Voi #¤&¤% tuota exää taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi jeesus. Voin kuvitella Emilynin huomenna: " Että tässä nyt on näitä mun pesemiä vaatteita, sanokaas nyt onko puhtaita meidän koneesta, kun herran mielestä ei ole pesty, että sanokaa nyt tekin että tuo on tyhmä ja minä parempi vanhempi! Että herran takia meni taas tälläiseksi, en minä tätä olisi halunnut! Että onko puhtaita vaatteita nämä!" Ja paiskaa kassillisen vastaostettuja vaatteita työntekijän syliin.

Huh. Onneksi ei tarvitse olla paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Ois kiva kuulla ex:n mielipide näistäkin asioista...
Kolikolla kun on aina kaksi puolta.

Tätä juuri ajoin takaa kun kirjoitin ettei kukaan voi riidellä yksin!

Kyllä voi....

niin voi. ja emilyn, koeta olla vaan huomioimatta. et sano mitään noista ex:n äkkäilystä hälle.. purat vaik ystäville. meillä se ainakin toimii.. ei ex kertaakaan oo viel lähettänyt montaa viestiä kun ei niihin vastausta saa. asiasta voidaan kyllä puhua, mut haukkumiset ja uhkailut voi jättää sikseen. ja kyllä ne siellä lastensuojelussa huomaa jo itsekin et kiusallaan tehdään ilmoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
munki exällä on kai uusi akka kun puhelimessa alkanu olla todella ylimielinen ja vittuileva mutta kun ollaan lapsia vaihtamassa niin ei puhu mitään paskaa.
miten muuten teillä emilyn vaihdetaan lapset? meillä oli yhdessä vaiheessa kans ku exä ei halunnu nähdä tai puhu et vein mutsilleni lapset josta se noukki ne kun laitoin viestiä että ne olis nyt noudettavissa :kieh:

Mä en tajua miten kukaan suostuu tälläseen toimintaan. Tää on sellanen asia, missä mä olin tosi tiukka: mä kyllä siedän sen että avovaimonsa aikana puhuu mulle harvakseltaan ja lyhytsanaisesti eikä mulle tarvitse kaikkea tytön ja isän yhteisestä viikonlopusta raportoidakaan, mutta kyllä nyt pitää pystyä kohtaamaan asiallisesti ja tervehtiä ja olla fiksu, eikä laittaa isovanhempia välikäsiksi, tai ketään muitakaan..

lasten takia siihen suostuu.. et lapset tapais isäänsä. mä kuskasin lapsia muutaman kerran lasten mummolaan jossa isä kävi tapaamassa heitä kun he eivät olleet tervetulleita ex:n omaan kotiin eikä ex halunnut nähdä mua.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Meillä on huomenna aika perheneuvolassa ja aion ottaa sinne muutaman vaatekappaleen nähtäville ihan ammattilaisia varten, että kertovat ovatko ne likaisia kun mun mielestä ovat ihan puhtaita, juuri pestyjä.

Teeppä tämä niin näytät olevasi kaks kertaa hullumpi mitä olet antanut ymmärtää olevasi...

hoitoon vaan.et sit älynnyt laittaa useampaa vaatekertaa mukaan isänsä luo.jos vaikka
ovat menneet jonnekkin vieraisille niin parempaakin ois voinut äiti laittaa mukaan

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Meillä on huomenna aika perheneuvolassa ja aion ottaa sinne muutaman vaatekappaleen nähtäville ihan ammattilaisia varten, että kertovat ovatko ne likaisia kun mun mielestä ovat ihan puhtaita, juuri pestyjä.

Teeppä tämä niin näytät olevasi kaks kertaa hullumpi mitä olet antanut ymmärtää olevasi...

:D Sama tuli mieleen. Hey, niillä on siellä lastensuojelussa ihan OIKEITAKIN ongelmia käsiteltävänä. Kyllä nekin varmaan pyörittelee silmiään, kun joutuu keskelle kakaroitten hiekkalaatikkokiistaa :flower: .

Alkuperäinen kirjoittaja et sit äitinä mitään älynnyt:
hoitoon vaan.et sit älynnyt laittaa useampaa vaatekertaa mukaan isänsä luo.jos vaikka
ovat menneet jonnekkin vieraisille niin parempaakin ois voinut äiti laittaa mukaan

Voi kuule kun isukilla on omat vaatekertansa siellä ja näistä pitkistä housuista ja pitkähihaisesta paidastakin kirjoitti reissariin, plus toisista kengistä (tytön pistin siis aurinkoisella, plus 20 säällä matkaan sandaalit, t-paita ja sortsit jalassa, joten pistin myös pitemmät vaatteet jos olisi ilma viilennyt/alkanut sataa, eikä heillä olisi ollut vaikka mukana pitkiä vaatteita) ettei niitä tarvitse mukaan laittaa.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:

:D Sama tuli mieleen. Hey, niillä on siellä lastensuojelussa ihan OIKEITAKIN ongelmia käsiteltävänä. Kyllä nekin varmaan pyörittelee silmiään, kun joutuu keskelle kakaroitten hiekkalaatikkokiistaa :flower: .

Oikeastaan ihan hyvä jos ex jatkaa tuollaisista asioista soittelua lastensuojelulle, kai nekin rupeaa tajuamaan että tekeekö se sitä kiusallaan vai ei :saint:

Ja sinne perheneuvolaan menen nimenomaan hakemaan vinkkejä ja neuvoja tämän tilanteen käsittelyyn ja käytännön etenemiseen, etenkin jos kohta asiat menee oikeuteen.

Sä Emilyn vain mokaat ittes jos alat viemään sinne perheneuvolaan jotain vaatteita näytille. Tuollaisen tempauksen, kun teet niin ei anna kovin hyvää kuvaa susta ja sitten aletaan pohtimaan onko susta vanhemmaksi... Puhut siitä asiasta ja muista ongelmista, älä lähde exän lapsellisuuksiin mukaan.

Mitä jos sinä muutat tuota asennettasi? Pyydät exän ja sen nyxänsä kahville teille ja puhutte asiat halki. Jos sinulla oli se kuva exästäsi aiemmin, että on fiksu mies ja hyvä isä, niin eiköhän hommat saa järjestymään.

Ja viime kädessä ajatelkaa lastanne. Ei teillä ole oikeutta taistella lapsenne edessä ja haukkua toisianne. Te olette lapsenne ainoat vanhemmat, eikä hänelle muita tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
etenkin jos kohta asiat menee oikeuteen.

Voi kökkö :| . Toi olisi jo ihan äärimmäisen paskamainen tilanne teille kaikille. Etenkin sille likalle, joka on tein pelinappulana, sori nyvvaa... :/

Se nyt on uhoillut oikeudella jo koko vuoden ja olen soitellut asianajajallekin asiasta, eli itse oikeudenkäynti mua ei huolestuta. Ex on puhunut itseään jo monesti pussiin virallisille tahoille ja näitä hänen tempauksiaan vastaan on todisteitakin (esim. kun ei tavannut tyttöä vaikka pistin viestiä ja kysyin ottaako tytön luokseen, ei vastannut mitään ja jälkeenpäin väitti, että minä olin estänyt tapaamisen.. jne..)

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Mitä jos sinä muutat tuota asennettasi? Pyydät exän ja sen nyxänsä kahville teille ja puhutte asiat halki. Jos sinulla oli se kuva exästäsi aiemmin, että on fiksu mies ja hyvä isä, niin eiköhän hommat saa järjestymään.

Ja viime kädessä ajatelkaa lastanne. Ei teillä ole oikeutta taistella lapsenne edessä ja haukkua toisianne. Te olette lapsenne ainoat vanhemmat, eikä hänelle muita tule.

Sen olen elämäni aikana oppinut, että aina se puhe ei auta. Ei ole exään auttanut tähänkään mennessä.

Sen olen elämäni aikana oppinut, että aina se puhe ei auta. Ei ole exään auttanut tähänkään mennessä.

Yritä vielä kerran!

niimpä. lisäks on aika hankalaa puhua ihmiselle joka ei halua puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja tadaaa:
joku kysyi toisessa pinossa että miten saisi vauvan nukutusrumpan loppumaan niin tää bimbou vastas et
Kannattaa miettiä etukäteen kun niitä lapsia hankkii, että mitä on vastassa.
muuten ehkä ilkein tyyppi ja omahyväisin

Ai tää oli semmonen. Mä jo ihmettelin, että miksi näin tökerö kommentti jaksaa tuolla ylempänä pinossa niin naurattaa...

Olisit miettiny silloin aikoinaan kenen kans teet tenavia. Ja ku niitä teit, ni olisit ees ite kasvanu aikuiseks.

Mistä ne pttekijät tietää miten puunatut vaatteet sä sinne viet?!?!? Jätäppä se siis suosiolla väliin. Ja muutenki, voihan nuissa soitoissa ollakki perää. Kannattaa miettiä omaaki käytöstä.

Sit, jos asiat menee oikeuteen, ni varo ettei vaan jää vaan luu käteen. Karma ku iskee joskus kovalla kädellä, just sillon ku sitä vähiten haluis.

Toivon kuitenkin todella, että pääsisitte sille tasolle lasten vanhempina, ett reissarit vois arkistoida kaatopaikalle ja puhuisitte keskenään naamatusten. Mitä ne siel perheneuvolassaki miettii tuosta?

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Olisit miettiny silloin aikoinaan kenen kans teet tenavia. Ja ku niitä teit, ni olisit ees ite kasvanu aikuiseks.

Mistä ne pttekijät tietää miten puunatut vaatteet sä sinne viet?!?!? Jätäppä se siis suosiolla väliin. Ja muutenki, voihan nuissa soitoissa ollakki perää. Kannattaa miettiä omaaki käytöstä.

Sit, jos asiat menee oikeuteen, ni varo ettei vaan jää vaan luu käteen. Karma ku iskee joskus kovalla kädellä, just sillon ku sitä vähiten haluis.

Toivon kuitenkin todella, että pääsisitte sille tasolle lasten vanhempina, ett reissarit vois arkistoida kaatopaikalle ja puhuisitte keskenään naamatusten. Mitä ne siel perheneuvolassaki miettii tuosta?

Enpä tiedä mitä miettivät. Voin vain sanoa, että lapsen isä kun ei suostu muuten puhumaan.

Tosi kurjaa kun erotilanteissa lapset joutuu ikävään välikäteen:/ Lapsihan tuosta touhusta eniten hämmennystä saa pieneen mieleensä, aikuiset sentään tietää syyt miksi eivät ole keskenään sovussa, ja kettuilevat tahallaan. Lapselle sekä isä että äiti on rakkaita, niin hän on ihan ihmeissään kun on aika ristiriitasta varmaan että 2 rakkainta ihmistä ei kommunikoi sovussa keskenään. Ja tää ei ollut oikeastaan kannanotto mihinkään suuntaan, ihan vaan mieleen tullut toteamus

Oletko ihan oikeasti yrittänyt hieroa sopua ja rauhaa sen exän kanssa, siis vilpittömästi ja tosissasi? Ja useammin kuin kerran, vai oletko noussut ensimmäisestä torjunnasta heti takaisin takajaloillesi?

Meillä oli aikanaan exän kanssa hetkellisesti ihan saatanan huonot välit, ei oltu puhe- eikä vallankaan tapaamisväleissä. Mutta niin vaan saatiin asiat kuntoon, ja nykyään ollaan ihan oikeasti kavereita, hyviäkin sellaisia. Mutta ei se ihme yhdessä yössä tapahtunut.

Yhteistyössä