mä olen ilmaa mun miehelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oltiin eilen samassa baarissa, mutta eri porukoissa, mä likkojen kanssa ja mun mies työkavereidensa kanssa..
no, siellä sitten TIETYSTI (??!!) miehen nähtyäni menin antaan suukon, sanoin moi ja lähdin paikalta (en siis juääny mitää roikkuun siihen) ja mies oli ihan vaikeena, ei pussanu takas eikä mitää, moi tais sanoo...
no, me mentii likkojen kans tanssii ja miehen yks työkaveri tuli sanoon mulle, että tajuaakohan toi antti millanen nainen sillä on? kysyin et miten niin, niin tää miehen kaveri sanoi, että sä olet tosi hyvännäkönen, mukava ja positiivinen ihminen, että hän ei ainakaan pystyis pitää näppejään erossa.. kiitin kohteliaisuudesta ja that´s it..
no, sit meni hetki ja tanssittiin edelleen ja siihen tuli sellanen mulle tuttu mies jota mun mies ei tunne. se tuli ihan vitsillä mun taakse tanssimaan ja hinkkaamaan ja naurettiin ihan sairaasti, sellainen ikivanha insideläppä, mun mies katseli koko ajan tyhjä ilme naamallaan eikä mitään pienintäkään mustasukkasuuden häivää, käänsi vaan päänsä ja oli kun ei tuntiskaan.
sit menin istuun miehen luo kun ei jaksanu enää tanssia ja sanoin et tuu viereen, niin ei voinu tulla kun ei mahdu......... kummasti siihen mun viereen mahtu kuitenkin 2 mun likkakaveria........!
tänään mies oli jo lähteny kun mä heräsin, meni yhtä työmaata katsomaan ja mä oon täällä ihan rikki kun tuntuu et toinen ei tykkää yhtään musta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oltiin eilen samassa baarissa, mutta eri porukoissa, mä likkojen kanssa ja mun mies työkavereidensa kanssa..
no, siellä sitten TIETYSTI (??!!) miehen nähtyäni menin antaan suukon, sanoin moi ja lähdin paikalta (en siis juääny mitää roikkuun siihen) ja mies oli ihan vaikeena, ei pussanu takas eikä mitää, moi tais sanoo...
no, me mentii likkojen kans tanssii ja miehen yks työkaveri tuli sanoon mulle, että tajuaakohan toi antti millanen nainen sillä on? kysyin et miten niin, niin tää miehen kaveri sanoi, että sä olet tosi hyvännäkönen, mukava ja positiivinen ihminen, että hän ei ainakaan pystyis pitää näppejään erossa.. kiitin kohteliaisuudesta ja that´s it..
no, sit meni hetki ja tanssittiin edelleen ja siihen tuli sellanen mulle tuttu mies jota mun mies ei tunne. se tuli ihan vitsillä mun taakse tanssimaan ja hinkkaamaan ja naurettiin ihan sairaasti, sellainen ikivanha insideläppä, mun mies katseli koko ajan tyhjä ilme naamallaan eikä mitään pienintäkään mustasukkasuuden häivää, käänsi vaan päänsä ja oli kun ei tuntiskaan.
sit menin istuun miehen luo kun ei jaksanu enää tanssia ja sanoin et tuu viereen, niin ei voinu tulla kun ei mahdu......... kummasti siihen mun viereen mahtu kuitenkin 2 mun likkakaveria........!
tänään mies oli jo lähteny kun mä heräsin, meni yhtä työmaata katsomaan ja mä oon täällä ihan rikki kun tuntuu et toinen ei tykkää yhtään musta...

Sä "vitsillä" ja "insideläpällä" hinkkaat jonkun vieraan miehen kanssa ja ihmettelet kun miehes on vähän tyhjällä ilmeellä eikä oikeen halua sua viereen?

Juu ei se susta yhtään tykkää, jos tykkäis niin aina kun sä hinkkailet muiden miesten kanssa se tulis niinku tosi vihasena väliin, ja sä oisit ihan in lööv, kun se on niin ihanan mustasukkanen että sitä on vähän kiva välillä ihan insaidläpällä härnätä!

Kais muuten muistit kertoo että miehes työkaveri sano että ei oikeen vois susta näppejään irti pitää ja sä kiitit kohteliaisuudesta? Jos sillä saisit heruteltua oikeen ihanaa mustistelua?

Itsestäni olisi häiritsevää jos oma mies tulisi seuraan kun olisin työporukkani kanssa liikenteessä. Pussailemaan tai muuta, nolottaisi.

Työt ja perhe pidetään mielestäni erillään toisistaan.

No ehkä miestä ei yhtälailla huvittanut sun hinkkaukset ja insideläppäs. Ja mitä tekemistä tuolla miehen työkaverin peitellyllä iskuyrityksellä tuossa sun selostuksessa oli? Kasva aikuiseks.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ap:n jutuista tulee mieleen, että josko miehesi häpesi käytöstäsi?

Tämä tuli joo mieleen. Apllä tuntuis myös olevan tarve saada huomiota miehiltä, jos ei omaltaan niin toki muiltakin kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ap:n jutuista tulee mieleen, että josko miehesi häpesi käytöstäsi?

Peesi. Mä ainakin häpeäisin silmät päästäni jos olisin työporukan kanssa viihteellä ja mun mies hinkkailis itseään tanssilattialla jonkun toisen naisen kanssa! Kyllä hävettäis myöntää että on mun mies, ja että suostun kattelemaan tollasta käytöstä! nöyryyttävää...

Alkuperäinen kirjoittaja xdg:
En tiedä...riippuu niin miehen perusluonteesta. Mutta siis minusta outoa jos ei voi tuntea kumppania ravintolassa ja se on jostakin normaalia.

Akka hinkkaa jonkun tuntemattoman munia ja sitten sen kans pitäis siellä pussailla??? Jäisi kyllä täälläkin pussaamatta ja ei kyllä mahtuisi viereenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja xdg:
En tiedä...riippuu niin miehen perusluonteesta. Mutta siis minusta outoa jos ei voi tuntea kumppania ravintolassa ja se on jostakin normaalia.

Vastasit varmaan minun viestiini. Kyllä minustakin on normaalia moikata puolisoa ja vaihtaa muutama sana miehen ja työkavereiden kanssa ja toivottaa hauskaa iltaa. Käyttäytyä edustavasti.

Mielestäni taas ei ole normaalia hyvää käytöstä pussailla miestään työkavereiden edessä, lyöttäytyä miehen työporukan seuraan omine tyttökavereineen, saati sitten miehen työkavereiden edessä läpällä hinkkailla itseään vierasta miestä vasten. Sillä antaa miehen työkavereille kevytkenkäisen kuvan itsestään ja tekee miehensä naurettavaksi pelleksi jota työkavereiden ei tarvitse kunnioittaa, jonka vaimoa voi tulla iskemään.

Musta moikkaaminen ja muutaman sanan vaihtaminen olis ihan ok, jos olisin itse työkavereiden kanssa liikkeellä. Mut en mäkään tykkäis jos ukko tulis siihen pussailee. Saati kehtais työkavereiden edessä olla mustasukkainen jos käyttäytyis tuollaisella inside läppä tyyliin... Mut kotona sais kyllä kuulla kunniansa.

Ap:lla nyt vaikuttais olevan pallo hukassa vähän muutenkin, itsetunto-ongelmia?
Mutta jos mä ja mun mies satuttais samaan baariin eri porukoissa (ei varmaan tuu koskaan tapahtumaan, koska toinen aina lastenvanhtina), niin kyllä mä nyt halasisin ja varmaan pussaisinkin miestäni. Miksi ei? Sit jatkaisin tyttökavereideni kanssa tanssimista yms. Ja miksei myös voitais porukoita yhdistellä jotenkin yhdistelläkin. Mä toisaalta olisin varmaan niin onnellinen tyttöseurassa, ettei miesten tylsät urheilu -koulutuslöpinät jaksais kiinnostaa..

En varmaan tykkäisi, että mies tulis pussaamaan työkaverieni silmien eessä. Eikö vois vaan moikata ja vaikka esitellä itsensä. Samoin luulen, että mun mies ei tykkäis että tulisin sitä pussaamaan työkaveriensa eessä kesken juttujen.

Jos taas tanssisin/hinkkailisin jonkun toisen miehen kanssa tanssilattialla, niin aivan varmasti mieheni loukkaantuisi ja häpeäisi silmät päästään, jos sen työkaverit vielä näkisi sen. Ja jos mun mies hinkkailiis itseään jotain tuttuaankin naista vasten suuttusin ja häipyisin vähintään paikalta ja harkitsisin eroa. Täytyisi kyllä kovasti pyydellä anteeksi, että saisi vielä viereen tulla ilman tappelua. Ja tottakai mäkin häpeisin, jos mun työkaverit vielä näkisi kaiken.

Eli uskoisin, että tuommoinen käytös on lopun alkua ja miehes on luopunu toivosta sun suhteen ja sitä hävettää sun käytös.

Yhteistyössä