Nuorempi lapseton mies itselle jos itse 30v 2 lapsen äiti..mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielipiteitä

Vieras
En yleensä kysele ihmisten mielipiteitä koska en paljo välitä mitä muut ajattelevat minusta. Olen kuitenkin sekoittanut järkeni lopullisesti (luulen) ja tarvin ulkopuolisen kantaa tilanteeseen koska ystäväni tietenkin sanovat sen mitä haluan kuulla. Mutta siis olen 29v 2 lapsen 7 ja 8 vuotiaiden yksinhuoltaja. Tutustuin jokin aika sitten itseäni paljon nuorempaan mieheen. Hän täyttää 23v pian. ( kuulostaa paremmalta kuin 22v :D ) no, mies on aivan ihana ja fiksu ja järkevä ja ja ja kaikkea. Ainoastaan mua ahdistaa tuo ikäero koska Mulla on aina ollut itseäni vanhempia miehiä siis plus 35v. Tuntuu että tää ihminen on paljon kypsempi ku moni 40v. Itse en halua enää lapsia jne. Olen jo kerran ollut naimisissa,mietin että pilaanko hänen elämän? Koska hänellä vielä kaikki tuo kokematta ja pelkään että ihastuneena hän nyt ajattelee että tää on ok, mutta jossain vaiheessa haluaa kuitenkin nuoremman naisen ja omia lapsia ym..mitä tässä pitäis tehdä..

No, mulla ja miehellä on 7 vuotta ikäeroa (mies vanhempi), eikä se ole ollut ongelma. Yleensä toisin päin olevaa ikäeroa karsastetaan helpommin, joten voi olla, että törmäätte ulkopuolisten huonoon suhtautumiseen joskus. Harvemmin kukaan miettii, että vanhempi mies "pilaisi nuoren naisen elämän", joten en ymmärrä, miksi niin pitäisi ajatella silloinkaan, jos nainen on vanhempi.

Oletko puhunut miehen kanssa, miltä hänestä tuntuu, että sulla on jo lapsia, etkä haluaisi enempää? Voihan olla, että mies ei koskaan haluakaan omia lapsia, mutta tykkää kuitenkin sun lapsista. Pääsee jollain tavalla nauttimaan (ja kärsimään :D) myös lapsiperhe-elämästä, mutta ei tarvitse käydä läpi esimerkiksi niitä kolmea ekaa vuotta, joita yleensä sanotaan rankimmiksi ja parisuhdetta mullistaviksi (monet eroaa). Mitä mies ajattelee esimerkiksi raha-asioista, sullahan on kaksi ylimääräsitä "rahareikää", joten taloudellisesti elämä sun kanssa ei voi olla samanlaista kuin lapsettoman kanssa. Mitä jos mies haluaa vaikka lomailla sun kanssa, mutta sulla ei ole varaa maksaa kolmen ihmisen matkoja? Tai mies ei haluaisi ottaa lapsia mukaan? Raha-asiat on yksi isoimmista riitakapuloista parisuhteessa, joten niitä kannattaa ihan oikeasti miettiä, vaikka se tässä vaiheessa tuntuisi tylsältä.

Moni vanhempikin muuttaa mieltään lapsiluvusta kun ikää alkaa tulla, joten vaikka mies nyt sanoisi, ettei halua omia lapsia, voi tietysti alkaa myöhemmin haluta... Mutta niin voi vanhempikin mies, jolla on jo ennestään lapsia. Tai voi olla, että sinä muutatkin mieltäsi, vaikka mies ei lapsia haluaisikaan?

Tunnen yhden pariskunnan, jossa nainen on jo 34 vuotias kahden lapsen äiti, mies on muistaakseni iältään sen 26 vuotta. Monet heidän sukulaisensa kyllä ovat harmissaan siitä, kun mies on todella lapsirakas ja kaikki vähän epäilevät haluaako se nainen enää lapsia. Totta kai se on pariskunnan oma asia, mutta kyllä siellä ainakin miehen äiti on asiasta todella harmissaan, koska eivät ne naisen jo kouluikäiset lapset ole sama kuin omat lapsenlapset. Mutta tämä pariskunta on siitä huolimatta jo kihloissa, ostanut yhteisen asunnon.. Että kyllä he varmasti keskenään osaavat nämä asiat puhua : ) Tai ehkä mies rakkauden takia luopuu lapsihaaveistaan ja tyytyy naisen lapsiin.. Can't say.

Niin on tää tietysti vaikea tilanne senkin vuoksi että en oikeen tiedä tai ymmärrä miksi todella hyvännäköinen joka haluttu nuori mies haluaa valita jonkun kolmekymppisen äidin? Kuitenkin hän sais jonkun nuoren ja lapsettoman naisen. Pelkään just sitä että tää vaihe ei hänen puolestaan kauaa kestä kun tulee järkiinsä. Olen toki itsekin nuorekas ja nuoremman näköinen ym. Ei meitä ulkopuolisesti varmasti katsota kieroon. Vaan kun arki tulee vastaan niin miltä se perhe- elämä mahtaa maistua.

[QUOTE="Aloittaja";28986987]Niin on tää tietysti vaikea tilanne senkin vuoksi että en oikeen tiedä tai ymmärrä miksi todella hyvännäköinen joka haluttu nuori mies haluaa valita jonkun kolmekymppisen äidin? Kuitenkin hän sais jonkun nuoren ja lapsettoman naisen. Pelkään just sitä että tää vaihe ei hänen puolestaan kauaa kestä kun tulee järkiinsä. Olen toki itsekin nuorekas ja nuoremman näköinen ym. Ei meitä ulkopuolisesti varmasti katsota kieroon. Vaan kun arki tulee vastaan niin miltä se perhe- elämä mahtaa maistua.[/QUOTE]

No.. miksi parikymppinen hyvännäköinen nuori nainen haluaa itseään vanhemman miehen?
Itseni kohdalla vastaisin, että koen sillä tavalla saavani henkisesti saman tasoista seuraa - ehkä tämä sinunkin ihastuksesi ajattelee samoin. Ehkä hän ei ole löytänyt hengenheimolaisia ikäisistään naisista. Ja mitä väliä sillä iällä nyt loppujen lopuksi on? Omassa parisuhteessani se ei ainakaan näy mitenkään. Sovimme toisillemme ja ikäerosta huolimatta haluamme samoja asioita elämältä. Mutta se on sitten eri asia, että jos ne asiat mitä halutaan elämältä ovat eri.. Sitten voi tulla mutkia matkaan.

Yhteistyössä