Voi eläinparkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jannika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jannika

Vieras
Kun on tämmönen emäntä sillä... Kertokaa mulle täytyykö kissaa pestä, vai huolehtiiko tarpeeksi hyvin itse puhtaudestaan?? Ja mites varsinkin ku saunoo, pitäisikö suihkuttaa, jos hikoilee?
Nolottaa, kun tälläisiä joutuu kyselemään...mutta kun ei oo tietoo. Kiitos jos joku viitsii vastata! :)

Minä olen pessyt kissojani vain sillon, jos on esin paskalla sattunut sotkemaan itsensä.. Muuten kyllä ovat itse huolehtineet pesuistaa =). Saunan jälkeen en pese, enkä edes huuhtele, vaikka saunassa makoilevat aina kun se lämpimänä =)

Jos se on pieni niin on kyllä ihan hyvä opettaa suihkutteluun. Oon joskus joutunu suihkuttamaan kissan joka ei ole ikinä suihkussa käyny ja se ei oo kivaa. Tavallisesti huolehtivat kyl ite, mut jos sotkee johonkin mönjään jota ei ole hyvä syödä tai loukkaantuu esim.

Kyllä ainakin tavallinen (maatiainen) huolehtii itse pesusta. Kisut ei yleensä tykkää olla suihkussa tai vedessä yleensäkään. Mä oon pessy kissan muutaman kerran ja mulla on ollu aina kissa, paists nyt. Ei oo kovin kiva homma se kissan pesu jos se ei oo pienestä siihen tottunu.

hyvä, kiitos. tulin ehkä taas hieman epäluuloiseksi ja maalaisjärkeni hämärtyi, kun kävin tänään eläinlääkärin vastaanotossa ja luin siellä kaikenmaailman lehtiä :)

Yhteistyössä