voi luoja mä olen lapsiin sekaantuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vajoo maan alle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Yleensä ei kyllä romaninuoret seksiasioista puhu lähelläkään vanhempia. Missähän päin suomenmaata tuollaisia romaneja on?

Ei sillä väliä ole, jos se vanhempi on valkolainen. Sitäpaitsi romaninainen ei ota suihin.

Yleensä ei kyllä romaninuoret seksiasioista puhu lähelläkään vanhempia. Missähän päin suomenmaata tuollaisia romaneja on?

no luuletko todella että sen sulle sanon?
minä en tiedä romanien käytännöistä kun en niitä elä,mutta tuolla jätkällä on lapsi ja toinen tulossa,ja silt odotettiin sitä isyyttä,siis niin ymmärsin kun sen kanssa puhuin,enkä olis tänään menny sille puhuun mitään,mutta jäi vaivaan koko juttu niin pirusti ja kerta törmättiin ja hän tuli kysyyn kuinka mulla,samalla sit kysyä et niin pitäneekö nää paikkaansa ja kyl ihan rehdisti sit kerto et joo ja just noi muut asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Ei sillä väliä ole, jos se vanhempi on valkolainen. Sitäpaitsi romaninainen ei ota suihin.

Ei kaikki valkolaisetkaan ota.

No ei, mutta niille se on joku siveysjuttu, kerto mun kaverit ku on itte romaneita. ja kyl ne seksistä puhuu, mutta ehkä mieluummin nuoressa seurassa. Ei valkolaisia vanhuksia tartte samallatavalla pokkuroida.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No ei, mutta niille se on joku siveysjuttu, kerto mun kaverit ku on itte romaneita. ja kyl ne seksistä puhuu, mutta ehkä mieluummin nuoressa seurassa. Ei valkolaisia vanhuksia tartte samallatavalla pokkuroida.

Ei pysty tietää, en henk.koht. yhtään romania tunne. Ja en mäkään äidilleni seksielämästäni tilitä.

Alaikäisen kanssa naimisesta yleisesti: väärin, mutta pääasia, että molemmat oli suostuvaisia. Ja tosi juttuhan se on, että kun nainen kertoo että oli nuoremman miehen kanssa, ensireaktiot on kikatusta ja hyväntahtoista ihmettelyä. Tyttöjä herkemmin suojellaan niin sitten olis päässy perkeleitä. Mutta oikeasti, jos olis ollu minun poika, olisin etsinyt akan käsiini ja pitänyt puhuttelun. Jos olis vittuillu takas niin olisin mennyt poliisille, koska poika ei ollut vielä edes sitä kuuttatoista. :whistle:

Mustalaisista: Mulle on lapsena puhuttu tyyliin "myydään mustalaisille kun olet tuhmana" niin kas kun minun ensireaktio mustalaisten keskusteluyrityksiin on aina hypätä puol metriä taakse päin. :ashamed: En sitte saanu teininä kaveria yhdestä likasta. Ja 21-vuotiaana yksinhuoltajana kun kuljin lapseni kanssa kadulla, vastaan tuli mustalaisia ja yksi niistä flirttaili mulle ja ehotti treffejä ja minä vaan punastuin ja painoin katseen maahan ja painelin äkkiä ohi... Nyt saattaisin olla fiksumpi. Se oli kyllä komein mustalainen mitä oon nähny. Vähän espanjalaisen näkönen. Ja niihinhän minä lankean...

Alkuperäinen kirjoittaja Vera:
Alaikäisen kanssa naimisesta yleisesti: väärin, mutta pääasia, että molemmat oli suostuvaisia. Ja tosi juttuhan se on, että kun nainen kertoo että oli nuoremman miehen kanssa, ensireaktiot on kikatusta ja hyväntahtoista ihmettelyä. Tyttöjä herkemmin suojellaan niin sitten olis päässy perkeleitä. Mutta oikeasti, jos olis ollu minun poika, olisin etsinyt akan käsiini ja pitänyt puhuttelun. Jos olis vittuillu takas niin olisin mennyt poliisille, koska poika ei ollut vielä edes sitä kuuttatoista. :whistle:

Mustalaisista: Mulle on lapsena puhuttu tyyliin "myydään mustalaisille kun olet tuhmana" niin kas kun minun ensireaktio mustalaisten keskusteluyrityksiin on aina hypätä puol metriä taakse päin. :ashamed: En sitte saanu teininä kaveria yhdestä likasta. Ja 21-vuotiaana yksinhuoltajana kun kuljin lapseni kanssa kadulla, vastaan tuli mustalaisia ja yksi niistä flirttaili mulle ja ehotti treffejä ja minä vaan punastuin ja painoin katseen maahan ja painelin äkkiä ohi... Nyt saattaisin olla fiksumpi. Se oli kyllä komein mustalainen mitä oon nähny. Vähän espanjalaisen näkönen. Ja niihinhän minä lankean...
mitäs se puhuttelu sille naiselle vaikuttaa?sun poikashan sinne baarin olis tunkenu ja pokannut sen naisen?en oikein ymmärrä,jos toinen menee baariin ja esittää vanhempaa niin silloin on poikaa pitää syyttää ei sitä joka siihen lankee ettei tajua että kyseessä on alaikäinen.
Vai oletteko todella tyhmiä?jos toinen tekemällä tekee ollakseen muka vanhempi ja tietää että baarissa on vanhempia,kyllä se pitää kurittaa sitä omaa lastaan joka noin tekee!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:headwall: että jätkä oli ihan baariin päässy.. :whistle:

Miksi ei? Minäkin kolusin tuon ikäisenä kaikki kaupungin baarit :D
on sitten varmaan jätkä ollu vanhemman näköinen,ku ei oo papereita tarvinnu näyttää :whistle: mä en kolunnu :saint:

En tiedä tapausta henk.koht. mutta sen tiedän että romanit näyttävät ikäistään vanhemmilta, eli täysin uskottavaa et 16-v on baarissa

Yhteistyössä