Alkuperäinen kirjoittaja niih:on sillä eksällä varmaan ollut tässä emilynissä kestämistä....
Sähän puhut vähän mutta asiaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niih:on sillä eksällä varmaan ollut tässä emilynissä kestämistä....
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ois kiva kuulla ex:n mielipide näistäkin asioista...
Kolikolla kun on aina kaksi puolta.
Tätä juuri ajoin takaa kun kirjoitin ettei kukaan voi riidellä yksin!
Kyllä voi....
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:munki exällä on kai uusi akka kun puhelimessa alkanu olla todella ylimielinen ja vittuileva mutta kun ollaan lapsia vaihtamassa niin ei puhu mitään paskaa.
miten muuten teillä emilyn vaihdetaan lapset? meillä oli yhdessä vaiheessa kans ku exä ei halunnu nähdä tai puhu et vein mutsilleni lapset josta se noukki ne kun laitoin viestiä että ne olis nyt noudettavissa :kieh:
Mä en tajua miten kukaan suostuu tälläseen toimintaan. Tää on sellanen asia, missä mä olin tosi tiukka: mä kyllä siedän sen että avovaimonsa aikana puhuu mulle harvakseltaan ja lyhytsanaisesti eikä mulle tarvitse kaikkea tytön ja isän yhteisestä viikonlopusta raportoidakaan, mutta kyllä nyt pitää pystyä kohtaamaan asiallisesti ja tervehtiä ja olla fiksu, eikä laittaa isovanhempia välikäsiksi, tai ketään muitakaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Meillä on huomenna aika perheneuvolassa ja aion ottaa sinne muutaman vaatekappaleen nähtäville ihan ammattilaisia varten, että kertovat ovatko ne likaisia kun mun mielestä ovat ihan puhtaita, juuri pestyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Meillä on huomenna aika perheneuvolassa ja aion ottaa sinne muutaman vaatekappaleen nähtäville ihan ammattilaisia varten, että kertovat ovatko ne likaisia kun mun mielestä ovat ihan puhtaita, juuri pestyjä.
Teeppä tämä niin näytät olevasi kaks kertaa hullumpi mitä olet antanut ymmärtää olevasi...
Alkuperäinen kirjoittaja et sit äitinä mitään älynnyt:hoitoon vaan.et sit älynnyt laittaa useampaa vaatekertaa mukaan isänsä luo.jos vaikka
ovat menneet jonnekkin vieraisille niin parempaakin ois voinut äiti laittaa mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Meillä on huomenna aika perheneuvolassa ja aion ottaa sinne muutaman vaatekappaleen nähtäville ihan ammattilaisia varten, että kertovat ovatko ne likaisia kun mun mielestä ovat ihan puhtaita, juuri pestyjä.
Teeppä tämä niin näytät olevasi kaks kertaa hullumpi mitä olet antanut ymmärtää olevasi...
Sama tuli mieleen. Hey, niillä on siellä lastensuojelussa ihan OIKEITAKIN ongelmia käsiteltävänä. Kyllä nekin varmaan pyörittelee silmiään, kun joutuu keskelle kakaroitten hiekkalaatikkokiistaa :flower: .
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:etenkin jos kohta asiat menee oikeuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:etenkin jos kohta asiat menee oikeuteen.
Voi kökkö :| . Toi olisi jo ihan äärimmäisen paskamainen tilanne teille kaikille. Etenkin sille likalle, joka on tein pelinappulana, sori nyvvaa... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Mitä jos sinä muutat tuota asennettasi? Pyydät exän ja sen nyxänsä kahville teille ja puhutte asiat halki. Jos sinulla oli se kuva exästäsi aiemmin, että on fiksu mies ja hyvä isä, niin eiköhän hommat saa järjestymään.
Ja viime kädessä ajatelkaa lastanne. Ei teillä ole oikeutta taistella lapsenne edessä ja haukkua toisianne. Te olette lapsenne ainoat vanhemmat, eikä hänelle muita tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Mitä jos sinä muutat tuota asennettasi? Pyydät exän ja sen nyxänsä kahville teille ja puhutte asiat halki. Jos sinulla oli se kuva exästäsi aiemmin, että on fiksu mies ja hyvä isä, niin eiköhän hommat saa järjestymään.
Ja viime kädessä ajatelkaa lastanne. Ei teillä ole oikeutta taistella lapsenne edessä ja haukkua toisianne. Te olette lapsenne ainoat vanhemmat, eikä hänelle muita tule.
Sen olen elämäni aikana oppinut, että aina se puhe ei auta. Ei ole exään auttanut tähänkään mennessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Mitä jos sinä muutat tuota asennettasi? Pyydät exän ja sen nyxänsä kahville teille ja puhutte asiat halki. Jos sinulla oli se kuva exästäsi aiemmin, että on fiksu mies ja hyvä isä, niin eiköhän hommat saa järjestymään.
Sen olen elämäni aikana oppinut, että aina se puhe ei auta. Ei ole exään auttanut tähänkään mennessä.
Alkuperäinen kirjoittaja tadaaa:joku kysyi toisessa pinossa että miten saisi vauvan nukutusrumpan loppumaan niin tää bimbou vastas et
Kannattaa miettiä etukäteen kun niitä lapsia hankkii, että mitä on vastassa.
muuten ehkä ilkein tyyppi ja omahyväisin
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kannattaa miettiä etukäteen kun niitä lapsia hankkii, että mitä on vastassa.
...ja miettiä myös kenen kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Kannattaa miettiä etukäteen kun niitä lapsia hankkii, että mitä on vastassa.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Olisit miettiny silloin aikoinaan kenen kans teet tenavia. Ja ku niitä teit, ni olisit ees ite kasvanu aikuiseks.
Mistä ne pttekijät tietää miten puunatut vaatteet sä sinne viet?!?!? Jätäppä se siis suosiolla väliin. Ja muutenki, voihan nuissa soitoissa ollakki perää. Kannattaa miettiä omaaki käytöstä.
Sit, jos asiat menee oikeuteen, ni varo ettei vaan jää vaan luu käteen. Karma ku iskee joskus kovalla kädellä, just sillon ku sitä vähiten haluis.
Toivon kuitenkin todella, että pääsisitte sille tasolle lasten vanhempina, ett reissarit vois arkistoida kaatopaikalle ja puhuisitte keskenään naamatusten. Mitä ne siel perheneuvolassaki miettii tuosta?