Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En ole viemässä kenenkään miestä, tämä nainen teki ITSE päätöksen pitää lapsen, vaikka mies sanoi ettei halua hänen kanssaan suhteeseen. Mies on usein sanonut että toivoisi tämän ex-hoitonsa löytävän jonkun mukavan miehen... Ja tiedän että hän on minuun aivan rakastunut ja että olen monella tavalla parempi "catch" kuin tämä lapsen äiti. Mies on jopa sanonut että haluaisi lapsia minun kanssani ihan milloin tahansa...
Lisää kommentteja saa laittaa!
sinusta sanoisin etten ole lapsellisempaa kuullutkaan, kuule mies on varmasti tykästynyt tai ihastunut lapsensa äitiin, kun ei teijän suhteesta kerro, joten pitää sinua pilkkanansa |O
Kyllä se on toiste päin... Tunnen kaikki miehen lähimmät ystävät ja olemme viettäneet heidän kanssa aikaa porukalla. Kaikki tietävät seurustelustamme ja tästä naisesta on puhuttu porukalla näiden miehen ystävien kanssa. Heidän kertoma menee yksi yhteen miehen kertoman kanssa, eli ristiriitaa ei siinä näytä olevan... Eli kyllä se joka itsensä naurunalaiseksi tekee on tämä nainen.
uskokoon ken tahtoo, ja toki voit itsellesi nuon uskotella. mutta kehenkään muuhun se ei mene läpi, ja ne miehen kaverit tuskin viittii pilata heidän kaverin panon, eli sinut, kertomalla eri stooria