Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja 4x:Ota ihan hyvillä mielin poikasi mukaan,niin minunkin poikani kulkee vaikka on jo 8v kooltaan niin pieni tosin että moni luulee n 6v:ksi Ei pärjää ilman avustajaa enkä usko että minua sinne miesten puolelle laskettaisiin.
Tuo 7v. on myös pienikokoinen..Ja iho-ongelman vuoksi vielä jonkin aikaa tulee kyllä mnun kanssani, jos nyt ei tuosta kloorivedestä mitään kummempia tule ja päästään uudestaan. Ei onnistu pojalta vielä rasvaus.
7 vuotta eikä onnistu rasvaus? Joko kuitenkin oot opettanut pois vaipoista B)![]()
voi äly kun viisas kommentti. Mene prinsessa hoitelee niit kynsiäs!
No kerrohan mikä kommentissa vikana? Jopa Kela ja lääkäritkin odottavat että ton ikänen osaa perusrasvaukset hoitaa itse. Entäs kun ekaluokalla menee luokan kanssa uimaan?
Luuletko että ope jää sinne poikaa rasvailemaan? Mietippä itse. Ei jää![]()
Mistä sä tiedät että kela ja lääkäritkin odottavat. Pystytkö itse rasvaan koko selän? Esim. Ja kyllä mä luulen että opetkin rasvaa jos kerta on erikoisvaikeasti ihoa sairastava lapsi. Onks sul itel kokemusta kyseisestä aiheesta?!
Kun vammaistukea ei enää makseta YLI 7 vuotiaalle atooppisesta ihosta, eikä astmasta koska oletetaan että lapsi tuossa iässä on kykenevä hoitamaan itsekkin jo oireitaan.
Ei toki oleteta että lapsi siinä onnistuisi koko hoidossa itse, mutta esim koulupäivien aikana pitää osata hommat hoitaa itse.
Ja on kokemusta, mulla tytöllä ollut atooppinen iho puolivuotiaasta asti.
Jaa joillekkin kuitenkin maksetaan! Mä oon taistellut erinäisistä syistä kelan kanssa vammaistukea koskien ym. Onneks ne taistelut on meiltä ohi. Kestihän sitä yli 11 vuotta kerran vuodessa. Että näin
Niin prinsessa oletko itse sitä mieltä että lapsesi on itse ollut kykenevä hoitamaan 7 vuotiaana omat iho ongelmansa! Voi luoja
Joo, onnistuu tytöltä rasvaus ja hyvin kun sitä on harjoiteltu kotona kokoikänsä. Ton lisäksi osaa huolehtiä kohtauslääkityksestään (astma) vaikka tytöllä onkin adhd.
Että luulisipa sen onnistuvan normipojaltakin.