Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Mikä helvetin puolustus tuo koko on ?Onko se äly yhtävähäinen koon kanssa?
Kun ne suositus rajat on ihan syystä siellä uimahallilla.
voi äly suo sul on varmaan jotkit traumat.
ON traumat. Ne koskee pahasti poikiensa älykkyyttä aliarvioivia tällä palstalla pyöriviä äitejä.
juts niitä äitejä joiden mielestä pojat ei voi oppia liikkumaan, puhumaan ja pois vaipoista ajoissa, puhumattakaan että osaisivat olla uimahallissa sillä puolella jonne kuuluvat! :kieh:
Mulla on missio. Kasvattaa mun pojasta just sellanen ettei kukaan pääse sanomaan että pojat oppii myöhemmin.
Jaa no mulla kuitenkin on kehitysvammainen poika! Ja dysfasia tyttö että silleen!
Lähinnä sitä tarkoitin että mitä vitun väliä on jos 7 vuotias poika on naisten puolella tai tuon ikäinen miestenpuolella. Vai ajatteletko sä nekin seksuaalisesti? HÄH
Minulla on pahat kokemukset siitä että on jo liian iso lapsi eri sukupuolta olevien suihkutiloissa. Eräs noin 8-vuotias yritti esittää ilmeetöntä katsellessaan naisia suihkussa, käänsin itse selkäni. Vaikea edes kuvitella että olisin noin 11-vuotias tyttö ja murrosikä kovasti tulossa ja nolostuttaisi kauheasti ja joutuisi edes MIETTIMÄÄN jotain poikien läsnäoloa. Joku jo viisaasti mainitsikin tässä ketjussa, että mikä helvetin oikeus pojilla ja poikien vanhemmilla edes on vaatia tai edes esittää oikeuksia olla vastakkaisen sukupuolen suihkutiloissa?
Ainoa hyöty tällaisesta on, että oppiipa poika, että naisvartaloita tosiaan on monen mallisia ja kokoisia, kunhan ei ala niitä arvostelemaan jo nuorella iällä eikä varsinkaan puhumaan siitä, mitä on nähnyt tai kerskailemaan kavereilleen (ujompi poika tällaista ei varmaankaan tee).