Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta on vaan tylsää, kun mies tulee kotiin klo 18 ja joskus klo 19 jälkeen alkaa jo pienemmän lapsen iltatoihut ja se menee nukkumaan. Ois vaan kiva kun se pystyis ja haluais keskittyä kotiin tullessaan muhun ja lapsiin etenkin, niiden kanssa tuo valveillaoloaika on tunti päivässä :/
Mut ihan kun sitä ei kiinnostais. Lapset kaipaa ja kärsii ihan selvästi, mies on ihan kylmänä.
HEI HALOO!!!!!
no jos mun mies ois rakennusprojektin aikana tullut klo 18 kotiin oisin pomppinut ilosta ilmaan , et mitä sä ny näin aikaisin tulit? mies lähti töihin klo 7 ja tuli kotiin yöllä kello 24!!!! ja sä jaksat valittaa..
mä odotin miestäni ja olin aina tehnyt hänelle kunnon sapuskat valmiiksi, mies kävi suihkussa ja tuli sitten syömään kunnon lämmintä ruokaa ja siinä juteltiin mitä mies tehnyt raksalla yms..kyseli myös meidän kuulumisista. sitten unille ja nukkumaan ja taas alusta..
olin ihan äimänkäkenä joskus jos tuli kotiin vaikka klo 17 olin ihan et, näinkö helppoo muilla onkaan?!!!!
Naapurin mies vasta töitä paiskoikin..se vasta töitä tekikin...
oli viikonloppuisinkin raksalla jo kello 6 hommissa kun mun mies meni raksalle viikonloppuisin vasta klo 10-12!! mut tää paino hommia ymäri vuorokauden..kun mun mies lähti raksalta klo 24 ni tämäpäs jäi vielä töihin sinne ja oli vaikka kuinka myöhään...varmaan yönkin asui siellä...hommia paiskoen... mun mies sentään joskus nipisiti ja tuli aikaisemmin kotiin ja joskus vietti vapaa-iltoja ettei mennyt raksalle.
Rakennusprojekti vaatii todella paljon!!! se vie kaikki ajat ja ajatukset. Kyllä suhde muuttuu projektin aikana ja sen jälkeenkin. Rakennusprojekti vaatii uhrauksia. Kyllä mun miestä suretti kovasti kun ei nähnyt lapsia niin usein ja paljon!! mut nyt on aikaa :-D ja siitä nautitaan ja ottaa lapset kaikenlaisiin puuhasteluihin mukaan ,vaikka tekemisille ovatkin hidasteena, mutta saapi olla ainakin kaksinverroin enemmän sitten lasten kanssa..kuin tuon raksavuoden aikana yhteensä!!
Eli miettikää ny kannattaako rakentaa jos valitat jo heti alkuusi. se on kovaa hommaa ja todella monet avioliitot päätyvät eroon tai pahaan kriisiin ny ainakin projektin myötä....ei ole suhteelle helppoa ja se on todella rankakkaa, ja meno tahti vain kiihtyy ja kun projekti on kunnolla päällä, et näe miestäsi välttämättä ollenkaan koko päivänä..ehdit ehkä menemään nukkumaankin, ennenkuin miehesi tulee illalla raksalta ja ennenkuin ehdit heräämään on mies jo lähetenyt, et edes tiedä onko miehesi lainkaan ehtinyt kotona käymään nukkumassa!! MIETI VIELÄ minne olet päätäsi pistämässä. ITSE EN ENÄÄ KOSKAAN RAKENTAISI!!!! sen verran rankkaa se on!!! eniten säälin miestäni, että miten ihmeessä jaskoi, ettei palannut loppuuun!!!! joten olin häntä aina sapuskoineen päivineen sitten odottamassa aina!!!!!!
mun mielestä sä et ole tuolla asenteella ollenkaan valmis tähän raksa projektiin , miehesikin voisi ottaa ny vähän rennommin, jos seki ressaa jo nuin kovasti alkuvaiheesta lähtien ni ei kyllä hyvältä näytä....
en ole kellekkään ystäville ja kavereilleni suositellut raksaprojektia, päin vastoin, monet ovatkin sitten ottaneet valmistalon tai ostaneet talon, kun tietävät ettei ole helppoa....että näin.
että onko sit ihan pakko rakentaa jos on nuin vaikeeta jo heti? eikö itsesuojeluvaisto pelaa yhtään ?!