Voih millainen lapsi kaverilla hoidossa :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kas kummaa kun puhtaat palsta mammat siunaantuu. Mun mielestä on vaan hyvä, et noinkin "viaton" asia käy ilmi. Oikeesti, se on väärin lasta kohtaan, et joutuu oleen noi järkyttävän pitkiä päiviä hoidossa. Jos naiset vaikka tajuaisitte jotain, mut ei.. Turha toivo.

Me voitaisiin joukolla lynkata sen lapsen äiti täällä, mutta lyhentäisikö se lapsen hoitopäivää?

Mutta pph:n lykkaaminen auttaa taas vaiheeks jotakin? Vai?

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Mitä????? No, minulta on myös kysytty että mihin aikaan hoitolapseni tulevat hoitoon ja olen kyllä vastannut. Se ei ole vaitiolaovelvollisuuden rikkomista. Älkää nyt, ämmät, rutisko.......

Noku sehän asia ei kuuluu ulkopuolisille, mitä jos lääkärit alkaisivat kertomaan potilaiden aikoja, tai psykologit myös potilaiden aikoja heidän naapurille kun kysytään. Siinä teet väärin vaikka tieto tuntuu vähäpätöiseltä.

Aivan, et pph ei saa kertoa, että koska työpäivä alkaa ja koska loppuu.. Juupa.. Älä viitti olla ihan idiootti =)

Pph saa kertoa koska hänen oma työpäivänsä alkaa ja koska se loppuu. Samoin lääkäri saa sen kertoa.

Mutta pph ei saa kertoa että tuo Iiris tulee hoitoon aamulla 5:40 ja haetaan 16:45. Eikä lääkäri saa kertoa, että rouva Mäkinen käy sädehoidossa arkisin kello 9-10.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tee omia johtopäätöksiä. Minähän vain sanoin, että harmittaa kun lapsi tekee noin pitkää hoitopäivää. Mitä muuta olen muka kritisoinut? Tuo on sellainen asia, jonka kyllä taatusti voi jokainen itse todeta, jos asuu rivitalossa naapurinaan pph. Kai mulla on oikeus katsoa omasta ikkunastani ulos ihan mihin aikaa tahansa. Ja saan kritisoida sitäkin, että jonkun lapsi on pph:lla ihan älyttömiä päiviä.

Teithän omia johtopäätöksiä:Kaveri on hyvä pph, mutta kyllä näkee, että tuon lapsen paikka olisi vielä kotona...

Mistä sä sen näet, kun näet lapsen tulevan, olevan ulkona ja lähtevän? Mistä tiedän miten sillä lapsella siellä hoidossa oikeasti menee? Et mistään. Ihan vain omia johtopäätöksiäsi.

Vaikka et itse voisi ajatella vieväsi omaa samanikäistä hoitoon, niin tämä asia voi tulla sinulle yllätyksenä: moni lapsi menee hoitoon jo alle yksivuotiaana, ja voi siellä hoidossa ihan hyvin. Jossainhan niiden lasten on oltava, jos vanhemmat ovat töissä.

Mie en ymmärrä taas tätä taivastelua :headwall:
ap ei tiedä mitään siitä perheestä, tietää lapsen näöltä vaan..
tosi tylyä täällä palstalla hehkuttaa omaa paremmuuttaan :|

Enpäs ymmärrä minäkään..
Ja vieläpä meni ketju sen ulkopuolisen, eli (vaihteeksi) pph:n morkkamiseksi.

No minä en usko että pph on tässä tapauksessa tehny mitään"väärää", mutta ap on laskenu että 1+1 ja tekee omat päätelmät ilman oikeaa tietoa, vaikka se lapsi nyt oiski sen 9-10h hoidossa, ap kiilottaa vaan omaa sädekehää kun taivastelee täällä tuntemattomien lasten hoitoaikoja.

Tai sitten ap halusiherättää keskustelua vauvaikäisten hoitopäivistä?

tai oli vain aidon tyrmistynyty, että vauva viedään pitkiksi päiviksi hoitoon?

Kyllä täällä pöllömpiäkin asioita puidaan.

Kas kummaa kun puhtaat palsta mammat siunaantuu. Mun mielestä on vaan hyvä, et noinkin "viaton" asia käy ilmi. Oikeesti, se on väärin lasta kohtaan, et joutuu oleen noi järkyttävän pitkiä päiviä hoidossa. Jos naiset vaikka tajuaisitte jotain, mut ei.. Turha toivo.

Me voitaisiin joukolla lynkata sen lapsen äiti täällä, mutta lyhentäisikö se lapsen hoitopäivää?

Niin ja kumpi on pienempi paha. Se että pieni lapsi on pitkää päivää hyvällä pph:lla vai se että pph saattaa rikkoa vaitiolovelvollisuuttaan? Se oli se eka asia johon täällä kiinnitettiin, syystä, huomiota. No kävi ilmi ettei riko, ja hyvä juttu niin!

Mitä????? No, minulta on myös kysytty että mihin aikaan hoitolapseni tulevat hoitoon ja olen kyllä vastannut. Se ei ole vaitiolaovelvollisuuden rikkomista. Älkää nyt, ämmät, rutisko.......

Noku sehän asia ei kuuluu ulkopuolisille, mitä jos lääkärit alkaisivat kertomaan potilaiden aikoja, tai psykologit myös potilaiden aikoja heidän naapurille kun kysytään. Siinä teet väärin vaikka tieto tuntuu vähäpätöiseltä.

Aivan, et pph ei saa kertoa, että koska työpäivä alkaa ja koska loppuu.. Juupa.. Älä viitti olla ihan idiootti =)

Pph saa kertoa koska hänen oma työpäivänsä alkaa ja koska se loppuu. Samoin lääkäri saa sen kertoa.

Mutta pph ei saa kertoa että tuo Iiris tulee hoitoon aamulla 5:40 ja haetaan 16:45. Eikä lääkäri saa kertoa, että rouva Mäkinen käy sädehoidossa arkisin kello 9-10.

Aivan, et sinä saa kertoa että milloin lapsi tulee ja haetaan, mutta oman työpäivän pituuden voit kertoa.
Lapset kuitenki viedään ja haetaan monesti eri aikohin, niin pelkästään sinun työpäivän pituudella ei voi päätellä kuinka pitkään kukanenki lapsi on hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Mie en ymmärrä taas tätä taivastelua :headwall:
ap ei tiedä mitään siitä perheestä, tietää lapsen näöltä vaan..
tosi tylyä täällä palstalla hehkuttaa omaa paremmuuttaan :|

Enpäs ymmärrä minäkään..
Ja vieläpä meni ketju sen ulkopuolisen, eli (vaihteeksi) pph:n morkkamiseksi.

No minä en usko että pph on tässä tapauksessa tehny mitään"väärää", mutta ap on laskenu että 1+1 ja tekee omat päätelmät ilman oikeaa tietoa, vaikka se lapsi nyt oiski sen 9-10h hoidossa, ap kiilottaa vaan omaa sädekehää kun taivastelee täällä tuntemattomien lasten hoitoaikoja.

Tai sitten ap halusiherättää keskustelua vauvaikäisten hoitopäivistä?

tai oli vain aidon tyrmistynyty, että vauva viedään pitkiksi päiviksi hoitoon?

Kyllä täällä pöllömpiäkin asioita puidaan.

Tämä on kesto puimisen aihe, ei ole edes tämän päivän ensimmäinen eikä varmasti viimeinen aloitus tästä. Jos ne vauvat saisi elinikäiset traumat jne. ei niitä laitettaisiin hoitoon, ei yhteiskunta vaarantaisi tulevia veronmaksajia huomattavan masentumisen riskillä :whistle:

Yhteistyössä