Voi jysäys miten törpösti voi äiti-ihminen käyttäytyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Täh?Oikeesti?Heh, ja muakun on juoksutettu kaupassa siitä asti kun muistan ruokaostoksilla... :laugh:

Täällä ei kauheesti naurata toi asia.

Kohta 12v. ikänen oli itkeny koko matkan kaupasta kotiin

Onneksi lapsellasi ei kuitenkaan ole juopot vanhemmat. Itku tuli hänellä sanomisesta, mutta seuraavan kerran hän voi taas ylpeänä mennä sinne kauppaan, kun tietää ettei asiat niin ole. Mutta entä se juopon perheen muksu...

Eikö äiti-ihmiset edes sen vertaa tajua, että lapsillakin on korvat.

Mä ajattelin myös et entä jos asia olis toisin ja laps olis just noiden väitettyjen asioiden vuoks ollu siellä ruokaostoksilla, et kuinka kauheelta siitä lapsesta olis tuntunu :(

No jo on ollu ämmiä. :O Kyl miekin oon siit asti kaupassa käyny lapsena kun pikkuveikka synty (meil 10v ikäeroa). Kertoo vaan siit etteivät ne mammat luota omiin lapsiinsa paskan vertaa et kauppaan uskaltaisivat laittaa. Sääliks käy hein lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jo on ollu ämmiä. :O Kyl miekin oon siit asti kaupassa käyny lapsena kun pikkuveikka synty (meil 10v ikäeroa). Kertoo vaan siit etteivät ne mammat luota omiin lapsiinsa paskan vertaa et kauppaan uskaltaisivat laittaa. Sääliks käy hein lapsia.

Mä muistan myös käyneeni ihan intona ala-aste ikäsenä lähikaupas listan kans ruokaostoksilla :)

Yhteistyössä