Voi itku! Olen rakastunut mieheen, joka on saamassa lapsen 2 kk kuluttua... Mitä teen, hyvät nuevot tarpeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
En ole viemässä kenenkään miestä, tämä nainen teki ITSE päätöksen pitää lapsen, vaikka mies sanoi ettei halua hänen kanssaan suhteeseen. Mies on usein sanonut että toivoisi tämän ex-hoitonsa löytävän jonkun mukavan miehen... Ja tiedän että hän on minuun aivan rakastunut ja että olen monella tavalla parempi "catch" kuin tämä lapsen äiti. Mies on jopa sanonut että haluaisi lapsia minun kanssani ihan milloin tahansa...

Lisää kommentteja saa laittaa!

sinusta sanoisin etten ole lapsellisempaa kuullutkaan, kuule mies on varmasti tykästynyt tai ihastunut lapsensa äitiin, kun ei teijän suhteesta kerro, joten pitää sinua pilkkanansa |O

Kyllä se on toiste päin... Tunnen kaikki miehen lähimmät ystävät ja olemme viettäneet heidän kanssa aikaa porukalla. Kaikki tietävät seurustelustamme ja tästä naisesta on puhuttu porukalla näiden miehen ystävien kanssa. Heidän kertoma menee yksi yhteen miehen kertoman kanssa, eli ristiriitaa ei siinä näytä olevan... Eli kyllä se joka itsensä naurunalaiseksi tekee on tämä nainen.

uskokoon ken tahtoo, ja toki voit itsellesi nuon uskotella. mutta kehenkään muuhun se ei mene läpi, ja ne miehen kaverit tuskin viittii pilata heidän kaverin panon, eli sinut, kertomalla eri stooria :laugh: eiköhän he oo juonessa mukana, mutta tee kuten haluat. se olet kuitenkin sinä joka tässä naurunalaseks joutuu ja joutu :attn:

Mies on minun kuullen kavereidensa kanssa usein haukkunutkin tätä naista ja puhunut kuinka rasittavaa on kun hän soittelee koko ajan ja kuinka ei missään nimessä kestäisi asua hänen kanssaan.

siis miehesi pitaa tata naista rasittavana???? :o sankyyn on kuitenkin mennyt eika ole kantamassa teostaan mitaan vastuuta. Onnea vaan paljon, jos todella tahdot noin lapsellisen ja vastuuntunnottoman miehen. Ja lapsiakin olisi kanssasi tekemassa, varo vaan ettet pian ole joku raivostuttava ex hoito, joka ei tajunnut tehda aborttia miehen toiveesta kun parempi "catch" tulee paikalle.

Mikä siinä on, ettei toisille naisille järki tunnu sanovan mitään näissä asioissa?
Ylipäänsä ei tulisi mieleenkään seurustella ihmisen kanssa, joka kutsuu kumppaneitaan "hoidoiksi" tai "catheiksi". Saati suunnitella perheen perustamista. Tolla miehellä sitä paitsi se edellisenkin perheen perustaminen on pahasti kesken.

Vaan tietysti sitä porvoolaisittain voi täällä pohtia mammojen iloksi mitä lystää.

En lukenu vastauksia, mutta oon ollu suunnilleen samanlaisessa tilanteessa. Meidän suhde päättyi enen vauvan syntymää ja hyvä niin. Näin jälkeenpäin ajatellen mäkin olisin ollu todennäköisesti hoito :(. Silloin kyllä sattu kovasti. sinun sijassasi odottaisin (ellen heti lopettaisi suhdetta) puolisen vuotta tai vuoden ennen mitään päätöksiä ja katsoisin mihin miehen, äidin ja vauvan suhde kääntyy. voimia!

Mies on minun kuullen kavereidensa kanssa usein haukkunutkin tätä naista ja puhunut kuinka rasittavaa on kun hän soittelee koko ajan ja kuinka ei missään nimessä kestäisi asua hänen kanssaan.

Sori mut lapselliselta kuulostaa. Aikuinen (?) mies haukkuu kavereilleen naista, mutta paksuks kyllä pystyi saattaan! Ilmeisesti ei sit olekaan niiiiin kamala ämmä mitä antaa ymmärtää.
Vastaavaa tilannetta seuranneena sanon että älä ole noin hyväuskoinen. Kohta sinä voit olla se haukkumakohde. Odottaisit ja katsoisit mitä lapsi tuo tullessaan. En sanoi näin pahalla, mutta toivon ettet joudu kokemaan samaa mitä tuttavani.

Mitenkäs nyt selittäisin että teille menis jakeluun...

Meillä on tosi laaja yhteinen ystäväpiiri, monet parhaista omista ystävistänikin tuntevat tämän miehen. On yleisesti tiedossa että tämä lapsen äiti oli pelkkä "hoito" ja kaikki hänen tilannettaan ja häntä säälivät. Ei hän ole ikinä naiselle mitään uskotellut tai lupaillut ja ihan selvät sävelet on hänelle sanonut eli että ei halua hänen kanssa suhdetta piste. Minun kanssa on ihan avoimesti ja kutsuu tyttöystäväkseen kavereiden kuullen, jopa hänen vanhempansa ja sisaruksensa olen tavannut ja tullut esitellyksi tyttöystävänä.

Että enpä usko että minä se tässä olen naurunalainen...

Mitenkäs nyt selittäisin että teille menis jakeluun...

Meillä on tosi laaja yhteinen ystäväpiiri, monet parhaista omista ystävistänikin tuntevat tämän miehen. On yleisesti tiedossa että tämä lapsen äiti oli pelkkä "hoito" ja kaikki hänen tilannettaan ja häntä säälivät. Ei hän ole ikinä naiselle mitään uskotellut tai lupaillut ja ihan selvät sävelet on hänelle sanonut eli että ei halua hänen kanssa suhdetta piste. Minun kanssa on ihan avoimesti ja kutsuu tyttöystäväkseen kavereiden kuullen, jopa hänen vanhempansa ja sisaruksensa olen tavannut ja tullut esitellyksi tyttöystävänä.

Että enpä usko että minä se tässä olen naurunalainen...

Noh kylläpäs sitä taas maalaillaan piruja seinälle.

"koska on kelvannut sänkyyn noinkin pitkäksi aikaa niin kyllä se kelpaa muutenkin"
Non-sequitur sanoisin

Se on alkanut seksi suhteena ilman sen kummempia sitoumuksia varmaankin.
Ei se tarkoita että toinen voisi sitten yhä´kkiä sitoutuakkin kun joku ilmoittaa että "ai niin olen raskaana".

Jos ymmärsin oikein niin kyseinen nainen ei ollut liiemmin kysellyt lapsen hankkimisesta mitään?

Joten taloudellinen vastuu kyllä omalta osaltaan miehelle, mutta moraalinen ei varsinaisesti.
Pitäisin lapsen hankkimista yhteisenä ja tärkeänä päätöksenä. Se että toinen ei vaivautunut tekemään yhteistä päätöstä vaan teki yksipuolisen päätöksen ja nyt odottaa miehen sitoutuvan suhteeseen on väärin myös.

olet varmaankin hanen tyttoystavansa, mutta enemman minua huolestuttaa poikaystavasi kypsymattomyys. hanesta on kuitenkin tulossa isa, halusi tai ei. ja nain ollen hanen tulisi kantaa vastuu asiasta. sinuna tukisin hanta ottamaan yhteytta lapseensa ja olemaan lapsellensa isa. suhdetta ei hanen taman takia lapsen aidin kanssa tarvitse aloittaa, mutta jotta han olisi sinun rakkautesi arvoinen tulisi hanen olla yhteydessa lapsen aitiin, menna mahdollisesti mukaan synnytykseen, luoda suhde lapseensa ja LOPETTAA LAPSENSA AIDIN HAUKKUMINEN!!!!

Mä en varmaan pystyisi olemaan ihmisen kanssa joka kohtelee naisia niin että pitää näitä jonain panohoitoina, en kyllä pystyisi oikeen kunnioittamaan. Muutenkin kaikenmaailman oman lapsen hylkääjät on mun ajatusmaailmassa alinta kastia.

Mun mielestä kaikki oli lähes ok, ennen tätä kommenttia. Siis hyvin on voinut sattua vahinko ja mies ei ole halunnut suhdetta jatkaa, toivottavasti kuitenkin haluaa olla lapsen elämässä läsnä. Mutta että alkaa haukkumaan lapsensa äitiä uudelle tyttöystävälle kaverien kuullen! Jos mä olisin ollut tämä uusi tyttöystävä olisin kyllä käskenyt miestä pistää suuta pienemmälle. Ei kovin aikuismaista käytöstä mieheltä. Tottakai saa asiasta puhua ja pohtia, mutta haukkuminen suuressa porukassa on kyllä todella lapsellista ja naurettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Noh kylläpäs sitä taas maalaillaan piruja seinälle.

"koska on kelvannut sänkyyn noinkin pitkäksi aikaa niin kyllä se kelpaa muutenkin"
Non-sequitur sanoisin

Se on alkanut seksi suhteena ilman sen kummempia sitoumuksia varmaankin.
Ei se tarkoita että toinen voisi sitten yhä´kkiä sitoutuakkin kun joku ilmoittaa että "ai niin olen raskaana".

Jos ymmärsin oikein niin kyseinen nainen ei ollut liiemmin kysellyt lapsen hankkimisesta mitään?

Joten taloudellinen vastuu kyllä omalta osaltaan miehelle, mutta moraalinen ei varsinaisesti.
Pitäisin lapsen hankkimista yhteisenä ja tärkeänä päätöksenä. Se että toinen ei vaivautunut tekemään yhteistä päätöstä vaan teki yksipuolisen päätöksen ja nyt odottaa miehen sitoutuvan suhteeseen on väärin myös.

miehen vaatima abortti ei myoskaan ole yhteinen paatos. tallaisissa tilanteissa harvoin on mitaan yhteisia paatoksia, sen sijaan jo sankyyn mennessa molemmilla on vastuu mahdollisesta tuloksesta.

Kiitos Jaska... Juu ei mieheltä paljon oltu kyselty että haluatko lapsen. Nainen oli vaan jättänyt pillerit pois ja kortsua eivät käyttäneet kun olivat toistensa vakihoitoja.

Katrinainen totta... mies on kuitenkin jo 35 v.

Aborttia mies ei vaatinut, sanoi vaan että se on naisen oma päätös mitä tekee, hän hoitaa toki elarit.

Kiitos Jaska... Juu ei mieheltä paljon oltu kyselty että haluatko lapsen. Nainen oli vaan jättänyt pillerit pois ja kortsua eivät käyttäneet kun olivat toistensa vakihoitoja.
.

tuo pillereiden pois jattaminen on kylla melko torkeaa, mikali on tosiaan nain. Toisaalta tuo vakihoitoisuus hiukan hamaa, miksi ei kaytetty kortsua, oliko lupa muihin suhteisiin samaan aikaan (talloinhan kortsua tulisi kuitenkin kayttaa). Ja raskaaksi voi tulla vaikka pillerit olisivatkin kaytossa, ystavalle kaynyt nain.

minä ainakin tuossa tilanteessa haluaisin kuulla sen ''hoidon'' mielipiteen ja puolen asiasta ja pistäisin kyllä homman jäähylle ainakin joksikin aikaa. Musta on outoa et mies ei ole kertonut sinusta tälle äidille, jos tosissaan välittäisi niin kertoisi eikä sitä tarvitsis peitellä. Musta on myös jotenkin kamalaa että te porukalla tätä äitiä haukutte ja säälitte, eihän se kuitenkaan ole yksin raskaaksi tullut ja tuskin miestäs kanssaan sänkyyn pakottanut.

Tätä naista ei ole edes miehen vanhemmille esitelty vaikka lapsi on tuloillaan...

Tietävätkö miehen vanhemmat että heistä on tulossa isovanhemmat?

Muutenkin tuo mies kuulostaa juttujesi perusteella todella pelottavalta.
Tai sitten siihen vaikuttaa se että ikäni on jo pitkälti 30v paremmalla puolella ja en enää ymmärrä 20v kotkotuksia.

Mutta se, että mies nimittää hoidoksi naista joka odottaa hänen lastaan, pilkkaa häntä, antaa kavereidensa haukkua, esittelee toista naista tyttöystävänään eikä aio olla mitenkään vastuussa tekemisistään, niin se on pelottavaa.
Mitä jos ajattelisit itsesi tuon naisen tilalle ja tuo nainen olisi se jota esiteltäisiin tyttöystävänä ympäri kyliä. Miltä sinusta tuntuisi?

Vaikka olisi ollut yhden yön suhde, niin silti pitäisi miehellä olla järkeä kohdata tämä tilanne aikuismaisesti ja kantaa vastuunsa ja pitää huolta, että kukaan vieras ei hauku lapsensa äitiä.
Sillä jonain päivänä hän synnyttää pienen pojan tai tytön joka on osa tätä miestä halusi hän tai ei ja on suurena vaarana, että tämä äidin haukkuminen ja juoruilu hänestä luo leiman tähän viattomaan lapseen.

Mieti nyt vielä haluatko olla tekemisissä miehen kanssa jolla ei ole selkärankaa.
Ja jos haluat olla niin toivoisin, että sinulta löytyy sen verran inhimmillisyyttä, että teet lopun tuosta kavereidenne haukkumisesta ja juoruilusta ja laitat miehen kantamaan vastuunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea tapahtuu:
Tätä naista ei ole edes miehen vanhemmille esitelty vaikka lapsi on tuloillaan...

Tietävätkö miehen vanhemmat että heistä on tulossa isovanhemmat?

Muutenkin tuo mies kuulostaa juttujesi perusteella todella pelottavalta.
Tai sitten siihen vaikuttaa se että ikäni on jo pitkälti 30v paremmalla puolella ja en enää ymmärrä 20v kotkotuksia.

Mutta se, että mies nimittää hoidoksi naista joka odottaa hänen lastaan, pilkkaa häntä, antaa kavereidensa haukkua, esittelee toista naista tyttöystävänään eikä aio olla mitenkään vastuussa tekemisistään, niin se on pelottavaa.
Mitä jos ajattelisit itsesi tuon naisen tilalle ja tuo nainen olisi se jota esiteltäisiin tyttöystävänä ympäri kyliä. Miltä sinusta tuntuisi?

Vaikka olisi ollut yhden yön suhde, niin silti pitäisi miehellä olla järkeä kohdata tämä tilanne aikuismaisesti ja kantaa vastuunsa ja pitää huolta, että kukaan vieras ei hauku lapsensa äitiä.
Sillä jonain päivänä hän synnyttää pienen pojan tai tytön joka on osa tätä miestä halusi hän tai ei ja on suurena vaarana, että tämä äidin haukkuminen ja juoruilu hänestä luo leiman tähän viattomaan lapseen.

Mieti nyt vielä haluatko olla tekemisissä miehen kanssa jolla ei ole selkärankaa.
Ja jos haluat olla niin toivoisin, että sinulta löytyy sen verran inhimmillisyyttä, että teet lopun tuosta kavereidenne haukkumisesta ja juoruilusta ja laitat miehen kantamaan vastuunsa.

Just näin. Minullakin häiritsee tosi paljon tuo miehen (ja myös ap:n) asenne :( Millainen ihminen halveeraa noin naista, josta tulee kuitenkin hänen lapsensa äiti? Ja millainen nainen hyväksyy sen? Oli totuus tuon lapsen alullepanosta mitä tahansa, se lapsi on kuitenkin siihen syytön. Ja halveeraamalla lapsen äitiä lyötte leimaa myös siihen syntymättömään vauvaan.

Tuo miehen tarve salata suhteenne siltä hoidoltaan kertoo jo aika paljon tilanteesta.
Eihän sillä ole mitään syytä salailla teidän suhdetta jos puhuu sulle täysin totta,eli ei kuulosta kovin lupaavalta tilanne sinun kannaltasi. :/

3v sitten nyt sanoo, että tekisi mitä vaan jos saisi ajan takaisin ja muuttaa mielensä. Tämä mies ja ja lapsen äiti ovat jatkuvasti yhteistyössä, nainen soittaa joka ikinen päivä jne. Mun kaveri ei kestä, muttei ymmärrä lähteäkään. Itse en jaksa hänen marinoitaan, eikä kukaan mukaan. Että silleen.

Minä laittaisin myös suhteen jäähylle.
Minulla on isättömäksi syntynyt lapsi. Tosin meillä oli pitkä suhde ja yksi lapsi ennestään. Miehellä sitten paljastui suhde toiseen ja samoihin aikoihin minun ylläriraskaus.. Vähän aikaa kattelin tilannetta, mutta kun mies ei osannut valita, katsoin parhaimmaksi pyytää häntä lähtemään, jos valinnan teko on niin vaikeaa. Tämä toinen nainen tiesi tasan tarkkaan tilanteen ja halusi miehen ja ottikin siipiensä suojaan.
Lapsi on nyt syntynyt ja on muutaman kuukauden ikäinen. Isä käynyt katsomassa kaksi kertaa ja saman verran tavannut vanhempaa lasta. Ei voi ymmärtää... ei miestä eikä sitä toista. Mitä nainen kuvittelee miehestä, joka tekee näin omille lapsilleen..?

Yhteistyössä