Voi #¤&¤% tuota exää taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähinnä tarkolitin sitä, että jostain tuo kaikki on saanut alkunsa. Vähän vaikea uskoa, että pelkästään siitä, että olet mennyt jonkun kanssa eron jälkeen yksiin.

Jos sulla ei oikeasti ole mitään syytä näihin ilmoituksiin niin miksi sä hermostut niistä noin? Jos sulla ei ole mitään salailtavaa niin ota asiat asioina etkä lähde lapsellisuuksiin mukaan. Sanot perheneuvolassa että sun luo saa koska tahansa tulla katsomaan onko kaikki kunnossa ja vaatteet puhtaita koska sulla ei ole mitään salattavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Ois kiva kuulla ex:n mielipide näistäkin asioista...
Kolikolla kun on aina kaksi puolta.

Tätä juuri ajoin takaa kun kirjoitin ettei kukaan voi riidellä yksin!

Kyllä voi....

Ja se vastapuoli sanoisi todennäköisesti ihan samoin toisesta osapuolesta. ***Noidankehä on valmis***

Monesti pelkkä peiliin katsominen auttaa paljon

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen...:
reissuvihko... justiinsa joo. ja vanhemmat ovat 2-vuotiaan tasolla, gsus!

Katsos kun ex ei suostu mun kanssa puhumaan :xmas:

Enkä yhtään ihmettele mistä syystä... ;)

Just ajattelin samaa...=). Onneks mun mies ja sen eksä ovat lopettaneet nuo lapsellisuudet ja jos välillä sieltä eksän suunnalta tulee hassuja viestejä niin emme enää välitä ja lähde niihin juttuihin matkaan.

[

Ja se vastapuoli sanoisi todennäköisesti ihan samoin toisesta osapuolesta. ***Noidankehä on valmis***

Noinhan se menee... Mutta sellaiset lapselliset, jotka eivät ole eronneet, eivät voi tietää, minkä helvetillisen riidan voi saada aikaan jokaisesta lasta koskevasta asiasta. Aina olisi pakko saada se viimeinen sana, itsekin siihen joskus syyllistyn exän kanssa... :ashamed: :ashamed:

Minkähän ikäisenä ja kuinka pitkän tuntemisen jälkeen ap on hankkinut lapsensa tämän miehen kanssa? Kuulostaa siltä, että lyhyen tuntemisen jälkeen on käynyt pikku vahinko ja ero tuli heti ja nyt lapsi joutuu kärsimään, kun vanhemmat ei kykene aikuismaiseen kanssakäymiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Jos sulla ei oikeasti ole mitään syytä näihin ilmoituksiin niin miksi sä hermostut niistä noin? Jos sulla ei ole mitään salailtavaa niin ota asiat asioina etkä lähde lapsellisuuksiin mukaan. Sanot perheneuvolassa että sun luo saa koska tahansa tulla katsomaan onko kaikki kunnossa ja vaatteet puhtaita koska sulla ei ole mitään salattavaa.

Kyllä se silti ketuttaa, ettei aikuinen ihminen voi käyttäytyä asiallisesti. Miksi sen pitää tahallaan olla inhottava kun kuitenkin sen on pakko mun pärstää nähdä välillä kun yhteinen lapsi on, jota minä pääasiallisesti kasvatan. Oman etunsa vuoksikin sen omat välit tulisi olemaan lapseen paremmat, jos se pystyisi sietämään lapsensa äitiä. Mutta ex haukkui minutkin tavatessaan kaikki silloiset exänsä..

Ja kun joku sanoi, että tuskin ex tyhjästä on alkanut juttuja keksiä niin voi kuule, kyllä se eron jälkeen oli täys #¤&%/ minua kohtaan, kun sen jätin. Koko ajan haukkui ja huusi lapsenkin kuullen kaikesta mitä keksi, vaikka ihan tavallista elämää elin. Sitä se ei kestänyt, kun aloin käydä ulkona ja hui, siellähän tapaa miehiä! Ja viimenen niitti oli avoliittoni, sitten alkoi pamahdella näitä lastensuojeluilmoituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkähän ikäisenä ja kuinka pitkän tuntemisen jälkeen ap on hankkinut lapsensa tämän miehen kanssa? Kuulostaa siltä, että lyhyen tuntemisen jälkeen on käynyt pikku vahinko ja ero tuli heti ja nyt lapsi joutuu kärsimään, kun vanhemmat ei kykene aikuismaiseen kanssakäymiseen.

Erottiin melkein 4v jälkeen ja esikoinen oli sillon 11kk vanha. Kuvittelin lasta hankkiessammekin, että vaikka joskus ero tulisi, ex tulisi käyttäytymään asiallisesti ja fiksusta ja olisi hyvä isä.

Millainen hyvä isä keskittyy tekemään lapsensa äidin elämästä mahdollisimman vaikeaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[

Noinhan se menee... Mutta sellaiset lapselliset, jotka eivät ole eronneet, eivät voi tietää, minkä helvetillisen riidan voi saada aikaan jokaisesta lasta koskevasta asiasta. Aina olisi pakko saada se viimeinen sana, itsekin siihen joskus syyllistyn exän kanssa... :ashamed: :ashamed:

Tätä juuri tarkoitin =)

Monesti itsekin ajatellut riidan jälkeen, että olisi pitänyt olla se viisaampi ja jättää edes yksi lause sanomatta.

Milloinhan sitä oppisi?

Ero on ollut kova paikka ex- miehelles. Kun on surullinen ja on paha olla, tulee sanottua ja tehtyä iklkeitä asioita. Varsinkin, jos ei osaa käsitellä tunteitaan. Todennäköisesti tämä mies ei osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:

Kyllä se silti ketuttaa, ettei aikuinen ihminen voi käyttäytyä asiallisesti. Miksi sen pitää tahallaan olla inhottava kun kuitenkin sen on pakko mun pärstää nähdä välillä kun yhteinen lapsi on, jota minä pääasiallisesti kasvatan. Oman etunsa vuoksikin sen omat välit tulisi olemaan lapseen paremmat, jos se pystyisi sietämään lapsensa äitiä. Mutta ex haukkui minutkin tavatessaan kaikki silloiset exänsä..

Ja kun joku sanoi, että tuskin ex tyhjästä on alkanut juttuja keksiä niin voi kuule, kyllä se eron jälkeen oli täys #¤&%/ minua kohtaan, kun sen jätin. Koko ajan haukkui ja huusi lapsenkin kuullen kaikesta mitä keksi, vaikka ihan tavallista elämää elin. Sitä se ei kestänyt, kun aloin käydä ulkona ja hui, siellähän tapaa miehiä! Ja viimenen niitti oli avoliittoni, sitten alkoi pamahdella näitä lastensuojeluilmoituksia.

siis nytten täytyy kyllä puolustaa emilyniä tässä kohin jotta miun kaverini on joutunu kärsimään exänsä puolelta juuri samankaltaisia juttuja. kun erosivat niin kaikki oli niin kauan ns. hyvin exän puolelta kun kaverini löysi miehen ja he ostivat asunnon ja muuttivat yhteen. sen jäläkeen on tullu lokaa niskaan ja uhkailuja jopa siinä mittakaavassa että rikosilmotuksen joutu kaverini exästään tekemään....

jotku ku ei kestä sitä että ero tulee.... surullista ja vittumaista, mutta totta. ja tämäki exä kyllä riitelee yksinään... eli siis vetää pultteja mitä uskomattomimmista jutuista. kun sanoi kaverilleni ettei halua nähä tätä niin kaverini sitte hoiti asiat niin että kun lapset menevät isälleen niin hän ei ole paikalla (lapset jo koululaisia) mutta sekään ei ollu hyvä, koska exällähän ois tietenki ollu jotain asiaa jota ei voi puhelimessa sanoa. no, seuraavalla kerralla kaverini oli paikalla ja siitähän se riemu repes: "saatanan huora, vittuako täällä kyttäät, painu kotiis siittä!!" oli vastaus... joo, ja tätä se on vieläki... paitsi niitä uhkailuja, ne se on lopettanu ku poliisi puuttu asiaan...

Tätä juuri tarkoitin =)

Monesti itsekin ajatellut riidan jälkeen, että olisi pitänyt olla se viisaampi ja jättää edes yksi lause sanomatta.

Milloinhan sitä oppisi?

Mä oon 8 vuoden riitelyn jälkeen oppinu, välillä tosin lipsahtaa, mutta ei niin usein kuin ennen.

Kirjota vaan takas vihkoon et vaatteet on puhtaat ja anna asian olla. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kai sinä käsität että sitä se eksäsi haluaa että vedät herneen nenään. Sinuna en antaisi sitä iloa sille että näyttäsit hermostumisesi. Jotenkin kuulostaa että turhaa energiaa vaan menee siihen kun yrität todistella eksäsi kiusantekoa, kyllä ne varmasti uskoo sossut sen ilman todistamistakin jo pelkästään siitä että tosi lapsellista alkaa haastamaan riitaa onko ne vaatteet puhtaita vai ei. Voihan eksäsi ostaa lapselle uudet ja puhtaat vaatteet omaan kotiinsa niin ei tarvitse käyttää sinun huushollista tulleita. Jos lähdet mukaan pieniinkin riidan haastamisiin tai käytät kaiken energiasi todisteluun, annat juuri samanlaisen kuvan sossuille itsestäsi kuin eksäsikin.

Tuli mieleen että miehen käytös vaikuttaa erittäin katkeran ihmisen käytökseltä. Hänen on ilmeisesti vaikea päästä yli erosta eikä hän osaa ilmaista tunteitaan millään muulla tavalla kuin erittäin hankalalla käytöksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vuoroinvieraissa:
Ero on ollut kova paikka ex- miehelles. Kun on surullinen ja on paha olla, tulee sanottua ja tehtyä iklkeitä asioita. Varsinkin, jos ei osaa käsitellä tunteitaan. Todennäköisesti tämä mies ei osaa.

Siitä mä olen varma, että se oli sille kova paikka. Mutta sitä ihmettelen, että kun se on jo uusissa kihloissa, ettei tilanne rauhottunut sen myötä, päinvastoin. Ja eihän tämä uusi puolisko edes tunne mua, mutta ihan varmasti tukee exää noissa sen tempaukissa. Jos mun avopuoliso käyttäytyisi exäänsä kohtaan kuten mun ex minua, niin kyllä hälytyskellot olisi soinut jo ajat sitten. Niin selkeästi paistaa kiusanteko tuosta läpi enkä usko, että sen nyksä ei tiedä mitään noista lastensuojelu ym jutuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Kirjota vaan takas vihkoon et vaatteet on puhtaat ja anna asian olla. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kai sinä käsität että sitä se eksäsi haluaa että vedät herneen nenään. Sinuna en antaisi sitä iloa sille että näyttäsit hermostumisesi. Jotenkin kuulostaa että turhaa energiaa vaan menee siihen kun yrität todistella eksäsi kiusantekoa, kyllä ne varmasti uskoo sossut sen ilman todistamistakin jo pelkästään siitä että tosi lapsellista alkaa haastamaan riitaa onko ne vaatteet puhtaita vai ei. Voihan eksäsi ostaa lapselle uudet ja puhtaat vaatteet omaan kotiinsa niin ei tarvitse käyttää sinun huushollista tulleita. Jos lähdet mukaan pieniinkin riidan haastamisiin tai käytät kaiken energiasi todisteluun, annat juuri samanlaisen kuvan sossuille itsestäsi kuin eksäsikin.

Hyvä Sone :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:

Totta. Mutta siksi mä sinne perheneuvolaan menenkin, että pääsen ammattilaisten juttusille ja ne voi vakuuttaa mut siitäkin, että lapsellani on varmasti puhtaat vaatteet :D

Emilyn kirjoittaa: "Kyllä se silti ketuttaa, ettei aikuinen ihminen voi käyttäytyä asiallisesti. Miksi sen pitää tahallaan olla inhottava..."

Ja ihmettelee täällä että mitä hän on muka tehnyt niin väärin.... hmm.

Siitä mä olen varma, että se oli sille kova paikka. Mutta sitä ihmettelen, että kun se on jo uusissa kihloissa, ettei tilanne rauhottunut sen myötä, päinvastoin. Ja eihän tämä uusi puolisko edes tunne mua, mutta ihan varmasti tukee exää noissa sen tempaukissa. Jos mun avopuoliso käyttäytyisi exäänsä kohtaan kuten mun ex minua, niin kyllä hälytyskellot olisi soinut jo ajat sitten. Niin selkeästi paistaa kiusanteko tuosta läpi enkä usko, että sen nyksä ei tiedä mitään noista lastensuojelu ym jutuista.

Ehkä hän haluaa todistella sinulle että hänellä menee todella hyvin kun on jo uusi heila ja kihlat?

Yhteistyössä