Voi jysäys miten törpösti voi äiti-ihminen käyttäytyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Oma tyttäreni tuli tovi sitten ruokakaupasta ja joku äiti-ihminen oli siinä kassalla hänestä toiselle äiti-ihmiselle tokassu et taitaa olla jonkun juopon laps laitettu ruokaostoksille.

Molemmilla naisilla oli ollu lapsia mukanaan, tästä siis päättelen heidän olleen äitejä, tosin voivat olla vaikka mitä hoitajiakin.

Ei tämä ei ole mikään lapsen keksimä tarina, soitin kauppaan jossa kyseinen kassahankilö varmisti, että näin oli tapahtunut ja olivat nämä äidit keskenään naureskellen jatkaneet vielä juttua, et isoja lapsia juopot vanhemmat sit juoksuttavat ku ite eivät kykene.

Joo tasan avaan turpani jos joskus mulle näytetään kyseiset henkilöt, kyllä mua niin paljon ottaa päähän.

HÄH?

Ei oo todellista :o

Meillä ainakin ekaluokkalainen haluaa mennä lähikauppaan ostoksille jos on vain sellaista ostettavaa jonka kanssa pärjää esim. sämpylää, maitoa, nakkeja yms.

Täytyy sitten nähtävästi tuokin ilo kieltää lapselta ettei tuollaista luulla :/

Todella törkeää! Olkoon eukot mitä mieltä tahansa, mutta se että sitä pitää vielä sen lapsen itsensä kuulleen alkaa naureskelemaan! :kieh: Toivottavasti tyttö ei pahoittanut mieltään vaikka parilta mammalta puuttuukin käytöstavat (ja oma elämä )... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samoin oli meillä käynyt, kun 10v kävi kaupassa kun muu perhe sairasti. Oli naureskeltu ihan avoimesti lapselle. Törkeää!

Olis kyl jollaki halolla töitä tollasten ihmisten kans

Näin on ja vielä kun lapsi on muutenkin aika ujo, niin tuntuu että kauppaan meno on nykyään vastenmielistä. Ei millään haluaisi edes maitopurkkia yksin hakea :/

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Täh?Oikeesti?Heh, ja muakun on juoksutettu kaupassa siitä asti kun muistan ruokaostoksilla... :laugh:

Täällä ei kauheesti naurata toi asia.

Kohta 12v. ikänen oli itkeny koko matkan kaupasta kotiin

No en mä tolle asialle itsessään naurakkaan vaan sille ollaanko tosiaan nykyään menty siihen ettei lapsia sais opettaa tekemään asioita kun heti leimataan juopon muksuiks tms...Ennen oli ihan normaalia että pennut juoksi kaupassa hakemassa tavaroita kotiin, eikä sen perusteella kukaan vedelly mitään johtopäätöksiä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaako tota niin vakavasti pottaa, ihmiset puhuu niin paljon typeryyksiä. Ihanko tosissaan soitit kassallekin siitä??

Kyllä mä halusin tarkistaa et onko noin kusipäisiä ihmisiä oikeesti ja kyllä mä otan vakavasti asiat jotka loukkaan mun lastani aivan varmana.

Yhteistyössä