Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Siellä sä oot aamuseiskalta katsomassa kun lapsi tulee, ja uudestaan viideltä iltapäivällä - kelloasi katsoenAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ensinnäkään kaveri ei ole kertonut mitään lapsesta tai hänen perheestään minulle. Asumme naapureina ja ulkoilemma yhdessä, joten ihan omin silmin ja omaa kelloa katsoen näen tilanteen.
Niin tai näin, tällaisten(kin) asioiden takia on kivempaa että omat lapseni ovat päiväkodissa.
Jeps. Ja samalla tuota hoitolasta tarkkaillessa pph:n kaveri huomaa että kyseisen lapsen paikka olisi vielä ehdottomasti kotona. Kiva että pph:n liäsksi myös hänen kaverinsa tekevät johtopäätelmiä hoitolapsesta ja tämän kehityksestä.
Tähän haluaisin nyt tuoda esille sellaisen ikävän jutun, että tämä ap saattaisi hyvinkin olla vaikkapa toinen minun yliuteliaista naapureistani. Hän on usein keittiönsä ikkunan ääressä pöydän päässä, ja kuulemma katselee kun minulle tulee hoitolapsia. Ja ulkoilemaan lähdönkin näkee ja panee merkille harva se päivä. Iltapäivän ulkoiluun tyrkkää itsensä melkein joka päivä mukaan. Katselee luonnollisesti myös minun hoitolapsiani puuhissaan, ja joskus on komentoinut juuri tyyliin "voi voi kun tuokin pieni on taas noin kovin pitkää päivää ollut koko viikon hoidossa.." "Kas kun tuo poika ei vielä tuon enempää puhu, vaikka on jo noin iso"
Näihin kommentteihin yleensä suhtaudun olan kohautuksella tai ylimalkaises "jaa-a.." lausahduksella.
Mutta siis: kotinurkkien kyylät tässäkin tapauksessa saattavat olla heittämässä lokaa (tietämättään ehkä) tämänKIN pph:n rattaisiin. :/
Todella, tällaisiakin tapauksia on varmasti paljon... :/