Voi itku! Olen rakastunut mieheen, joka on saamassa lapsen 2 kk kuluttua... Mitä teen, hyvät nuevot tarpeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tee miten itse kykenet. Jokaisessa suhteessa on varmaan 90% riski mennä suhteen poikki.
Kunnes se oikea löytyy..Ja se voi olla joku muukin kuin se keneksi sen kuvittelee. Pikkulastenkin vanhemmistakin eroaa huimat 70%. Joten mikään muu ei ole takuu hyvälle suhteelle kuin yhteenkuuluvuuden molemminpuolinen tunne.

En oikein tajua koko stooria, mutta jotenkin ymmärsin, että tää edellinen nainen oli ollut pitkäaikainen hoito (siis niinkuin eräänlainen suhde sekin) mutta mies haukkuu naista rasittavaksi jne. Ööh, miksi se sitä sitten on jaksanut pitkäänkin naida? Ja laaja yhteinen ystäväpiiri on nyt sitä mieltä, että ap on valtavan hyvä saalis ja tuo hoito ihan kamala. Ja tämä isyys on ihan yhtäkkiä pommina pudonnut laajasta yhteisestä ystäväpiiristä huolimatta, joka kertaa ap:lle kaiken entisestä hoidosta? Mutta ei siis kuitenkaan maininnut mitään tuosta tulevasta isyydestä ennenkuin nyt? Ei nyt ihan kuulosta luotettavalta tarinalta.

Minä en huolisi miestä, joka valehtelee sekä edelliselle että nykyiselle hoidolle. Tai ilmoittamalla, ettei oikeesti halunnut entisen hoidon kanssa lasta mutta nykyisen kanssa koska vaan (siis kuinka pitkän tuttavuuden jälkeen?). En ole ikinä ymmärtänyt naisia, jotka kuvittelevat pelastavansa miehen entiseltä kamalalta naiselta, kunnes eräänä päivänä huomaavat itse olevansa se kamala entinen hoito kun parempaa saalista tuli näköpiiriin. En ymmärrä oikeasti noin pohjatonta sinisilmäisyyttä.

Ap, sinä olet päätöksesi tehnyt ja sen mukaan elelet. Miksi sä täältä hyväksyntää päätöksellesi haet?

no tuota.. itselläni ollut tuollainen tilanne, niin päin vaan että minä olin se raskaana oleva tyttöystävä ja minua petettiin.. annoin miehelle anteeks kun hän lapsen nähtyään eka kerran alkoi haikailla takas.. no se suhde näihin päiviin mennes on monet kerrat loppunut, nyt lopullisesti.. mutta sanoisin, kannattaa sinun perääntyä, ettet satuta itsees enempää.. miehestä tulee isä ja se saattaa(ja toivottavasti)olla hänelle iso asia ja hän toivottavasti kantaa vastuunsa..

Hyi, en koskisi tuollaiseen miehen lieroon pitkällä kepilläkään. Vapaita miehiä riittää, turha hakata tuollaisen kanssa päätänsä seinään. Ota kunnon ukko, ei tuollainen kuulosta normaalilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitenkäs nyt selittäisin että teille menis jakeluun...

Meillä on tosi laaja yhteinen ystäväpiiri, monet parhaista omista ystävistänikin tuntevat tämän miehen. On yleisesti tiedossa että tämä lapsen äiti oli pelkkä "hoito" ja kaikki hänen tilannettaan ja häntä säälivät. Ei hän ole ikinä naiselle mitään uskotellut tai lupaillut ja ihan selvät sävelet on hänelle sanonut eli että ei halua hänen kanssa suhdetta piste. Minun kanssa on ihan avoimesti ja kutsuu tyttöystäväkseen kavereiden kuullen, jopa hänen vanhempansa ja sisaruksensa olen tavannut ja tullut esitellyksi tyttöystävänä.

Että enpä usko että minä se tässä olen naurunalainen...

Mihin sä sitten halusitkaan vastauksen??

Minä tapailin miestä joka heti ekoilla treffeillä ilmoitti että hänestä on tulossa isä, että yhden yön suhde saa puolen vuoden päästä lapsen ja että aikoo olla lapsen elämässä mukana vaikkei siitä naisesta piittaa ollenkaan. Oli siinä itsellä vähän nieleskelemistä mutta eipä siinä sitten mitään, mies luki synnytysvalmennuskirjoja siltä varalta että lapsensa äiti haluaisi hänet mukaan synnytykseen mutta ei sitten halunnut. Mies ei siis itse olisi lasta halunnut ja ehdotti aborttia mutta ymmärsi sitten ettei nainen sitä tahtonut tehdä ja päätti kantaa vastuunsa, se toisaalta harmitti minua mutta toisaalta olin ylpeä hänen käytöksestä. Minua myös harmitti kun olisin vaikka toivonut yhteistä ulkomaanmatkaa niin mieheltä ei jäänyt rahaa säästöön kun sitä meni lapsen elatusmaksuihin, ja ikinä ei päästy mihinkään viikonloppulomalle tai perjantaina baariin tai mitään kun hän kävi aina lauantaipäivät tapaamassa vauvaa, vauva kun tietysti oli liian pieni pääsemään yksin hoitoon vaan piti tavata äidin luona. Tässä oli helppoa kun vauvan äidilläkään ei ollut tunteita miestä kohtaan, ei siis toivonut heistä perhettä. Me lopulta miehen kanssa erottiin ihan muista syistä mutta kyllä se lapsi oli kovasti minunkin elämässäni vaikken minä häntä tapaillutkaan.

Ap:n tilanteessa en jäisi pitkäaikaista hoitoa haukkuvan miehen rinnalle, tai jos jäisin niin yrittäisin kannustaa suhteeseen lapsen kanssa. Lapsi on kuitenkin viaton aikuisten tekemisiin.

joo-o mä olen exälle se hoito, muksu vahinko raskaus yms=paskaa ,koska lapsi oli yhdessä haluttu häistäkin puhuttu, mies vaan päättikin haluta elää vähän nuoruuttaan lisää.. siispä mun raskaana ollesssa pyöritti toisia naisia, lupaili näille vaikka mitä ja valehteli niille ja mulle. että sanoisin sulle että unohda tollanen mies. mun ex meinaa teki seuraavalle koukkuun jääneelle samat temput...

Yhteistyössä