:hug:Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi jos minä loukkasin.:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ihana kommentti.Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:tajuatko sinä nina että sinä saatat loukata muita noilla sinun mielipiteilläsi?
kun on ensin hlökohtaisella tasolla haukuttu monen viestin voimin henkilöä, joka vain puhuu omista valinnoistaan ja asioista yleisellä tasolla.
minä en ainakaan ole millääntapaa haukkunut ninaa. itse olen monesti vain kokenut nina viestit loukkaavina. itselläni on 2kk lapsi jolla kita/huulihalkio ja Pulmonaaliatresia + VSD sydänvika yms erinäisiä ongelmia. ehkä sitten koen niinan viestit niin "kateellisena" kun minä en ole lapselleni voinut olla noin hyvä äiti ja antaa rintamaitoa,kantaa sylissä,nukutta vieressä.
tuoko on sitten sitä oikeaa äitiyttä? Yksi lapsi ei ole mitään, sama kuin ei olis olemassa? Kaksi lasta on taas hirveä juttu, kamalaa kun pakko elää kuin olisi lapsia! Et mun korvaan kuulosta kovin kivalta äidiltä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, siis yhden lapsen kanssa voi elää aivan kuten lapseton ihminen. yksi lapsi menee mukaan joka paikaan. voi tehdä aikuisten mielitekoja ja juttuja. Mutta anna olla kun niitä on edes kaksi, niin on helvetin sirkus ja tappelu käynnissä 24/7. ja pikkuisen syö voimia, ei edes jaksa samalla tavalla liikkua. pakko eläää lapsentahtisesti, pakko tehdä niitä tylsiä puistoja ym. kun muu ei ole enää mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja **:eikö kukaan yhden lapsen äiti sitten tiedä ja tajua mistään mitään? Miten monta lasta pitää tehdä jotta saa sanoa tietävänsä? Kuinka monta lasta pitää olla että saa omata mielipiteitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kiitos ap. sain nauraa vedet silmissä, miten joku luullee yhden lapsen äitinä että elämä on laiffia... hehheh.
simppeliä jooo. siis ekoelämä ok mutta kaikki muu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hui. Eli mistään ei voi/saa/uskalla puhua koska aina voi loukata jotain herkkäperseistä. Joltakin puuttuu jalka, silti yleensä oletetaan, että hänelle uskaltaa sanoa, että kävin eilen kaupassa kävellen. Kaikkea ei tarvii ottaa henkilökohtaisesti. Jos mäkin ajattelisin kaiken negatiivisesti niin en mä ehtis kuin itkemään.Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi jos minä loukkasin.:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ihana kommentti.Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:tajuatko sinä nina että sinä saatat loukata muita noilla sinun mielipiteilläsi?
kun on ensin hlökohtaisella tasolla haukuttu monen viestin voimin henkilöä, joka vain puhuu omista valinnoistaan ja asioista yleisellä tasolla.
minä en ainakaan ole millääntapaa haukkunut ninaa. itse olen monesti vain kokenut nina viestit loukkaavina. itselläni on 2kk lapsi jolla kita/huulihalkio ja Pulmonaaliatresia + VSD sydänvika yms erinäisiä ongelmia. ehkä sitten koen niinan viestit niin "kateellisena" kun minä en ole lapselleni voinut olla noin hyvä äiti ja antaa rintamaitoa,kantaa sylissä,nukutta vieressä.
:hug: Ei mun ole koskaan tarkoitus loukata ketään tällaisissa tilanteissa.Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi jos minä loukkasin.:minä en ainakaan ole millääntapaa haukkunut ninaa. itse olen monesti vain kokenut nina viestit loukkaavina. itselläni on 2kk lapsi jolla kita/huulihalkio ja Pulmonaaliatresia + VSD sydänvika yms erinäisiä ongelmia. ehkä sitten koen niinan viestit niin "kateellisena" kun minä en ole lapselleni voinut olla noin hyvä äiti ja antaa rintamaitoa,kantaa sylissä,nukutta vieressä.
Vai olisiko kuitenkin kysymys siitä ettei ninaTT sittenkään noin reaalielämässä tuomitse ihmisiä jotka toimivat eri tavoin mitä hän itse toimisi...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipuhunut siskosi viemään isommat lapset hoitoon, niin saatte olla yksilapsisia vauvan äitejä molemmat ja makoilla päivät?
Ensinnäkin siskon lapsista vain vanhin on ollut hoidossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ylipuhunut siskosi viemään isommat lapset hoitoon, niin saatte olla yksilapsisia vauvan äitejä molemmat ja makoilla päivät?
Nukutaan niin kauan ku tytölle sopii =) Sit jos tyttö haluaa muutoksia järjestelyyn, niin pohditaan minkälainen ratkaisu sopii parhaiten molemmille. Tuskinpa tuo enää teini-ikäisenä vierellä haluaa ollaAlkuperäinen kirjoittaja kysymyksiä:Aiotko NinaTT koskaan hankkia tytöllesi omaa tyynyä ja peittoa? Kuinka pitkään meinaat nukkua hänen kanssaan perhepedissä?
Ei Mä oon täällä ilman lupaa :ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HUOH! ONKO NYT HUHTIKUU?
Idealisteja tarvitaan, muuten ei mikään ikinä muutu.Alkuperäinen kirjoittaja lalla:kyllä se Ninaakin vielä siperia opettaa. Aluksi sitä on niin idealistinen, jopa erinomaisuudessaan hysteerinen..
Todellakin.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81::headwall: avarakatseista porukkaa...
Jeee....lyödään viisaat päämme yhteenAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tapelkaa, mä kattelen
fiksu kirjoitus. Minä olen sitä mieltä, että on aivan sama kuka se hoitaja on. Kunhan rakastaa lasta. Se voisi olla kuka tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Jotenkin tulee mieleen, että ihan hyvä ratkaisu Ninalta kasvattaa lapsensa ilman isää. Voisi isä-parka tuntea olonsa aika ulkopuoliseksi tuossa äidin ja lapsen pyhjässä suhteessa. Ymmärrän, että Ninan on käsiteltävä asioita omasta elämästään ja niistä mistä on kokemusta, ja koska hänen lapsella ei ole ollut isää kuvioissa eikä hänellä kumppania, on hänen varmasti vaikeaa kuvitella miten sellainen toimisi. Mutta, sen verran sanon, että mä tulen vastustamaan tuota äidin asettamista isän edelle, loppuun asti. Lapsi on ihan yhtä paljon molempien, ja varmasti voidaan nykypäivänä ekologisuutta harjoittaa vaikka olisikin molemmat vanhemmat läsnä. Nina teksteissä aina mainitaan vaan kuin tärkeä äiti on, ja kuinka äiti sitä ja äiti tätä.
Tekopyhää valita mitä luonnonmukaisuutta noudattaa ja mitä ei. Tuskin Ninakaan elää täysin ilman mitään nykypäivän mukavuuksia ja elämää helpottavia tekijöitä? Joten miksei tässä vanhempi/lapsi suhteessakin voisi löytyä sen verran joustoa, että annettaisi isillekin mahdollisuus osallistua tasa-arvoisena vanhempana?