voi luoja mitä mä olen mennyt tekemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskainen

Vieras
:ashamed: :ashamed: :ashamed: olin tossa kuukausi sitten eräänä iltana niiiiin humalassa,et mä en muista koko illasta mitään :ashamed:
ja eilen sit yksi mun kaveri soitti et mites se yks asia on hoitunu.. olin ihan et jaa mikä asia? :o niin mä oon kännipäiten väittäny et eräs tyyppi jostä mä en tykkää YHTÄÄN olis muka yrittäny raiskata mut :o :o :o
ja siis ei tosiaan oo yrittäny,en ymmärrä mistä mä oon sellasta keksiny ja itse en tosiaan muista tällasta ollenkaan :ashamed:
siis niin ääliömäinen ja karmee väite,en tiedä mitä teen... :ashamed:
voi auttakaa nyt,eikä tarvii saarnata mitään,tiedän tehneeni todella typerästi :ashamed:

no tietenkin korjaat asian. jos henkilö jota olet väittänyt raiskaajaksi nostaa syytteen niin voit saada tuomion väärästä ilmiannosta ja sakkoja kunnianloukkauksesta, ellet sitten saa asiaa muuten sovittua asianomaisen kanssa. kannattaa hoitaa asia mahdollisimman nopeasti oikeaan järjestykseen ettei tule lisävahinkoa.

no ei voi muuta sanoa, kun että ota vähän enemmän viinaa ens kerralla. vaikka kuinka kännipäissään tulis sanottua mitä sattuu, niin on tuo nyt jo vähän turhan paksua :o :kieh:

En haluais olla housuissas nyt. Niele ylpeytes ja kerro totuus HETI! Mitä pidempään jatkat valehtelua, sitä karmeammat seuraukset ja sitä kauheampi olo. Ja pyydä tältä henkilöltä anteeksi.

tästä ei tiedä kun kaksi ihmistä eikä se josta niin väitin tiedä asiasta... sen kyllä tietää että vihaan häntä,on yrittäny mua saada väkisin kotiinsa mukaan ja vongannu ja vongannu vaikka olen sanonut että ei :ashamed:
täytyy odottaa että näen tän tyypin taas selvitän tilanteen.... voi elämä että on kamala olo... ja miten mä voin ikinä kaverilleni sanoa et oon kusettanu koko jutun... mä oon niin hirvee ihminen! \|O :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:04 minä kirjoitti:
no ei voi muuta sanoa, kun että ota vähän enemmän viinaa ens kerralla. vaikka kuinka kännipäissään tulis sanottua mitä sattuu, niin on tuo nyt jo vähän turhan paksua :o :kieh:

mä en edes ota usein,ehkä neljä kertaa vuodessa,mutta nyt loppu sekin vähä jos musta tollanen ääliö tulee :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:33 CrystalBlue kirjoitti:
Jos et kerran muista mitään..saattaa kuitenkin olla mahdollisuus että on niint ehnyt? ja olet siitä heti sen jälkeen kaverille sinä iltana soittanut?
Et vaan siis musita mitään näistä..olisko mahdollista?

en usko..... :/
vaikka kiitos lohduttavasta ajatuksesta :)

Jos sie et todellakaan muista mitään tuollaista sanoneesi, niin selität asian just niinkun se on:
Et muista tuollaista suustasi päästäneesi, ja selität, että ko asia ei ole totta... siis se raiskausyritys (yrityshän se oli ap tekstissä, vai muistanko väärin).
En mie nää tuossa mitään muuta kun väitteen, että olisit jotain sanonut... jos et itse mitään muista, niin onko se sata-varmaa, että olisit niin sanonut alkujaankaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:34 tuskainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:33 CrystalBlue kirjoitti:
Jos et kerran muista mitään..saattaa kuitenkin olla mahdollisuus että on niint ehnyt? ja olet siitä heti sen jälkeen kaverille sinä iltana soittanut?
Et vaan siis musita mitään näistä..olisko mahdollista?

en usko..... :/
vaikka kiitos lohduttavasta ajatuksesta :)

Ok.Sillon kyllä pikimmiten korjaaman asian laita! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:34 maijon kirjoitti:
Toivottavasti sinussa on sen verran naista, että voit suoraan sanoa asian oikean laidan. Vaikka kuinka jotain tyyppiä vihaisit, niin en ymmärrä miksi noin vakavasta asiasta pitää valehdella.

no en ymmärrä minäkään,ei ole yhtään mun tapaista :o
kaveri epäili et mulle oli laitettu jotain "ylimäärästä" lasiin sinä iltana,olin kuulema niin sekava ja omituinen.. :ashamed:
ei sillä et puolustelisin mitenkään väitettäni!
todellakin suoristan tän asian,ensin täytyy vaan "tutkailla maaperää" että missä mennään ja ketkä tästä tietää jne. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:34 Aurinkokunta kirjoitti:
Jos sie et todellakaan muista mitään tuollaista sanoneesi, niin selität asian just niinkun se on:
Et muista tuollaista suustasi päästäneesi, ja selität, että ko asia ei ole totta... siis se raiskausyritys (yrityshän se oli ap tekstissä, vai muistanko väärin).
En mie nää tuossa mitään muuta kun väitteen, että olisit jotain sanonut... jos et itse mitään muista, niin onko se sata-varmaa, että olisit niin sanonut alkujaankaan...

Omaa tekstiäni lainaan ja jatkan...
Sillä minua mietityttää kaveri, joka vasta kuukauden päästä tapahtuneesta ottaa asian esille.
Mie ainakin oisin halunnut kaveria auttaa, ja kysellä jaksamisia ja vointeja jo heti seuraavana päivänä.
Ainakin kysyä heti silloin, että mites nyt voit, ja että kaipaatko tukea tai jotain.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:36 tuskainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:34 maijon kirjoitti:
Toivottavasti sinussa on sen verran naista, että voit suoraan sanoa asian oikean laidan. Vaikka kuinka jotain tyyppiä vihaisit, niin en ymmärrä miksi noin vakavasta asiasta pitää valehdella.

no en ymmärrä minäkään,ei ole yhtään mun tapaista :o
kaveri epäili et mulle oli laitettu jotain "ylimäärästä" lasiin sinä iltana,olin kuulema niin sekava ja omituinen.. :ashamed:
ei sillä et puolustelisin mitenkään väitettäni!
todellakin suoristan tän asian,ensin täytyy vaan "tutkailla maaperää" että missä mennään ja ketkä tästä tietää jne. :ashamed:
Eli päättelenkö oikein, että olet asian jo kaverillesi korjannut. Hyvä niin. Oikea suunta on
Voihan sitä joskus törppöyksiä kännipäissään sanoa. Siinä on varmaan joku tosi looginen ajatus ollut takana.

Yhteistyössä