisessa uimaseurassa ja sielläkin oli ohjeistus, että 8-vuotias voi halutessaan mennä yksin pukeutumaan, mutta muuten mennään saattajan sukupuolen mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Siis oikeesti meillä oli usein omalla saunavuorolla naapurinki tytöt saunomassa kun kerrostalossa asuttii just tossa 7-9v eikä niille mun pojan pili mitään traumoja aiheuttanu. Ja 7v en ikinä laittais yksin miesten puolelle. Yleiset saunat on oikeesti paikkoja joissa lapsiin vetoa tuntevat pervot kyttää uhreja. Sekä myös homomiesten (no niin sontsa auki) iskupaikkoja. Ja eka-toka luokkalaiset on vielä tosi pieniä :/

Ja 13-vuotiaskin on tosi pieni moisiin pervosaunoihin... Ota muut huomioon myös. Pyytää liikunnanope kauniisti.

Ajtelkaa,siellä naisten puolellavoi olla myös lapsista kiinnsotunut tyyppi. tai lauma lesboja,ihan vaikka parisuhteessa eläviä lapsineen.te ette vaane tota välttämättä niitä,vaan lulette että kapaps ,kaverukset on lähteneet lasten kaa uimaan.....

Tuskin siellä miesten puolella pedofiilit päivystää ja homot heittää herjaa päivästä toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Tuskin siellä miesten puolella pedofiilit päivystää ja homot heittää herjaa päivästä toiseen.

Ei muuten mutta näihin homomyönteisiin kylpylöihin ei mennä juuri tästä syystä enää IKINÄ!

Pelkäättekö te oikeasti noin kovasti homoja? Koskeeko tää pelko vaan miespuolisia,vai myös naispuolisia homoseksuaaleja?

Jep jep,pois kylpylästä homot,lesbot, lihavat,liian laihat ja tekojäseniset,sekä mielellään myös vaikka psoriasista ja reumaa sairastavat ,eteeivät mihinkään hilseile tai edessä könkkää.....

Ei muuten mutta näihin homomyönteisiin kylpylöihin ei mennä juuri tästä syystä enää IKINÄ!

Pelkäättekö te oikeasti noin kovasti homoja? Koskeeko tää pelko vaan miespuolisia,vai myös naispuolisia homoseksuaaleja?

Jep jep,pois kylpylästä homot,lesbot, lihavat,liian laihat ja tekojäseniset,sekä mielellään myös vaikka psoriasista ja reumaa sairastavat ,eteeivät mihinkään hilseile tai edessä könkkää.....

Jokainen tekee omat ratkaisunsa mutta tarkoituksellisesti en vie 10v. poikaani sinne homojen syötiksi jos kylpyläkin vielä oikein provosoi homoilemaan siellä kylpylässä.

jokainenhan voi opettaa lapsilleen että alastomuus on luonnollinen asia, josta ei tarvi nolostua jos sattuu käymään niin että näkee saman luokkalaisia samalla puolen. eri asia on jo murrosikää lähestyvät eli yleensä yli 10v. jotka pärjäävät jo muutenkin omalla puolellaan pukuhuoneissa.

Niin että kylpylässä on oikein kylttejä "vain homoilemeinen sallittu"? varo vaan,vievät vielä miehesikin.... Saalistavat oikein verkoilla ja kyttäävät vaan tilaisuutta. :laugh: :saint: :laugh:

Jokainen tekee omat ratkaisunsa mutta tarkoituksellisesti en vie 10v. poikaani sinne homojen syötiksi jos kylpyläkin vielä oikein provosoi homoilemaan siellä kylpylässä.

Hei. Kamu. Rentouta leukasi ja hengitä välillä. Homo=pedofiili? Entä jos poikasi opettaja on lesbo? Hyökkääkö hän poikasi kimppuun heti tilaisuuden saatuaan? Olet todella, todella ällistyttävän typerä.=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras-80:
jokainenhan voi opettaa lapsilleen että alastomuus on luonnollinen asia, josta ei tarvi nolostua jos sattuu käymään niin että näkee saman luokkalaisia samalla puolen. eri asia on jo murrosikää lähestyvät eli yleensä yli 10v. jotka pärjäävät jo muutenkin omalla puolellaan pukuhuoneissa.

Miulla muuten alkoi menkat jo kun olin jsut ehtinyt täyttä ä11v. olis ollut aika painajaisnen kyllä uimahallissa vaikk samanluokan pojat,jotka ol ivielä 10v....

Jokainenhan voi muuten opettaa ne kullannuputpärjäämään edes sen riisumisen,pesemisen ja uima-altaalle säntäämisen ajan siellä omalla puolella. tai sitten varata kok operheelle sen perhesaunavuoron kylpulissä jne,mutta se kyllä maksaa sitten enemmin kun sisäänpääsyn.

ei nuo omatkaan kyllä alastomututa hätkähdä,mutta koska siellä nyt on tapana jakaa porukka miesten aj naisten puolelle,niin sen mukaan vois kyllä kouluikäiset ainakin mennä.

Niin että kylpylässä on oikein kylttejä "vain homoilemeinen sallittu"? varo vaan,vievät vielä miehesikin.... Saalistavat oikein verkoilla ja kyttäävät vaan tilaisuutta. :laugh: :saint: :laugh:

Tiedoksesi, että monet "perhekylpylän" maineessa ovat kylpylät tosiasiassa ovat homomyönteisiä (nettisivuilla toivovat homoja kylpylään). Että en ihan itse keksinyt.

Tiedoksesi, että monet "perhekylpylän" maineessa ovat kylpylät tosiasiassa ovat homomyönteisiä (nettisivuilla toivovat homoja kylpylään). Että en ihan itse keksinyt.

Voi jysäys. Kuvitteletko, että homomyönteinen kylpylä tarkoittaa perspanoa altalla tai muuta yhtä mehevää? Luuletko, että heterot ei katsele muita kylpylässä? Voi luoja sentäs. En usko, että olet tosissasi.

Huomaanpa, että ne jotka kannattavat mukaan ottamista ovat näitä 7-vuotiaiden poikien äitejä ja ne jotka eivät kannata, eivät ole... Helppo se on kommentoida, että vie miesten puolelle. Sama asia kun nämä tyttöjen äidit lykkäisivät lapsensa yksin pukukoppiin ja olisivat altaalla vastassa... Joopa joo. Tai vieläpä se, että lapsi on altailla ennen ja sen pitäisi yksin odottaa siellä!

Meillä 6v poika kyllä tulis mun kanssani naistenpuolelle, en osaa kuvitella että olis yksikseen miesten puolella vielä 7vuotiaanakaan. Täytyis ainakin ensin jonkun miespuolisen sitten mennä mukaan näyttämään paikat ettei yksin tarvii haahuilla. Eihän tuon ikäinen osaa hävetä paljasta ruumista, jollei sitä opeta häpeämään?

Ja ihan siksikin jo mun mukana naistenpuolella, koska pojalla putket ja ei osaa pantaa laittaa itse päähän.

Huomaanpa, että ne jotka kannattavat mukaan ottamista ovat näitä 7-vuotiaiden poikien äitejä ja ne jotka eivät kannata, eivät ole... Helppo se on kommentoida, että vie miesten puolelle. Sama asia kun nämä tyttöjen äidit lykkäisivät lapsensa yksin pukukoppiin ja olisivat altaalla vastassa... Joopa joo. Tai vieläpä se, että lapsi on altailla ennen ja sen pitäisi yksin odottaa siellä!

Mie en kannta poikien mukaan ottamista naisten puolelle enää kouluiässä,ja niitä kouluikäisiä poikiakin löytyy kaksi. Joista toinen on kyllä jo 8v iästä käynyt joskus yksinäänkin uimahallissa.... miesten puolella.

Huvittavabn usein ne samat pienet mussukat saa vanhemien luvalla pelata k-18 pelejä ja ajella mopoilla jo alle 10v iässä,mutta uimahallin pukuhuoneessa ne ei selviä.....

Kysyin asiaa uimahallilta. Uimahallin kassalla oli 2 henkilöä, toinen uinniope ja toinen joku kassatyyppi. He kertoi, että heillä käytäntö on se, että kouluikäset lapset kulkee "omilla" puolillaan. Eli se "raja" on kouluikä.

Perustelivat asiaa kuta kuinkin näin: Se voi tappaa koko uimainnostuksen, jos samalla puolella seikkailee eri sukupuolta olevia luokkakavereita. Pojilla se yleensä haittaa huomattavasti vähemmän, kun tytöillä, mutta näissä pitää ottaa huomioon muutkin lapset, kun omat. Ja kuulemma he ohjeistaa vanhempia, jos kouluikäsiä lapsia aiotaan viedä "väärälle puolelle".

tätä mieltä olen minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meillä 6v poika kyllä tulis mun kanssani naistenpuolelle, en osaa kuvitella että olis yksikseen miesten puolella vielä 7vuotiaanakaan. Täytyis ainakin ensin jonkun miespuolisen sitten mennä mukaan näyttämään paikat ettei yksin tarvii haahuilla. Eihän tuon ikäinen osaa hävetä paljasta ruumista, jollei sitä opeta häpeämään?

Ei osaa ei,mutta ei ole varmasti mukavaa että siellä seikkailee. Jos siis kysyt siellä olevien tyttöjen mielipidettä.... Pyytäkää joku näyttämään siellä ne paikat,ja kuinka toimitaan. Isä,eno,pappa, kummi,serkku,kaverin isä.....?kai nyt joku löytyy. Jos ei muuta,niin uimahallissakin työskentelee miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

Ei osaa ei,mutta ei ole varmasti mukavaa että siellä seikkailee. Jos siis kysyt siellä olevien tyttöjen mielipidettä.... Pyytäkää joku näyttämään siellä ne paikat,ja kuinka toimitaan. Isä,eno,pappa, kummi,serkku,kaverin isä.....?kai nyt joku löytyy. Jos ei muuta,niin uimahallissakin työskentelee miehiä.

Ei taida kuule ihan joka paikassa olla miestyöskentelijöitä. En ainakaan täällä muistaakseni ole sellaista nähnyt. Eipä nuo tytöt näyttänyt olevan moksiskaan kun eskarilainen uimakoulussa oli opettajien vaatimuksesta (muiden eskari ja sitä alle olevien poikien kanssa) tyttöjen puolella. Ja mitäs teet sitten jos ite oot jo altaalla ja toista ei näy ei kuulu, ryntäät miesten koppiin selvittämään asiaa :saint:

Kun mä olin lapsi, mun kotikaupungin uimahallissa oli miestyöntekijä, joka tykkäsi pikkupojista. Hän oli jatkuvasti poikien pesutiloissa ja pukuhuoneissa "keskustelemassa" poikien kanssa, antamassa hierontaa (niskaan ja selkään tosin ilmeisesti vaan) jne. Tuota jatkui vuositolkulla, ja pojat oikeasti eivät mielellään uimahallissa käyneet. Sittemmin tuo mies on kyllä saanut kenkää työstään.

Mutta tuosta on kyllä jäänyt itselle sellainen olo, että ainakaan alle 10-vuotiasta en laittaisi yksinään miesten puolelle (en kyllä ottaisi naisten puolellekaan kouluikäistä enää, mutta tosiaan yksin en antaisi miestenkään puolelle mennä).

Yhteistyössä