VOI ELÄMÄN KEVÄT! luin tuota niinaTT blogia ja

• Viestiketjun aloittaja pistää vihaksi
  • Ensimmäinen viesti
voihan niitä lapsia
olla vaikka 10 mutta jos ne eivät ole kaikki sinun se on eri kun ne ovat sinun.
en minäkään kutsu naapureidne lapsia minun lapsiksi. vaikka usein täälä ovatkin. enkä kutsuisi vaikka täälä asuisikin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiitos ap. sain nauraa vedet silmissä, miten joku luullee yhden lapsen äitinä että elämä on laiffia... hehheh.
simppeliä jooo. siis ekoelämä ok mutta kaikki muu.
eikö kukaan yhden lapsen äiti sitten tiedä ja tajua mistään mitään? Miten monta lasta pitää tehdä jotta saa sanoa tietävänsä? Kuinka monta lasta pitää olla että saa omata mielipiteitä?
Joo, siis yhden lapsen kanssa voi elää aivan kuten lapseton ihminen. yksi lapsi menee mukaan joka paikaan. voi tehdä aikuisten mielitekoja ja juttuja. Mutta anna olla kun niitä on edes kaksi, niin on helvetin sirkus ja tappelu käynnissä 24/7. ja pikkuisen syö voimia, ei edes jaksa samalla tavalla liikkua. pakko eläää lapsentahtisesti, pakko tehdä niitä tylsiä puistoja ym. kun muu ei ole enää mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
ne tärkeitä asioita
montako lasta on oikea lukumäärä
äti jolla ei tule maitoa ja joutuu ruokkimaan pullosta on täsyin paska?
lapsi joka on sairas eikä osaa rinnasta imeä on täysin paska?
En minä vissiin missään vaiheessa ole sanonut, mikä määrä lapsia on oikea määrä. Kunhan satun olemaan sitä mieltä, että kannattaa pitää vähän ikäeroa niitten välillä. Ihan lasten itsensä ja äidin hyvinvoinnin, henkisen ja fyysisen, takia.

WHO:n mukaan 97-98% ovat fyysisesti kykeneväisiä imettämään. Maidottomuudella ei selitetä suomen suorastaan surullisia imetystilastoja.

Sairaille lapsille on paljon hoitoa tässä maassa joka on mielestäni aivan loistava asia. Miten minä olen sairaita lapsia nyt haukkunut?

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
tajuatko sinä nina että sinä saatat loukata muita noilla sinun mielipiteilläsi?
:D ihana kommentti.
kun on ensin hlökohtaisella tasolla haukuttu monen viestin voimin henkilöä, joka vain puhuu omista valinnoistaan ja asioista yleisellä tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja eli:
tuo nina tahallaan provosoi muita ko? ymmärsinkö nina nyt oikein että ideasi on saada ihmiset kuhisemaan?
Onhan se hyvä, jos tärkeistä asioista puhutaan. Vois vaa olla vähemmän keskustelua mun persoonasta ja enemmän itse niistä asioista! :saint:
Eihän niistä kannata keskustella kun sinä olet kuitenkin oikeassa :D Sellaisen ihmisen kanssa voi keskustella joka antaa arvoa myös muiden mielipiteillä ja haastaa itsensä ajattelemaan että jospa olenkin väärässä. Oletko ikinä edes ajatellut että voisit olla ihan hakoteillä tuon äitiyden kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelkääkö:
ihmiset bannia? vai miksi pitää peeesettä lipoa?
Siis sekö sun mielestä on perseen lipomista kun kaikki ei olekaan ketjun aloittajan kans samaa mieltä? Mua ainakin ihmetyttää miksei ketjun ap:lle laitettu bannia. Ihan asiatonta mustamaalaamista.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kun on ensin hlökohtaisella tasolla haukuttu monen viestin voimin henkilöä, joka vain puhuu omista valinnoistaan ja asioista yleisellä tasolla.
Niinpä :D

Ja kamoon hei; pitäisikö olla ilman mielipiteitä, ettei kukaan vaan loukkaannu?

**
Alkuperäinen kirjoittaja varmaan kyllä tietää:
mutta se on niin helppoa silloin kun siinä on se yksi lapsi!
mitä vikaa on siinä että on helppoa?! :eek: Etkö voisi olla iloinen sellasen ihmisen puolesta, jolla on helppoa? Musta on kiva kuulla, että nuorella äidillä, jonka lapsen isä ilmeisesti on aika kelvoton tyyppi, sujuu asiat tahtomallaan tavalla, harvalla varmaan on ihan niin.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan niitä lapsia:
olla vaikka 10 mutta jos ne eivät ole kaikki sinun se on eri kun ne ovat sinun.
en minäkään kutsu naapureidne lapsia minun lapsiksi. vaikka usein täälä ovatkin. enkä kutsuisi vaikka täälä asuisikin.
Sä et siis tiedä yhtään meidän perhetilanteesta =) Ei nää mitään naapurin kylässä olevia muksuja ole. Enemmän minä näitten poikien kanssa olen ja hoidan kun mitä (työssäkäyvät) isät lastensa elämässä ovat.

vieras
Onko sulla mitään hajua tästä meidän perhetilanteesta? Täällä on neljä lasta, joista vanhin on 3.
olet kyllä kertonut että sinä hoidat vain omasi, ja teillä käy porukkaa auttelemassa teitä jatkuvasti vaikka teitä on kaksi siellä.

siis kyllähän 2 ihmistä on helpmpi hoitaa esim. 8 lasta kuin yhden ihmisen 2. saa käväistä yksin nopeasti kaupassa kun toinen hoitaa kaikki ym. ja silti teillä lappaa ilmeisesti sun äitiä ja muuta apua, siivoojaako teilä oli myös? kaksi riskiä ihmistä.
älä siis yhtään selitä, että olisit tehnyt yhtään mitään, kun aiemmista kirjoituksista tulee ilmi, että sinä imetät ja muuten palstailet. teet vain sitä mistä tykkäät, eli imetyksestä.

:LOL: Nimenomaan :saint: (toivottavasti mä en nyt loukkaa ketään tällä viestillä :eek: :D)

Onko sulla mitään hajua tästä meidän perhetilanteesta? Täällä on neljä lasta, joista vanhin on 3.
olet kyllä kertonut että sinä hoidat vain omasi, ja teillä käy porukkaa auttelemassa teitä jatkuvasti vaikka teitä on kaksi siellä.

siis kyllähän 2 ihmistä on helpmpi hoitaa esim. 8 lasta kuin yhden ihmisen 2. saa käväistä yksin nopeasti kaupassa kun toinen hoitaa kaikki ym. ja silti teillä lappaa ilmeisesti sun äitiä ja muuta apua, siivoojaako teilä oli myös? kaksi riskiä ihmistä.
älä siis yhtään selitä, että olisit tehnyt yhtään mitään, kun aiemmista kirjoituksista tulee ilmi, että sinä imetät ja muuten palstailet. teet vain sitä mistä tykkäät, eli imetyksestä.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

vieras

Voi hitto, että voit olla kateellinen ihminen.....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Niinpä :D

Ja kamoon hei; pitäisikö olla ilman mielipiteitä, ettei kukaan vaan loukkaannu?
no höpöhöpö. jos ihan yleisellä tasolla nuo mielipitet, niin silloin on niina mikkolan aivan samalla tavalla yleisiä. miksi hänet haukutaan ?

anteeksi jos minä loukkasin.

minä en ainakaan ole millääntapaa haukkunut ninaa. itse olen monesti vain kokenut nina viestit loukkaavina. itselläni on 2kk lapsi jolla kita/huulihalkio ja Pulmonaaliatresia + VSD sydänvika yms erinäisiä ongelmia. ehkä sitten koen niinan viestit niin "kateellisena" kun minä en ole lapselleni voinut olla noin hyvä äiti ja antaa rintamaitoa,kantaa sylissä,nukutta vieressä.

Voi hitto, että voit olla kateellinen ihminen.....
Tarviiko tuossa olla kateellinen? Tämmösen kuvan on voinu ninaTT antaa kyllä omilla kirjotuksillaan.
Onhan se totta, että 2 ihmistä hoitaa useamman lapsen helpommin kuin se yks ihminen ne 2 lasta. Ei se kuitenkaan tarkota sitä etteikö se yks ihminen kuitenkin pärjää siinä missä ne 2 ihmistä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi jos minä loukkasin.:

minä en ainakaan ole millääntapaa haukkunut ninaa. itse olen monesti vain kokenut nina viestit loukkaavina. itselläni on 2kk lapsi jolla kita/huulihalkio ja Pulmonaaliatresia + VSD sydänvika yms erinäisiä ongelmia. ehkä sitten koen niinan viestit niin "kateellisena" kun minä en ole lapselleni voinut olla noin hyvä äiti ja antaa rintamaitoa,kantaa sylissä,nukutta vieressä.
Hui. Eli mistään ei voi/saa/uskalla puhua koska aina voi loukata jotain herkkäperseistä. Joltakin puuttuu jalka, silti yleensä oletetaan, että hänelle uskaltaa sanoa, että kävin eilen kaupassa kävellen. Kaikkea ei tarvii ottaa henkilökohtaisesti. Jos mäkin ajattelisin kaiken negatiivisesti niin en mä ehtis kuin itkemään.

no höpöhöpö. jos ihan yleisellä tasolla nuo mielipitet, niin silloin on niina mikkolan aivan samalla tavalla yleisiä. miksi hänet haukutaan ?
Kuka ihmeen Niina Mikkola? Meinaakko sä Nina Mikkonen? Nii, juu, se hysteerinen täti joka ei osannu muodostaa kunnolla lauseita kun keskittyi niin omien käytöstapojensa puutteeseen.

Nina Mikkosta haukutaan varmaan koska hänen perustelunsa päivähoidon "pahuudesta" liittyivät fasismiin.

Mun mielestä on todella hienoa, että suomessa on toimiva päivähoitosysteemi, muutenhan lapset olisivat ihan heitteillä kun äidit olisivat töissä. Ja toisaalta on monia erityistilanteita joissa jopa kotonaoleva äiti tarvitsee päiväkodin tukea kasvatukseen. :)

Antakaa tyttöparan olla ja kasvattaa lastansa niin kuin parhaiten taitaa. Ei hän mitään HUONOA ole ehdottanut eikä lyö lastaan laimin. Päin vastoin tuntuu näkevän paljon enemmän vaivaa kuin moni muu, olipa se sitten hyödyllistä tai ei.

Ja niistä mielipiteiden kertomisista: laulaahan täällä joka ikinen ämmä siitä, miten asioiden kuuluisi mennä, joten mitä siitä?

ÄHÄKURRI
Kuka ihmeen Niina Mikkola? Meinaakko sä Nina Mikkonen? Nii, juu, se hysteerinen täti joka ei osannu muodostaa kunnolla lauseita kun keskittyi niin omien käytöstapojensa puutteeseen.

Nina Mikkosta haukutaan varmaan koska hänen perustelunsa päivähoidon "pahuudesta" liittyivät fasismiin.

Mun mielestä on todella hienoa, että suomessa on toimiva päivähoitosysteemi, muutenhan lapset olisivat ihan heitteillä kun äidit olisivat töissä. Ja toisaalta on monia erityistilanteita joissa jopa kotonaoleva äiti tarvitsee päiväkodin tukea kasvatukseen. :)

juuri se samanlainen paasaaja kuin sinä ninaTT

Yhteistyössä