naurattaa tollanen joka jaksaa tuhlata energiaa jonku kirjottelustaAlkuperäinen kirjoittaja ap:mietinkin juur kun tuolla blogissaan kertoo että on käynyt plussalaistenkanssa kahvittelemassa että,olisi kiva joskus mennä ja oikee haastaa tuota mulkeroo avautumaan..
Alkuperäinen kirjoittaja tiiiuska:höh, kirjotin pitkän pätkän ja se hävis jonnekkin
lyhyestä virsi kaunis, ihan asiaa näytti kirjottavan SILLÄ MIINUKSELLA miten kärjistetysti kirjoittaa. sillä saa monen vihaseks ja ittensä näyttämään hölmöltä.
sen verran pitäis olla suvaitsevaisuutta kaikilla että se oma valinta ja oma elämä ei oo se ainoa oikea vaihtoehto, pitäs osata arvostaa muitakin eikä vaan päivitellä jossain blogissa kuinka on tyhmää ettei joku imetä enää tms.
monet asioista voisin allekirjottaa, mutta se tapa millä kirjottaa ei oo ehkä sieltä parhaimmasta päästä, juurikin sen takia ettei voi ymmärtää muita.
Joo, nätti olit En ollut ihan varma olitko sinä, näin vaan vilauksen kun kävelit ohi. Mä istuin nurkassa ikkunan vieressä (siellä puolella missä ruoat oli) ja mulla oli valkoinen paitaAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Minä tykkään Ninasta. Ja jos joku suuttuu sen jutuista, ei voi kuin ihmetellä. Yrittäkää sitten itse argumentoida järkevästi jos olette eri mieltä, mistä ihmeestä tällaiset raivonpurkaukset kertoo? Ihan oikeasti, jos joku on eri mieltä, niin mitä väliä? Taidatte olla Nina Mikkosia itse
Ps. Nina, oonkohan nähnyt sut viime lauantaina aamiaisklubilla? Vai oliko se joku samannäköinen vauvan kanssa?
Apua, mut on tunnistettu Kai mä sentään annoin itsestäni hyvän kuvan? (ja kuka sä olit? ehkä muistan jos kerrot?)
Tätä mä EN kyllä peesaa. Ennemmin olen huomannu, et semmoset ilkeät minäminäminä tyypit saa paskaa niskaan ja usein ihmettelee et miks.Alkuperäinen kirjoittaja näin on:Eikös se mene niin, että fiksut ja asiansa osaavat, älykkäät naiset tällä palstalla saavat paskaa niskaan niiltä, jotka ovat heikommassa asemassa--->alempi äo tms.....
ärsyyntyy myös uskovaisten elämäntavastaAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Häiritseekö toisten elämäntavat noin paljon?
Peesaan täysin. Antaa kaikkien kukkien kukkia. :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hohhoijjaa taas. Tuliko aplle nyt parempi mieli kun sait kokea mielihyvää siitä, että sä oot parempi. Sun ei tarvii ymmärtää kaikkea mitä muut tekee tai sanoo. Tai miten kasvattaa lapsensa, antaako sille tuttia tai ostaako pinnasänkyä. Niin kauan kun lain rajoissa mennään se on jokaisen oma asia miten elämänsä elää. Paljonkohan sunkin elämästäsi menee tuohon toisten asioisten murehtimiseen ja hämmästelyyn, tunteja, päiviä, kuukausia... varmaan loppujen lopuks vuosia. Mieti mitä kaikkee kiva sä voisit sinäkin aikana OMASSA elämässäsi tehdä! =) *peace*