V
vierailija
Vieras
No etkä löytänyt ku tollaista paikkaa ei edes ole että.Mäkin löysin sut sieltä tissitjatussut kanavalta, kävin laittamassa kommentinkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No etkä löytänyt ku tollaista paikkaa ei edes ole että.Mäkin löysin sut sieltä tissitjatussut kanavalta, kävin laittamassa kommentinkin.
Ihan jeppis minikannut sulla.No etkä löytänyt ku tollaista paikkaa ei edes ole että.
Kuvaa ei joka tapauksessa ole missään esillä.Ihan jeppis minikannut sulla.
Kekätossari on näyttänyt tissit jodelissa.Mitä täällä tapahtuu tänään?
Ei artistit itse ole koskaan arponeet sitä kummassa semi-finaalissa kukin maa on. Siinä vaiheessa kun se arvonta suoritetaan, niin monet maat eivät ole vielä edes valinneet kuka artisti maata edustaa. Nämä semi-finaaliarvonnat on aina hoidettu järjestäjän toimesta kuten nytkin. Sitten vasta kun on semi-finaalista päässyt jatkoon, niin artistit arpovat millä esiintymispaikalla viisufinaalissa esiintyvät.Niin, että aiemmin artistit ovat ITSE arponeet paikkansa siellä semeissä?! Niin mitäs paskaa tää nyt sitten on? Miksi on erilailla?
Vai mihin ne on aiemmin itsensä arponeet?
Enpäs ole.Kekätossari on näyttänyt tissit jodelissa.
Hyss hyss. Älä nyt pilaa toisten intoaHamas on isompi ongelma tuolla.
Ei tarvita mitään lapsellista hyssyttämistä. Kukaan ei puolusta sitä terroristijärjestöä. Hamaksen olemassaolo ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että Israelin toimien takia valtavat määrät syyttömiä palestiinalaisia on kuollut joko pommituksiin tai nälkään.Hyss hyss. Älä nyt pilaa toisten intoa
Paitsi ei ole konfliktin aloittanut taho edes ja tietoja vääristellään.Ei tarvita mitään lapsellista hyssyttämistä. Kukaan ei puolusta sitä terroristijärjestöä. Hamaksen olemassaolo ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että Israelin toimien takia valtavat määrät syyttömiä palestiinalaisia on kuollut joko pommituksiin tai nälkään.
Hys hys kekätossari on sionisti.Ei tarvita mitään lapsellista hyssyttämistä. Kukaan ei puolusta sitä terroristijärjestöä. Hamaksen olemassaolo ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että Israelin toimien takia valtavat määrät syyttömiä palestiinalaisia on kuollut joko pommituksiin tai nälkään.
Elikkä mihin kirjoitukseen nyt viittaat?Hys hys kekätossari on sionisti.
Vaikka kuinka yrität olla ymmärtämättä tilannetta, niin totuus on kuitenkin se, että Israel esti ruoka-avun toimittamisen nälkäänäkeville palestiinalaisille. Siitä on usea kansainvälinen apujärjestö tiedottanut. Ruoka-apua tuovat rekat joutuivat seisomaan rajalla, kun Israel ei antanut lupaa toimittaa apua perille. Myöskin meriteitse apua toimittamaan lähteneet laivat pysäytettiin Israelin toimesta.Paitsi ei ole konfliktin aloittanut taho edes ja tietoja vääristellään.
En ihan kaikkia niitä usko, itse oon lukenut, että Hamas esti. Ja muutenkin ei kiinnosta kyseinen aihe sen enempää edes, pitäydyn puolueettomana tässä.Vaikka kuinka yrität olla ymmärtämättä tilannetta, niin totuus on kuitenkin se, että Israel esti ruoka-avun toimittamisen nälkäänäkeville palestiinalaisille. Siitä on usea kansainvälinen apujärjestö tiedottanut. Ruoka-apua tuovat rekat joutuivat seisomaan rajalla, kun Israel ei antanut lupaa toimittaa apua perille. Myöskin meriteitse apua toimittamaan lähteneet laivat pysäytettiin Israelin toimesta.
Mun kullilla ei ole hintaa.Kullan hinta: 127€/g!![]()
No tietenkin, eihän siitä ollut epäilystä.Jerpsu lähtee PipikseenJesssss