V
"vieras"
Vieras
Joo meillä ei mee mieheni kans hyvin, mutta en edes tiedä että haluanko menevänkään. En välttämättä halua nähdä vaivaa että tämä suhde alkaisi jälleen toimia. Niin kauan kun taustalla ei ole pettämistä, väkivaltaa tai muuta niin sanotusti oikeasti pahaa, saisimme asiat kyllä kuntoon. Olen kuitenkin rakastunut toiseen mieheen, ollut jo kauan, mikä jo itsessään on oikeasti paha juttu, ja vaikuttaa varmasti siihen etten edes halua selvittää suhteemme ongelmia.
Eroaminen ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu. Tein valinnan aikoinaan, ja valitsin mieheni vaikka mahdollista olisi ollut valita tuo toinen, jota nyt ikävöin ja jota edelleen rakastan. Tein väärän valinnan. Tein sen valinnan järjellä, vaikka olen tunneihminen. Kaduttaa. Tuntuu niinkuin olisi sama kuolla, koska tiedän etten tule koskaan olemaan onnellinen tässä suhteessa.
Toisaalta onneksi aina on olemassa se eron mahdollisuus. Se saa minut pysymään järjissäni.
Eroaminen ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu. Tein valinnan aikoinaan, ja valitsin mieheni vaikka mahdollista olisi ollut valita tuo toinen, jota nyt ikävöin ja jota edelleen rakastan. Tein väärän valinnan. Tein sen valinnan järjellä, vaikka olen tunneihminen. Kaduttaa. Tuntuu niinkuin olisi sama kuolla, koska tiedän etten tule koskaan olemaan onnellinen tässä suhteessa.
Toisaalta onneksi aina on olemassa se eron mahdollisuus. Se saa minut pysymään järjissäni.