Alaikäisen kanssa naimisesta yleisesti: väärin, mutta pääasia, että molemmat oli suostuvaisia. Ja tosi juttuhan se on, että kun nainen kertoo että oli nuoremman miehen kanssa, ensireaktiot on kikatusta ja hyväntahtoista ihmettelyä. Tyttöjä herkemmin suojellaan niin sitten olis päässy perkeleitä. Mutta oikeasti, jos olis ollu minun poika, olisin etsinyt akan käsiini ja pitänyt puhuttelun. Jos olis vittuillu takas niin olisin mennyt poliisille, koska poika ei ollut vielä edes sitä kuuttatoista.
Mustalaisista: Mulle on lapsena puhuttu tyyliin "myydään mustalaisille kun olet tuhmana" niin kas kun minun ensireaktio mustalaisten keskusteluyrityksiin on aina hypätä puol metriä taakse päin. :ashamed: En sitte saanu teininä kaveria yhdestä likasta. Ja 21-vuotiaana yksinhuoltajana kun kuljin lapseni kanssa kadulla, vastaan tuli mustalaisia ja yksi niistä flirttaili mulle ja ehotti treffejä ja minä vaan punastuin ja painoin katseen maahan ja painelin äkkiä ohi... Nyt saattaisin olla fiksumpi. Se oli kyllä komein mustalainen mitä oon nähny. Vähän espanjalaisen näkönen. Ja niihinhän minä lankean...