Olen rakastunut toiseen mieheen, vaikka menin hiljattain naimisiin... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menin puolisen vuotta sitten naimisiin mieheni kanssa, ja nyt on tapahtunut se, mitä olen eniten pelännyt... Olen rakastanut toiseen mieheen. Luulin todella, että mieheni on elämäni rakkaus, mutta samalla myös pelkäsin naimisiinmenoa juuri siksi, ettei koskaan voi tietää, jos kaikki muuttuukin pian. Että kannattaako sitoutua niin vakavasti...

En ole todellakaan pettänyt miestäni, mutta tunteet ja ajatukset ovat siellä toisen miehen luona. Ahdistaa, tuntuu pahalta. Voiko tämä vain mennä ohi? En ole tekemisissä tämän toisen miehen kanssa, eli en ainakaan tietoisesti pahenna tilannetta. Oma mies tuntuu tylsältä, enkä tällä hetkellä juuri viihdy hänen seurassaan... :(

[QUOTE="abc";27336841]Arki on astunut kuvioon. Ei se elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Nyt sun pitää vain tahtoa rakastaa.[/QUOTE]

Niin, eihän rakkaus ja rakastaminen mitään itsestäänselvyyksiä ole. Pelottaa, että kadun tätä joskus katkerasti. Mutta ehkä tällaisetkin tuntemukset ovat ihan normaaleja, siis että voi ihastua, kiinnostua tai rakastua, vaikka olisikin naimisissa... Toivon, että aika auttaa unohtamaan ja pystyn keskittymään 100-prosenttisesti omaan mieheeni.

Kyllä sä olet sellainen klassinen tuuliviiri. Vaikka saisit luvan olla toisen elämäsi rakkaan kanssa, niin ei kauan mene kun taas löydät joku toisen(tai siis ties monesko elämäsi rakkaus)

[QUOTE="jepjep";27336975]Kyllä sä olet sellainen klassinen tuuliviiri. Vaikka saisit luvan olla toisen elämäsi rakkaan kanssa, niin ei kauan mene kun taas löydät joku toisen(tai siis ties monesko elämäsi rakkaus)[/QUOTE]

Tätä olen usein miettinyt itsekin. Riittääkö minulle kukaan tai mikään koskaan...?

Yhteistyössä