10 ärsyttävintä asiaa mitä vanhempi voi tehdä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhepäivä hoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhepäivä hoitaja

Vieras
1.Soittaa JATKUVASTI työajan ulkopuolella ja keksiä tikusta asiaa. (esim.oliko maijan kakka kova siellä tänään kun nyt se on)..

2.Tulla kuuden jälkeen aamulla ja PIMPOTTAA oveen, sen jälkeen hutaa kailottaa eteisessä että varmasti herää kaikki talossa, jotka ois muuten vielä nukkuneet ainakin tunnin pidempään..Varsinkin jos asiasta on jo mainittu ja edelleen tehdään näin..

3.Ei tuoda lapselle ulkoiluvaatteita ja sitten jupistaan kun collage housut on hiekassa ja märät ja lasta palelee.

4.Ei palautta lappuja ja niitä joutuu kyselemään sata kertaa

5.Ei ilmoiteta jos lapsi ei tulekkaan hoitoon vaan on sairas tms..

6.Ei ilmoiteta jos haku myöhästyy

7.Ei tuoda allergisten lasten lääkärintodistuksia. Ostat sitten sille lapselle maidotonta ja et saa siitä korvausta kun ei ole sitä todistusta..

8.Kysellään lapsen vahdiksi viikonloppuna tai kampaajan ajaksi illalla

9.Lähetetään tekstiviesti jossa lukee soita!!!!!! Soittakaa kuule ihan ite omaan laskuunne!!

10.Ei tuoda tarpeeksi vaippoja ja sitten saa keksiä patentteja miten selviää mahdollisimman vähällä maton pesulla päivän..

vaikuttaa että on yhdestä ja samasta porukasta kyse, joka tekee tämän kaiken. joku alkkisperhe, joka ei osaa huolehtia asioistaan, veikkaan mä. en mä ostais mitään maidotonta, jos ei ole lääkärintodistuksia asiasta. muutenkin, kovaa pitää pitää puoliaan myös pph:n

Kuulostaa kyllä ihan pelleltä. Varsinkin toi "soita!!!!". mä inhoon sitä et jotkut soittaa häläreitä ku niillä ei koskaan oo varaa maksaa omia puhelinlaskujaan.

Kuulostaa tutulta.

Meillä on työpuhelimet, silti yksi äiti soittelee ja tekstailee mun omaan numeroon. Mä kyllä jos laitan viestin takas niin vastaan työpuhelimesta.

Sitten eniten ärsyttää se, ettei kunnioiteta toisen työtä yhtään. Tämä työaikalaki juttu meni omalla kohdllani ihan ketuiks. Se on kyllä aluejohtajan syy, enimmäkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja perhepäivä hoitaja;24611686:
9.Lähetetään tekstiviesti jossa lukee soita!!!!!! Soittakaa kuule ihan ite omaan laskuunne!!

Jep. Ethän vaan ole soittanut tuollaisen viestin jälkeen. Todellakin saavat itse soittaa jos kerran asiaa on. Ihmeellistä sakkia.

Lapseni ei ole pph:n hoidossa, mutta valitettavasti koen, ja tiedostan olevani juuri edellä kuvattu vanhempi.

En tiedä, mikä elämänhallinnassani on vikana, mutta en vain kertakaikkiaan kaikesta yrittämisestä huolimatta onnistu olemaan parempi. Unhotelen asioita, kuten ne ulkohousut japalautettavat laput kotiin, tai ilmoittaa että lapsi on sairas.

Koitan olla hiljaa ja hillitysti, mutta minusta tuntuu, että se minun hiljainen ja hillitykin käytös on ihan hillitöntä! Tai sitten vain kiireessä kaahotan niin, että ryntään ryminällä ovesta sisään, ja herätän kaikki.
Se on älyttömän noloa, ja olen oikeasti pahoillani, mutten vain OSAA.

Olen aina myöhässä, vaikka kuinka lähden ajoissa (itseasiassa liiankin ajoissa, koska tiedän myöhästyväni) t.s varaan lähtöön sen ajan, mikä menee oikeasti lasten pukemiseen, matkoihin ym. + 15 ylimääräistä minuuttia, ja siltikin myöhästyn!!!
Se on hirveää! Ja taas nolottaa. koea olevani vuoden huonoin äiti, todellinen luuseri ja alisuoriutuja.

En tiedä, mikä minussa on vikana. Olen epäillyt mm. adhd:ta, niin muodikasta kuin se nyt onkin. Noita testejäkin olen netistä katsellut, ja kyllähän ne minuun sopii, kuin nappi otsaan.
Tunnen todellakin olevani ikuinen epäonnistuja, olen aina homssuinen sählä, joka ei osaa olla hiljaa ja nätisti.
olen usein ajatellut, että minua pidetään mt-ongelmaisena (ei ole mt-ongelmia!) tai tyhmänä (koulun käyti ei minulta sujunut, mutten koe olevani varsinaisesti tyhmä, päinvastoin, opin nopsaan ja osaan soveltaa oppimaani, en vain aina ole aivan aikaan ja paikkaan orientoitunut)
Meillä ei juoda, eikä tupakoida eikä käytetä muitakaan päihteitä!

Että ei ne aina ne huonot vanhemmat ole työttömiä alkkis luusereita tai sossun elättejä, vaan ne ongelmat voivat olla jossain muualla.

(vieläkö joku kertoisi, miten pärjäisin paremmin.)

Yhteistyössä