On helvetillistä rakastua toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joo meillä ei mee mieheni kans hyvin, mutta en edes tiedä että haluanko menevänkään. En välttämättä halua nähdä vaivaa että tämä suhde alkaisi jälleen toimia. Niin kauan kun taustalla ei ole pettämistä, väkivaltaa tai muuta niin sanotusti oikeasti pahaa, saisimme asiat kyllä kuntoon. Olen kuitenkin rakastunut toiseen mieheen, ollut jo kauan, mikä jo itsessään on oikeasti paha juttu, ja vaikuttaa varmasti siihen etten edes halua selvittää suhteemme ongelmia.

Eroaminen ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu. Tein valinnan aikoinaan, ja valitsin mieheni vaikka mahdollista olisi ollut valita tuo toinen, jota nyt ikävöin ja jota edelleen rakastan. Tein väärän valinnan. Tein sen valinnan järjellä, vaikka olen tunneihminen. Kaduttaa. Tuntuu niinkuin olisi sama kuolla, koska tiedän etten tule koskaan olemaan onnellinen tässä suhteessa.

Toisaalta onneksi aina on olemassa se eron mahdollisuus. Se saa minut pysymään järjissäni.

[QUOTE="vieras";27964459]Sun mies haluaa tietää tuon asian. Mikä oikeus sulla on hukata toisen ihmisen elämää? Sekö oikeus, että itse hukkaat omaasi? Typerää.[/QUOTE]

Mieheni kyllä tietää tämän asian. Se että olen onneton, on heijastunut parisuhteeseemme jo niin pitkään että on ollut pakko puhua miehelle.

Oletko miettinyt millaista se elämä sen toisen kanssa olisi? Olisiko se oikeasti parempaa, onnellisempaa, intohimoisempaa jne? Vai olisiko se huonompaa, sujuisiko arki yhtä hyvin jne. Ehkä olet luonut päähäsi illuusion, mikä ei vastaa todellisuutta. Itse joskus paininut vähän vastaavien ajatusten kanssa, mutta tiedän että arki on parempaa nykyisen mieheni kanssa kuin mitä olisi ollut tämän ns. nuoruuden rakkauden kanssa (aikoinaan tein valinnan näiden kahden välillä). Joskus olen miettinyt olisinko onnellinen sen toisen kanssa, mutten usko siihen. Hänen kanssaan hyvä arki olisi ollut mahdoton yhtälö, vaikka intohimoa varmaan olisi ollut enemmän.

Oletko miettinyt millaista se elämä sen toisen kanssa olisi? Olisiko se oikeasti parempaa, onnellisempaa, intohimoisempaa jne? Vai olisiko se huonompaa, sujuisiko arki yhtä hyvin jne. Ehkä olet luonut päähäsi illuusion, mikä ei vastaa todellisuutta. Itse joskus paininut vähän vastaavien ajatusten kanssa, mutta tiedän että arki on parempaa nykyisen mieheni kanssa kuin mitä olisi ollut tämän ns. nuoruuden rakkauden kanssa (aikoinaan tein valinnan näiden kahden välillä). Joskus olen miettinyt olisinko onnellinen sen toisen kanssa, mutten usko siihen. Hänen kanssaan hyvä arki olisi ollut mahdoton yhtälö, vaikka intohimoa varmaan olisi ollut enemmän.

Tiedostan että tietyt asiat olisivat varmaan vaikeampia sen toisen miehen kanssa. Mutta se ei saa minua unohtamaan häntä ja arvostamaan miestäni enemmän. Olisin valmis kestämään myös ne ikävät ja negatiiviset puolet jos olisin suhteessa siihen toiseen mieheen.

Pitäskö sun ruveta sitten, vakavasti harkitsee eroa?

Tuskin sun tarvii palstalta lupaa kysellä ero aikeisiis ja alkaa selittelee.
Lakkaa napisemasta ja tee asialle jotain, näin sun miehelläs on mahdollisuus tavata ihminen joka hänet todella haluaa. Sun miehelläs on myös oikeus tulla rakastetuks ja saada rakkautta. Nyt itse toimit siinä esteenä ja näin estät miestäsi jatkamasta elämää eteenpäin ilman sua.

[QUOTE="vieras";27964986]Mieheni kyllä tietää tämän asian. Se että olen onneton, on heijastunut parisuhteeseemme jo niin pitkään että on ollut pakko puhua miehelle.[/QUOTE]

Tietää minkä? Että haikailet toisen perään ja sillä köyhdytät hänenkin elämäänsä? En usko että sussa on senvertaa selkärankaa että olisit totuuden kertonut. Oikea energiasyöppö! Sääliksi käy sun miestäs jonka niskassa roikut kuin lima.
Ilmeisesti nykyinen miehesi on sinulle jonkinlainen hyödyke.
Mä en tajua kuinka ihmiset kehtaa.

[QUOTE="vieras";27966225]Tietää minkä? Että haikailet toisen perään ja sillä köyhdytät hänenkin elämäänsä? En usko että sussa on senvertaa selkärankaa että olisit totuuden kertonut. Oikea energiasyöppö! Sääliksi käy sun miestäs jonka niskassa roikut kuin lima.
Ilmeisesti nykyinen miehesi on sinulle jonkinlainen hyödyke.
Mä en tajua kuinka ihmiset kehtaa.[/QUOTE]

Sun viestisi on täynnä olettamuksia ja luuloja mut tiedät varmaan että luulo ei ole tiedon väärti. :) En edes jaksa alkaa oikomaan noita asioita tai tekemään tiliä siitä miten ne asiat todella ovat tai -- Turhaa se täällä on

Mua kiinnostaa, että tietääkö se toinen mies sun tunteistasi häntä kohtaan ja onko hän varattu? Mulla on itsellä tilanne, että eräs mieheni ex edelleen haikailee mieheni perään ja taas vähänaikaa sitten mieheni kertoi tän naisen taas kertoneen suoraan tunteistaan mun miehelle kun tapasivat. Musta tuntuu tosi pahalta, vaikka luotankin mieheeni, mutta silti asia vaivaa mua ja jotenkin pelkään, että jos kumminkin miehelläkin vielä tunteita tuota naista kohtaan, kun kuitenkin sanoo että rakasti tätä silloin kun yhdessä olivat...

[QUOTE="vieras";27966286]Sun viestisi on täynnä olettamuksia ja luuloja mut tiedät varmaan että luulo ei ole tiedon väärti. :) En edes jaksa alkaa oikomaan noita asioita tai tekemään tiliä siitä miten ne asiat todella ovat tai -- Turhaa se täällä on[/QUOTE]

No niinpäs onkin! Keksit. :D
Täällä vastataan sen mukaan mitä tietoja ap antaa ja nolo tilanne niiden valossa. :)

Yhteistyössä