Voi #¤&¤% tuota exää taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos oot ollut yhtään niin empaattinen ja ihastuttava edellisessä suhteessas ku täällä useimmissa ketjuissa niin en ihmettele exäsi käytöstä ollenkaan. istää sulle nyt ihan satasella takas kaikkea sitä paskaa mitä on saanut suhteenne aikaan niskaansa! Sun ääretön täydellisyys ja ehdottomuus kaikissa asioissa on sen varmaan saanut hyppimään seinille loppuviimein ja kun älykästä keskustelua ilman besserwissermäisyyttäsi ei ole saatu millään aikaan niin käyttöön on pitänyt ottaa reissuvihko.

Ja olisin kirjoittanut tekstin mustalla nikillä ihan huoletta, jos sellainen olisi.

Mun eksäni soitti kertana muutamana sossuun lastenvalvojalle, koska en ollut hänen tavoitettavissaan kännykällä 24/7. Puhelin on kyllä aina auki, mutta ei se sille riittänyt. Mun ois pitänyt vastata aina ja joka kerta samalla sekunnilla sen soittoihin ja tekstiviesteihin. Mutta kun soittoja tulee vuorokauden aikana 40 ja tekstareita 70 ja töissäkin mun ois käytävä niin..

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
munki exällä on kai uusi akka kun puhelimessa alkanu olla todella ylimielinen ja vittuileva mutta kun ollaan lapsia vaihtamassa niin ei puhu mitään paskaa.
miten muuten teillä emilyn vaihdetaan lapset? meillä oli yhdessä vaiheessa kans ku exä ei halunnu nähdä tai puhu et vein mutsilleni lapset josta se noukki ne kun laitoin viestiä että ne olis nyt noudettavissa :kieh:

Mä en tajua miten kukaan suostuu tälläseen toimintaan. Tää on sellanen asia, missä mä olin tosi tiukka: mä kyllä siedän sen että avovaimonsa aikana puhuu mulle harvakseltaan ja lyhytsanaisesti eikä mulle tarvitse kaikkea tytön ja isän yhteisestä viikonlopusta raportoidakaan, mutta kyllä nyt pitää pystyä kohtaamaan asiallisesti ja tervehtiä ja olla fiksu, eikä laittaa isovanhempia välikäsiksi, tai ketään muitakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
munki exällä on kai uusi akka kun puhelimessa alkanu olla todella ylimielinen ja vittuileva mutta kun ollaan lapsia vaihtamassa niin ei puhu mitään paskaa.
miten muuten teillä emilyn vaihdetaan lapset? meillä oli yhdessä vaiheessa kans ku exä ei halunnu nähdä tai puhu et vein mutsilleni lapset josta se noukki ne kun laitoin viestiä että ne olis nyt noudettavissa :kieh:

Mä en tajua miten kukaan suostuu tälläseen toimintaan. Tää on sellanen asia, missä mä olin tosi tiukka: mä kyllä siedän sen että avovaimonsa aikana puhuu mulle harvakseltaan ja lyhytsanaisesti eikä mulle tarvitse kaikkea tytön ja isän yhteisestä viikonlopusta raportoidakaan, mutta kyllä nyt pitää pystyä kohtaamaan asiallisesti ja tervehtiä ja olla fiksu, eikä laittaa isovanhempia välikäsiksi, tai ketään muitakaan..

Näin olen myös ajatellut ja olinkin tiukkana, kun ex kerran pisti viestiä paria tuntia ennen kuin oli tuomassa tyttöä kotiin, että minun pitäisi hakea lapsi turvakodilta. En tod hakenut, vaan käskin tuoda kotiovelle. Ja siitä on nyt jatkossakin noutanut ja tuonut. Tai äsken toi se hänen nyksänsä.

tätä mieltä minäkin oon, ukolla sentään ikää kohta 31v. en minä suostuisikaan tuohon toimintaan lainkaan vaan lapset haluavat nähdä isäänsä joten pakko sietää hammasta kiristellen ja välillä kieltämättä räjähdän sen vittuilulle. yleensä silloin se lyö luurin korvaan . et mun pitää kuunnella sen vittuilua mut se ei kuuntele mun :laugh: yleensä mä en tosin ns vittuile vaan muistutan sellaisia kivoja juttuja exälle. samapa tuo mulle. lapset kasvaa kuitenkin aika nopeasti ja varmasti tulevat ymmärtään mikä kusipää se on. mä en ole lapsille niiden faijaa haukkunut mutta uskon että mua mustamaalataan siellä oikein urakalla. omasta lapsuudesta muistan et sitä ei sietänyt kun mutsi ja faija vaan puhu paskaa toisistaan...

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Tulee vaan mieleen kun joskus aikanaan ihmettelit miten joku joutuu tappelemaan exänsä kanssa.
Pitää kuulemma tarkkaan ja moneen kertaan harkita joka kantilta minkälaisen ihmisen kanssa alkaa niitä lapsia tekemään, ettei joudu siitä myöhemmin itse kärsimään.. :whistle: ;)

Meinasin kysyä just, että olikse tää sama nikki, että eihän VOI olla... :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee vaan mieleen kun joskus aikanaan ihmettelit miten joku joutuu tappelemaan exänsä kanssa.
Pitää kuulemma tarkkaan ja moneen kertaan harkita joka kantilta minkälaisen ihmisen kanssa alkaa niitä lapsia tekemään, ettei joudu siitä myöhemmin itse kärsimään.. :whistle: ;)

:laugh: :laugh:

Ehkä nyt huomaat, miltä tuntuu kun joku on tahallaan ilkeä.
Jospa joskus oppisit jotain...

Vaikka exäsi ei niin aikusmaisesti käyttäydy, niin etpä itsekään vaikuta miltään sympaattiselta persoonalta juttujes perusteella.

tätä mieltä minäkin oon, ukolla sentään ikää kohta 31v. en minä suostuisikaan tuohon toimintaan lainkaan vaan lapset haluavat nähdä isäänsä joten pakko sietää hammasta kiristellen ja välillä kieltämättä räjähdän sen vittuilulle. yleensä silloin se lyö luurin korvaan . et mun pitää kuunnella sen vittuilua mut se ei kuuntele mun :laugh: yleensä mä en tosin ns vittuile vaan muistutan sellaisia kivoja juttuja exälle. samapa tuo mulle. lapset kasvaa kuitenkin aika nopeasti ja varmasti tulevat ymmärtään mikä kusipää se on. mä en ole lapsille niiden faijaa haukkunut mutta uskon että mua mustamaalataan siellä oikein urakalla. omasta lapsuudesta muistan et sitä ei sietänyt kun mutsi ja faija vaan puhu paskaa toisistaan...

Joo: mun vanhemmat hoitivat eron aikoinaan ihan kohtuullisen fiksusti, ketään ei mustamaalattu eikä haukuttu, meidän lasten aikana. Tosin, kyllähän se tuli huomattua ihan itse, että isällä oli aina melko vähän aikaa meille, isäviikonlopuillakin saatettiin viettää aikaa isän vaimon kanssa, kun isä oli viikonlopun reissussa (siis töissä)... ja siitä luonnollisesti on tullut vedettyä omat johtopäätökset ihan itse, ei ole kenenkään tarvinnut syöttää mielipiteitään. Isä yritti joskus kun mä olin teini-ikäinen syöttää mulle jotain p aata äidistä, mutta koska ihan yleisessä tiedossa on että se on löytänyt uuden vaimon ja jätti mun äidin veljen ollessa joku vuoden vanha, en lotkauttanut moiselle korviani vaan käskin sen kirjaimellisesti pitää suunsa kiinni: isä on rakas, mutta mä voin ihan helposti jättää sen myöskin täysin omaan arvoonsa mikäli ei ala pikkuhiljaa tunnustamaan omia mokiaan (anteeksi pyyntöä en silti odota).

Mummu kyllä yritti meille muksuna mustamaalata isää sen minkä kerkisi, kun oli niin katkera mun äidin puolesta: se oli ikävää. Enkä halua, että mun ja neitin isän välillä juttu menisi sellaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Meillä on huomenna aika perheneuvolassa ja aion ottaa sinne muutaman vaatekappaleen nähtäville ihan ammattilaisia varten, että kertovat ovatko ne likaisia kun mun mielestä ovat ihan puhtaita, juuri pestyjä.

No jos sä tiedät että ne on tarpeeksi puhtaita, niin tarvitseeko sun mennä mukaan tuohon lapsellisuuteen? Ei tuo isolta jutulta kuulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

:laugh: :laugh:

No joo, ei voi kun nauraa. Tuntuu kyllä että useimmat noista emilynin legendaarisista kommenteista "kääntyvät" jossain vaiheessa häntä itseään vastaan. Ei ehkä kannattaisi aina olla niin itsetietoinen ja ehdoton noissa kommenteissa....

Sinne perheneuvolaan kannattaa mennä ihan omana itsenään. Ilman mitään vaatekappaleita tai nauhoitettuja puheluita. Kyllä ne ihmiset siellä näkee ja kuulee kaikenlaista ja osaavat tehdä johtopäätökset näkemyksensä perusteella. Exän toimintaan ei kannata mennä mukaan.

siis mitä hauskaa siinä on että joutuu koko ajan taistella ex:n kaa. itellä täysin samoja ongelmia ku ap:lla ja voin kertoa ettei oo yhtään hauskaa. :(

ette te muut kovin aikuisilta näytätte olevan. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
siis mitä hauskaa siinä on että joutuu koko ajan taistella ex:n kaa. itellä täysin samoja ongelmia ku ap:lla ja voin kertoa ettei oo yhtään hauskaa. :(

No eikö lapsille vastata lapsen tasolla? Kukaan väittänytkään muuta.

Ei oo kiva taistella exän kanssa ja lukea emilynin "oisit vähän ajatellut ennen kuin lapsen sen exän kanssa hankit"-kommentteja. Ei oo kiva olla väsynyt ensikertalainen äiti ja purkaa mieltään tänne ja saada emilynin "oisit ajatellut asiaa ennen lapsen hankintaa"-kommentteja.

Että hakkaa sä päätäs miten tykkäät, sua se eniten haittaa. Kun niinhän se vaan menee, että vahingonilo on paras ilo...

No eikö lapsille vastata lapsen tasolla? Kukaan väittänytkään muuta.

Ei oo kiva taistella exän kanssa ja lukea emilynin "oisit vähän ajatellut ennen kuin lapsen sen exän kanssa hankit"-kommentteja. Ei oo kiva olla väsynyt ensikertalainen äiti ja purkaa mieltään tänne ja saada emilynin "oisit ajatellut asiaa ennen lapsen hankintaa"-kommentteja.

Että hakkaa sä päätäs miten tykkäät, sua se eniten haittaa. Kun niinhän se vaan menee, että vahingonilo on paras ilo...

jos sulla kerran itellä kokemusta miten pahalta se tuntuu niin miks pistä sitä pahaa oloa kiertämään..?

kai ihmisen meilipiteet voi muuttua..? ;)

Tässä tapauksessa en ihmettele yhtään jos Emilyn saa hiukan takaisin omia aikaisempia kommenttejaan.

Kun ei häneltäkään ole koskaan löytynyt minkäänlaista myötätuntoa vastaavanlaisessa tilanteessa olleelle, vaan kommentit on ollu just siihen tyyliin että mitäs otit tuollaisen paskan lapsesi isäksi.
Miksi ihmeessä häntä kohtaan pitäisi olla yhtään sen hienovaraisempi ja ymmärtäväisempi?

Aikuisetkin ihmiset kyllästyvät jatkuviin naljailuihin ja ilkeisiin kommentteihin, ei se ole pelkästään lasten hommaa.
Mun mielestä on ihan oikeutettua ja ymmärrettävää että ap saa myös osakseen samaa kohtelua kun mitä itse viljelee. Oli se sitten kuinka lapsellista tahansa.

Mä kirjottaisin reissuvihkoon:

Pahoittelen etteivät vaatteet olleet mielestäsi tarpeeksi puhtaita ja jouduit ne toistamiseen pesemään. Vaatteet olivat kyllä pesusta tulleita ja kaapista otetut, mutta ilmeisesti meidän pesukoneemme pesujälki on huonompaa kuin teillä. Pahoittelen vielä kerran aiheuttamaani ylimäärästä vaivaa. Ensi kerralla pesen vaatteet kahdesti.

Ja antaisin sen jälkeen äijän olla. Enkä ottais mitään vaatteita mukaan neuvotteluun tai edes puhuis sanallakaan siellä niistä. Jos valvoja jotain niistä kysyy niin vastaisin rauhallisesti ton äskeisen tekstin. Älä lägde eksän juttuihin mukaan. Ole yliystävällinen niin johan sitä ärsyttää ;)

tiiäks emilyn,mun äiti oli isää kohtaan tommonen..teki kaikkensa että olis vaikeeta.
asia huipentu siihen että äiti ilmotti että mun isä tirkistelee mua tms. ja isä juo.
(mitään tämmösiä en muista) ja äiti valehteli siellä etten halua mennä isän luokse.
ei sitten nähty 10vuoteen |O
äiti puhu mulle toista ja isälle toista niin että kumpikin luuli ettei kumpikaan halua nähdä toisiaan.
joo tiedän,mun "äiti" on sairas päästään..mutta tämmösiäkin ihmisiä on.
ja kaiken tän takana oli kuulema se että äiti oli katkera erosta..on sen myöntänyt.

Muistelen että emilynille MONET KERRAT sanottiin, ettei kannata tuomita niin kärkkäästi, kun koskaan ei tiedä milloin kalahtaa omaan nilkkaan. Ei se tyyliä miksikään muuttanut, kun eihän HÄNELLE ikinä noin kävis.

ja mun isä joutu uuden perheensä kanssa menemään sinne lastikseen johonkin haastatteluun kun äiti keksi mitä ihmeellisempiä juttuja.
ja mun äiti puhu niin perkuleesti paskaa siellä,oon lukenu ne kaikki paperit.
ja äiti käveli yhden valvojan yli ja teki siitä valituksen kun se oli muka epä pätevä..ja se oli varmaan epäpätevä koska näki mutisn läpi.
pidä emilyn kova linja siellä..

Sen sijaan että harkitsee lapsen hankkimista, ehkä kannattaisi ajoissa harkita todella tarkasti sitä eksän hankkimista, eli avioitumista :-D

On sitten ihan vilisemällä näitä tällaisia "ihmissuhteita", kun kakarana aletaan leikkiä avioparia ja vanhempia...

Yhteistyössä