voi että kuinka paljon mä haluan mennä

se on niin mahdotonta, mut ehkä elokuussa joskus lopussa, silloin on taas työntekijä ja otan toisesta työstä lomat, miehelläkkin EHKÄ on silloin lomat taas, kun nyt on vko loma hänellä, mutta tämä seuraava viikko on täynnä kiirettä, en pääse edes päiväksi lomalle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just tyypillinen venakko, ruotsiin tai norjaan :) Heh ulkomaille !

en mä ainakin mihinkään etelään menee kesän ajaksi ja se on esimerkki, että edes siihen, haluan legolandissa oikeasti käydä tai jos tulee rento loma, niin Ranskaan Disney landiin, kun lupan se jo yli puol vuotta täällä lapsille että koht lähdetään

Meilläki ulkomaan loma siintää vasta ens toukokuussa!! :o Tänä vuonna käytiin kotimaassa lomaileen, enskesänä mennään etelä-espanjaan 2vkoksi; mutta se on vasta vuoden päästä!

Mietin itekin että jossain tahtoisin vielä käydä ennen ku lapsilla alkaa koulu... Norjaa tahtoisin itekin käydä vähän kattoon; ku sais mies muutaman päivän vapaata niin sitte.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just tyypillinen venakko, ruotsiin tai norjaan :) Heh ulkomaille !

en mä ainakin mihinkään etelään menee kesän ajaksi ja se on esimerkki, että edes siihen, haluan legolandissa oikeasti käydä tai jos tulee rento loma, niin Ranskaan Disney landiin, kun lupan se jo yli puol vuotta täällä lapsille että koht lähdetään

Ai, kummassa maassa Legoland on? Ruotsissa vai Norjassa :)

Yhteistyössä