VOI ELÄMÄN KEVÄT! luin tuota niinaTT blogia ja

• Viestiketjun aloittaja pistää vihaksi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Kävin kanssa lukemassa, mutta en huomannut mitään mistä olisi pitänyt ärsyyntyä.
En mäkään. Itse asiassa siellä oli erittäin fiksua ja ajattelemisen arvoista tekstiä, mm. tämä: "Jos kantaa kaiken kaupasta kotiin, kävellen, tulee mietittyä kahteen kertaan, tarvitseeko sitä tavaraa oikeasti. Kun kantaa lastansa, tulee ajatelleeksi moneen otteeseen, pystynkö minä hoitamaan kahta? Tai kolmea? Kun kantaa kaiken mitä tarvitsee mukanansa ja kävelee mahdollisimman paljon, tulee ottaneeksi vastuuta omista tekemisistään ihan eri tavalla, kun jos ajelee autolla, kasaa kaiken vaunuihin tai laittaa jonkun muun kantamaan".

Mun mielestä on erittäin järkevää miettiä että jaksanko, tarvitsenko, pärjäänkö. Etenkin jos on suurista asioista kyse :flower:

Hei tarvitseeko kaikkien kanssa olla samaa mieltä?
Toki erillaiset mielipiteet on rikkaus, jopa ne negatiiviset mut muistutan et palstan säännöt kieltävät herjaamisen joten pysytään hyvän maun rajoissa niissä mielipiteissäkin vaikkei ne positiivisia olisikaan.

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todella provosoivasti kirjoittaa seka palstalla etta blogissa. Ja sama tyyppi on IRL luultavasti niin arka ettei uskalla tuoda julki mielipiteitaan millaan lailla. Netissa on helppo riehua...
niinkun suurin osa täällä riehuvista ... :eek:

jokunen
juu ei varmaan tarvi mitään kun pitää itse ne kaupasta kantaa:)
ei
sänkyä
ei vaippoja
ei purkkiruokaa
ei pettoa ei tyynyä ei siis yhtään mitään
riittää kun sieltä kaupasta kantaa pussin porkkanaa ja lapsen kotiin ja kotona tekee tissimaitoportkkanamuhennosta

Tunnetko syyllisyyttä siitä, ettet olekaan tehny kaikkea lapsen parhaan mukaisesti? Mut tuskin kukaan meistä on täydellinen ja tekee aina just parhaat ja oikeat ratkaisut. Ja joskus on tilanne että pitää valita se toisiki paraskin...

Iltaa =) Huomasin saavani taas ison kasan sivunlatauksia ja sain sisäpiiriltä vihjeen, että täällä taas kuhistaan! Päätin pistäytyä käymään, vaikka ei varmaan pitäisi.

Ap, se on muuten ninaTT, ei NIIIIIIIIIIIIIINAtt. Kiva, että pidit lukemastasi!

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja jokunen:
juu ei varmaan tarvi mitään kun pitää itse ne kaupasta kantaa:)
ei
sänkyä
ei vaippoja
ei purkkiruokaa
ei pettoa ei tyynyä ei siis yhtään mitään
riittää kun sieltä kaupasta kantaa pussin porkkanaa ja lapsen kotiin ja kotona tekee tissimaitoportkkanamuhennosta
Ei tarvii tehä muhennosta, lapsi voi syödä sen hieman pehmennetyn porkkanan ihan sellaisenaan :) ;)

m
Minä taas en ymmärrä, miten joku voi noin ärsyyntyä! Mukavaa kun nuori äiti on noin kiinnostunut asioista, valveutunut ja haluaa olla hyvä vanhempi lapselleen. Miksi jonkun siitä pitäisi ärsyyntyä? Ei tod ole vielä mitään Mikkosen Ninan mielipiteitä.

**
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiitos ap. sain nauraa vedet silmissä, miten joku luullee yhden lapsen äitinä että elämä on laiffia... hehheh.
simppeliä jooo. siis ekoelämä ok mutta kaikki muu.
eikö kukaan yhden lapsen äiti sitten tiedä ja tajua mistään mitään? Miten monta lasta pitää tehdä jotta saa sanoa tietävänsä? Kuinka monta lasta pitää olla että saa omata mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja eli:
tuo nina tahallaan provosoi muita ko? ymmärsinkö nina nyt oikein että ideasi on saada ihmiset kuhisemaan?
Onhan se hyvä, jos tärkeistä asioista puhutaan. Vois vaa olla vähemmän keskustelua mun persoonasta ja enemmän itse niistä asioista! :saint:

onko
ne tärkeitä asioita
montako lasta on oikea lukumäärä
äti jolla ei tule maitoa ja joutuu ruokkimaan pullosta on täsyin paska?
lapsi joka on sairas eikä osaa rinnasta imeä on täysin paska?

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
eikö teillä oikeasti käytetä patjoja ja tyynyjä ja peittoja?
Onhan mulla ja tytöllä patja ja peitto. Mulla myös tyyny, ennen en käyttäny, mutta imetys ei onnistu tyynyttömänä.

Tytöllä ei ole omaa patjaa/peittoa/tyynyä, siihen yritin vissiin viitata siinä kirjoituksessani kun mielessäni kasasin kaikki vauvakamppeet yhteen kasaan.

Yhteistyössä