Voi hyvä ihme, mitä tässä nyt pitäis ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o-ou

Vieras
Mä pari päivää sitten täällä jo ihmettelin kadoksissa olevia menkkoja eikä ne ole alkaneet vieläkään?! Mulla on kuparikierukka ollut reilun puoli vuotta ja aina on tullut menkat säännöllisesti, siis tähän asti.

Miten kauan mä ootan, et ne alkaa vai onko nyt jo aiheellista "pelätä" raskautta? Siis onko tavallista, et menkat vois olla vaikka viikon myöhässä ja sitten alkaa?

Ja mua pissattaa koko ajan! Voiko vaik virtsatulehdus myöhästyttää menkkoja vai onko tuo nyt raskausoire?

Juu, silllähän se sellviäis, että ostais testin mutku en tohi tehä sitä =)

mulla ollu kuparikierukka vähän yli vuoden ja ensimmäiset puolivuotta menkat tuli aina samaan aikaan ja sitte alko tuleen silleen että kierto voi olla 28-45 pvää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ollu kuparikierukka vähän yli vuoden ja ensimmäiset puolivuotta menkat tuli aina samaan aikaan ja sitte alko tuleen silleen että kierto voi olla 28-45 pvää.

Ahaa, eli siis noinkin voi olla! Hyvä tietää, ettei ole aivan tavatonta! =)

Toivotaan että johtuis kierrukasta, toisaalta olen kyllä palstalta lukenut monta tarinaa kierrukkaraskauksista...en siis halua pelotella mutta...olisiko raskaus huono juttu?

Alkuperäinen kirjoittaja Sori:
Toivotaan että johtuis kierrukasta, toisaalta olen kyllä palstalta lukenut monta tarinaa kierrukkaraskauksista...en siis halua pelotella mutta...olisiko raskaus huono juttu?

Noo, itseasiassa testiä en uskalla tehdä siksi, että pettyisin kyllä karvaasti jos se olisikin nega =) Mutta noin muuten elämäntilanteeseen vauva ei kyllä sopisi, siksi ehkäisy onkin (luullakseni) käytössä. Opiskelu kesken, asuntolaina...yms.

Yhteistyössä