A
Avautuja
Vieras
Lapseni on mulle kaikki kaikessa. Rakastan lastani yli kaiken ja mä tykkään ihan vilpittömästi tehdä asioita lapseni kanssa. Lapsi on tosin jo 8 vuotias, joten menee paljon omien kavereidensa kanssa. Usein kuitenkin käydään yhdessä uimassa, hiihtämässä, pyöräilemässä, leffassa, syömässä, mökillä, tai pelataan lautapelejä. Me syödään lähes joka päivä päivällinen perheen kesken ja vaihdetaan kuulumisia. Me matkustellaan paljon perheenä ja mun mielestä me ollaan paljon kotona ihan vain perheen kesken.
Kaikesta huolimatta: Miksi en saisi käydä ulkomailla joskus ihan vain tyttökavereiden kesken? Miksi en voi joskus lähteä viikonlopuksi bilettämään ystäväni kanssa? Miksi en voi mennä ratsastamaan tai salille, jos haluan? Onko mökkiloma pakko aina toteuttaa perheen kanssa?
Miksi mun mies ei voi harrastaa futista? Miksi hän ei voi lähteä poikien kanssa laivalle? Miksi hän ei voi lähteä Englantiin katsomaan valioliigaa yksin? Miksi hänellä ei ole oikeus lähteä viikonlopuksi kalaan veljensä kanssa?
Lapsi on aina toisen vanhemman kanssa kotona, tai joskus isovanhempien luona.
Mä kerroin töissä, että lähden asuntomessuille ystäväni kanssa ja sieltä mennään mökille pariksi päiväksi. Kyllä herätti närää ja ihmetystä. Miten kertakaikkiaan kehtaan? Tuli heti kuorolaulu siitä, mitä järkeä on perustaa perhe, jos pitää mennä yksin. Siis huoh....
On toki ihan ok, jos joku ei halua olla ikinä yksin/ystävien kanssa.
Kaikesta huolimatta: Miksi en saisi käydä ulkomailla joskus ihan vain tyttökavereiden kesken? Miksi en voi joskus lähteä viikonlopuksi bilettämään ystäväni kanssa? Miksi en voi mennä ratsastamaan tai salille, jos haluan? Onko mökkiloma pakko aina toteuttaa perheen kanssa?
Miksi mun mies ei voi harrastaa futista? Miksi hän ei voi lähteä poikien kanssa laivalle? Miksi hän ei voi lähteä Englantiin katsomaan valioliigaa yksin? Miksi hänellä ei ole oikeus lähteä viikonlopuksi kalaan veljensä kanssa?
Lapsi on aina toisen vanhemman kanssa kotona, tai joskus isovanhempien luona.
Mä kerroin töissä, että lähden asuntomessuille ystäväni kanssa ja sieltä mennään mökille pariksi päiväksi. Kyllä herätti närää ja ihmetystä. Miten kertakaikkiaan kehtaan? Tuli heti kuorolaulu siitä, mitä järkeä on perustaa perhe, jos pitää mennä yksin. Siis huoh....
On toki ihan ok, jos joku ei halua olla ikinä yksin/ystävien kanssa.