Voi hitto mä oon onneton, mut en kehtaa mennä vessaan vaikka hirvee hätä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kolistele meikkilaukkua samalla ja kopsautat jotain rasvapurkkia lavuaarin reunaan, niin ei osaa epäillä että olet kakkosella siellä :) Sitten huljuttelet vettä niinkuin pesisit kainaloita/kasvoja. Deodorantti peittää sitten hajutkin, tulitikuilla voit pahimmat ensin polttaa :D

Kiitos teille tsempityksistä ja vinkeistä. Olen kuitenkin niin raukka että en pysty menemään paskalle... Täytyy katsoa jos sitten yöllä tai huomenna kun ovat poissa...

Täytyy yrittää alkaa nukkua ja tuun kyllä kertoon huomenna kuinka tää tilanne ratkes!

Joo paperia alle ja nopsaan käyt, ei se varmaan edes kiinnitä asiaan mtn huomiota. Ja sitä paitsi miehesi veljen paska tod.näk. haisee yhtälailla...
Mutta hassua että meitä on todella paljon tämän asian kanssa murehtivia =) . Mä olen kyllä jo oppinut asian kanssa sinut olemaan, tälläkin viikolla 4 pv, reissussa joten joka aamu on huoltsikan vessaan mentävä kiireen vilkkaa ja eipä sielä kyllä mitään tule "säästeltyä" ja hävettyä, ei ääniä eikä hajuja!! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Oliskos teil maito, leipä tms loppu niin kysyt, jos mies veljensä kanssa kävis sitä hakemassa huoltsikalta? Polttaako teistä kumpikaan, jos olis mukamas tupakat loppu... Niin ehtisit sillä välin vessaan.

Ja sitten vieras sanookin veljelleen, että mene sinä vain niin jään jutteleen sun emännän kans ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos teille tsempityksistä ja vinkeistä. Olen kuitenkin niin raukka että en pysty menemään paskalle... Täytyy katsoa jos sitten yöllä tai huomenna kun ovat poissa...

Täytyy yrittää alkaa nukkua ja tuun kyllä kertoon huomenna kuinka tää tilanne ratkes!

Hyvä, me täällä aamulla ihan paskajäykkänä odotellaan!

En suosittele tulitikun käryttelyä!! Se vasta haiseekin kamalalle ja sitten viimestään kaikki tietää että on käyny kakalla! mun anoppi aina tuusaa niiden tikkujen kanssa, ja sen jälkeen mä en voi sinne vessaan mennä...

Voi mikä ketju. Vaikka huvittikin lukea, niin kaikki sympatiani on ap:n puolella.
Ihmettelen todellakin sitä, miksi vessat rakennetaan aina keskelle huushollia. Miksei ne ole jossain peränurkassa ja hyvin äänieristettyjä.

Mä olin kerran baarissa mun kaverin kanssa, mentiin sit vessaan ja mä luulin et se meni viereiseen koppiin. Huomasin sit että multa oli paperi lopussa, ja työnsin sit käden sieltä seinän alareunasta naapurikopin puolelle ja sanoin et anna mulle paperia. Kun tulin pois sieltä niin mun kaveri ei ollutkaan siinä viereisessä kopissa :laugh:
Mun mies ihmettelee tuos vieres kun mä täällä hekottelen :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä olin kerran baarissa mun kaverin kanssa, mentiin sit vessaan ja mä luulin et se meni viereiseen koppiin. Huomasin sit että multa oli paperi lopussa, ja työnsin sit käden sieltä seinän alareunasta naapurikopin puolelle ja sanoin et anna mulle paperia. Kun tulin pois sieltä niin mun kaveri ei ollutkaan siinä viereisessä kopissa :laugh:
Mun mies ihmettelee tuos vieres kun mä täällä hekottelen :laugh: :xmas:
:D

Laitat ensin sinne pyttyyn paperia, niinkuin on neuvottu. Ja sitten ku se kökkäre sinne molskahtaa, vedät vessan heti. Jos tulee useampia kökkäreitä, vedät useammin. Niin se haju ei ehdi leijailla.... Ja lopuksi, kun homma on hoidettu, laitat pyttyyn vielä vessanpesuainetta, kyllä ne hajut sitten peitottu on. Ja lopuksi peset kädet ja naaman perusteellisesti ja pitkään.
Kyllä sä siitä selviät!!:)

Mutta tiiän et ihan kamalaa.
Mulla on just sama neuroosi, en osaa kakata jos meillä on vieraita, vieraissa tai oudossa paikassa.
Olen joskus ollut neljäkin päivää kakkaamatta, ja se maha on kipeä ja iso.
Mutta ei se vaan tule :(

Enpä hoksannut eilen tätäkään kiinnostavaa ketjua. Olisin varmaan itsekin ehdottanut pöntön vuoraamista paperilla. Ja kun jonkun mielestä tulitikut hajunpoistajana ovat tosi yäk, niin mitenkäs kynttilä?
Olisit sanonut meneväsi poistamaan meikkejä ja sytyttänyt kynttilän vaikka jo siellä keittiössä. Sitten olisit Luciaa laulaen astellut asioillesi. Takaisin tullessasikin olisit vielä hyräillyt hymnejä kynttilä kädessä. Lankosi olisi ehkä pitänyt sinua vähän erikoisena, mutta tuskinpa olisi arvannut sinun käyneen paskalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Ihmettelen todellakin sitä, miksi vessat rakennetaan aina keskelle huushollia. Miksei ne ole jossain peränurkassa ja hyvin äänieristettyjä.

Mä olen vähän jännittäjätyyppiä :ashamed:

Siispä ennen talon rakentamista suunnitteluvaiheessa mä VAADIN että meille tulee ns kakkosvessa alakertaan kodinhoitohuoneeseen betoniseinien keskelle, eli kun meillä on vieraita, aulassa on wc siististi käytettävissä mutta mä painelen eri kerrokseen "kurkkaamaan pyykkikonetta" tai totean vaan miehelle että käyn alhaalla ja menen kahden oven taakse ja 20 cm betonin keskelle paskalle |o Se oli kannattava ratkaisu vaikka vaati erillistä viemärinvetoa, mieskin on myöntänyt.

Mitenkäs muuten ap kävi :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siispä ennen talon rakentamista suunnitteluvaiheessa mä VAADIN että meille tulee ns kakkosvessa alakertaan kodinhoitohuoneeseen betoniseinien keskelle, eli kun meillä on vieraita, aulassa on wc siististi käytettävissä mutta mä painelen eri kerrokseen "kurkkaamaan pyykkikonetta" tai totean vaan miehelle että käyn alhaalla ja menen kahden oven taakse ja 20 cm betonin keskelle paskalle |o Se oli kannattava ratkaisu vaikka vaati erillistä viemärinvetoa, mieskin on myöntänyt.
Juuri näin sen pitäisi olla, että pääsee johonkin vähän kauemmaksi huolettomasti tarpeilleen, eikä juuri sen seinän taakse, minkä toisella puolella vieraat hörppii kahvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri näin sen pitäisi olla, että pääsee johonkin vähän kauemmaksi huolettomasti tarpeilleen, eikä juuri sen seinän taakse, minkä toisella puolella vieraat hörppii kahvia.

Aivan, en tajua minäkään miksi vessat rakennetaan keskelle taloa.
Sepä onkin kiva, kun on toisella seinällä olkkari,toisella keittiö :(

Meillä on vessa äärettömän fiksusti sekä ylhäällä että alhaalla. Yläkerta on makkarikäytössä eli siellä ei niin vieraita pyöri mutta vessasta kuuluu kaikki äänet alakertaan eli jos pönttöön plumpsahtaa tai lorisee jotain niin se todella kuuluu olkkariin. Samoin vessan vetäminen kuuluu äärettömän selvästi. Tosi kiva. Melkein vähemmän kuuluu alakerran vessasta, joka on melkein olkkarin seinän takana.

Yhteistyössä