Kuparivauvoja???

Siis aina säännöllisesti jännitän että olenko raskaana vaikka kuparikierukka ;D ;(
Välillä oikeen hävettää hössöttää mutta ei voi mitään, mun pää on tämmönen vainoharhainen. Siksipä kysynkin onko kellään täällä tunnut raskautta KUPARISELLA kierukalla??? Tai joku tuttavasi? Kauanko kierukka oli ollut? Irtosiko vai mitä yms?

Kyllä ne menkat sielt kai tulee mutta mulla on ollu nyt reilun vuoden kuparinen ja alun sekoilujen jälkeen kierto on nyt ollut kuukausia säännöllinen ja selkeä.
No, sitten ovulaatiokivuista taas laskin että nyt pitäs alkaa menkat...viime tiist. No, maha oli kipeä(ja rinnat) ti-pe mutta vasta torstaina tuli tosi vaaleenpunasta NESTETTÄ iso läikkä siteeseen(pidin sidettä kun olin varma et menkat alkaa). Sitten perjantaina ei mitään ja eilen lauantaina vasta iltapäivällä tummanruskeeta vuotoa JA verta yhteen siteeseen muutaman tunnin sisällä aika keskiverrosti. Ei paljoo muttei vähää.
Nyt kun sunnuntaina tässä heräsin, ei ollut eilen illasta...yöhön ja aamuun tullut yhtään mitään! Siis ihan kirkkaan valkoinen side.
Ja edelleen odotan että onko nää kunnon menkat ;(
Ennen tosiaan ne oli säännölliset ja alko kerralla selkeesti.
En tod tee vie testiä koska kuitenkin vaan luulen taas kaikkea ;D ja kohta tulee reippaasti verta ;) mutta olisin silti kiitollinen vastauksista.

Lisäys....tänään tullut taas vain yhteen siteeseen tosi pientä vuotoa. Normaalisti kuparikierukallani tulvii niin ettei meinaa yöside päivisin riittää. Kyllä pikkusen mietityttää mut en tod vielä testaa! Olis kiva jos joku vois kertoa mahd kokemuksistaan kierukkavauvan äitinä...siis raskaaksi tulemisesta.

Ja nyt maanantaina alkoi tulemaan enempi(ja tänään tisstaina) mutta vieläkin normaalia vähempi. Iso osa limaista löllöverta!?...venyvää...

Ihan runsasta on ollut vuoto mutta varmuudeksi taidan kohta mennä tarkastukseen ettei tulehdusta. Yksinpuhelua :LOL:

Yhteistyössä