Esimerkkitapauksessa työssäkäyvä perhe saa 30 euroa kk:ssa enemmän rahaa kuin sosiaalituilla elävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyllä työnteko kannattaa työttömänä olemiseen verrattuna​

Minun on kahden hengen taloudessa ja myöhemmin neljän hengen taloudessa aina kannattanut taloudellisesti käydä töissä verrattuna jaksoihin, jolloin minä ja puolisoni olemme kumpikin tai toinen olleet työttöminä. Bruttopalkat olleet n. 1.500 - 2.500 euron välillä kummallakin, ja välillä toinen ollut vain töissä, useammin molemmat, eikä työssä ollessa olla saatu kuin korkeintaan lapsilisiä. Vuokra asunnossa 800-920 euron välissä kuukaudessa, joka on töissä ollessa tietenkin maksettu täysin itse. Aina jäänyt töissä ollessa rahaa selvästi enempi elämiseen ja kannattanut työnteko. Toista väittävät yleensä ihmiset pelkällä mutulla ja oikeistopropagandan toistelulla ilman omaa kokemusta.

Kyllä työnteko kannattaa työttömänä olemiseen verrattuna​

Minun on kahden hengen taloudessa ja myöhemmin neljän hengen taloudessa aina kannattanut taloudellisesti käydä töissä verrattuna jaksoihin, jolloin minä ja puolisoni olemme kumpikin tai toinen olleet työttöminä. Bruttopalkat olleet n. 1.500 - 2.500 euron välillä kummallakin, ja välillä toinen ollut vain töissä, useammin molemmat, eikä työssä ollessa olla saatu kuin korkeintaan lapsilisiä. Vuokra asunnossa 800-920 euron välissä kuukaudessa, joka on töissä ollessa tietenkin maksettu täysin itse. Aina jäänyt töissä ollessa rahaa selvästi enempi elämiseen ja kannattanut työnteko. Toista väittävät yleensä ihmiset pelkällä mutulla ja oikeistopropagandan toistelulla ilman omaa kokemusta.
Eivätkö linkin sossutädit tiedä mistä kirjoittavat ja paljonko enemmän tienasit töitä tehdessäsi verrattuna siihen kun et tehnyt töitä?

Tekee sitten tarpeellista työtä.
Jutusta päötellen kyseinen nainen kokee tekevänsä tärkeää työtä. Äitinsä ei ole samaa mieltä asiasta.
Toivottavasti Riikka Purra ottaa asioista kunnolla selvää ja jättää somettamisen vähemmälle. Teemu Keskisarja sanoi tänään Lahdessa, että some on kaiken pahan alku. Outoa ettei hänen ajatus somesta ota tulta persujen keskuudessa.

Yhteistyössä