Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

hekoheko
:LOL: sulle taitaa tulla ihan yllätyksenä, että ulkomaalainen voi mm. kirjoittaa suomea ja olla suomalaisella palstalla?
et tosiaan ole penaalin terävimmästä päästä vaikka koitat asioita kuorruttaa fiksulta vaikuttavan kermavaahdon alle.
No äläs nyt, osashan ne mormonitkin vähän suomea. Tosin hg tais odottaa että kaikki ulkomaalaiset puhuu ja kirjoittaa suomea yhtä huonosti kuin hän englantia. :D
 
pia
Mä EN olisi valmis luopumaan miehestäni,enemmin kuolen kun menettäisin hänet. Meillä tuon pojan kanssa ei ole mitään tapahtunut, muuta kuin pientä kiinnostusta ja tapaaminen jonka hän ehkä jopa tekee kaikkien pysäyttämiensä ihmisten kanssa. :O Joten turha sun on noin sanoa.

Jos tapahtuisi jotain on tilanne se, että paljastan kaiken miehelleni ja käydään kunnon keskustelu tästä nykytilanteesta jossa en näe häntä kuin iltaisin ja odotan vain kokoajan.
kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin että se keskustelu olisi hyvä käydä jo nyt...
 
Kannattaisko puhua sille miehelle ENNEN kuin tulee ero? Viitaten tuohon sun yhteen viestiin, että puhutte ongelmista sitten, jos susta ja siitä jenkistä tulee jotain. Yleensä toimivassa parisuhteessa puhutaan ongelmista ja kerrotaan toiselle jos on tyytymätön juuri sen takia ettei tule sitä eroa.
 
"voivoi"
No mut sä ite sanoit et sulla on täydellinen enkku. Sä oot kyllä kova tyttö pyörtämään puheitas. :D
Öh, ei vaan se mormooni sanoi. Minkäs häppis sille voi.


Näköjään ottaa joillekin koville, ettei joku vain hauku itseään ja kielitaitoaan, kuten tässä maassa tapana on. Jos kielellä pärjää ja tulee ymmärretyksi, niin hyvinhän sitä silloin puhuu, vaikka kirjoitusvirheitä olisikin..
 
pia
[QUOTE="helmi";29561715]Oi, hei Pia, mitä sinulle kuuluu? Miten teillä miehesi kanssa tänä päivänä menee?[/QUOTE]

no ihan jees, töitä täytyy edelleen tehdä, mutta uskon sen olevan sen arvoista!
 
"voivoi"
Tää ketju on täynnä tärkeileviä, nenäkkäitä, näsäviisaita ja koppavia akkoja, joista yksikään ei ole juttujen perusteella minun makuuni! Miehillä vastaavanlainen keskustelu olis varmaan sujunu näin:

~"Eilen tuli joku hyvännäkönen uskovainen muija juttelee, vaikka olin tosi krapulaisen näkönen..haluais nähä mut uudestaan. Aijai, mitähä muija tuumais sellasesta"

-"Nii. En tiiä"

~"Mm. Emmä viitti sitä nähä, ei viitti riskeeraa jos muija saa selville ni ei jaksa sitä sotaa"

-"Jep"

urpo87: "No tottakai meet tapaa sitä kissaa, ei emäntäs tartte tietää mitää ja pientä hauskanpitoo hei!"

~"Ääh, emmä viitti. Lähetää pelaa kavereiden kaa, moi!"
Niinpä. Täällä taas haukutaan kaikki alkaen
-"sullapas ei oo lapsia, sä et tiedäkään miltä se tuntuu"
-"luuletko osaavas jotain englantii, ootpa tyhmä, et sä mitään osaa"
-"oot törkeä huora kun meet mormoonin kanssa puhumaan"
-luuletko olevasi hyvännäköinen, et ees tiedä mittojasi, hahaa, varmaan oot ruma"
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="voivoi";29561742]Niinpä. Täällä taas haukutaan kaikki alkaen
-"sullapas ei oo lapsia, sä et tiedäkään miltä se tuntuu"
-"luuletko osaavas jotain englantii, ootpa tyhmä, et sä mitään osaa"
-"oot törkeä huora kun meet mormoonin kanssa puhumaan"
-luuletko olevasi hyvännäköinen, et ees tiedä mittojasi, hahaa, varmaan oot ruma"[/QUOTE]

Hg luulee olevansa kovinkin nokkela kun käy täällä aina aamuisin haukkumassa muita harmaana. Sori nyt vaan mutta kukaan ei oikeasti oo niin tyhmä että puolustelee tuollaista toimintaa, paitsi sinä itse. Eniten jäät kiinni aina tosta kun vähättelet sitä mormonin kanssa flirttailua ja muuta säätämistä, kun kukaan muu ei sellaiseen koe tarvetta kuin sä. :LOL:
 
"voivoi"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29561790:
Hg luulee olevansa kovinkin nokkela kun käy täällä aina aamuisin haukkumassa muita harmaana. Sori nyt vaan mutta kukaan ei oikeasti oo niin tyhmä että puolustelee tuollaista toimintaa, paitsi sinä itse. Eniten jäät kiinni aina tosta kun vähättelet sitä mormonin kanssa flirttailua ja muuta säätämistä, kun kukaan muu ei sellaiseen koe tarvetta kuin sä. :LOL:
Sori nyt vaan mutta en ole hg. Koitapa nyt sisäistää tuo mitä kirjoitin.

Mikähän sun pöksyt tässä eniten saa kostumaan, se kun odotat että ap saa nenilleen ja pääset olemaan vahingoniloinen, vai se kun odottelet draamaa ap:n pettäessä miestään?
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="voivoi";29561801]Sori nyt vaan mutta en ole hg. Koitapa nyt sisäistää tuo mitä kirjoitin.

Mikähän sun pöksyt tässä eniten saa kostumaan, se kun odotat että ap saa nenilleen ja pääset olemaan vahingoniloinen, vai se kun odottelet draamaa ap:n pettäessä miestään?[/QUOTE]

Eiköhän tässä ainoat kostuvat pöksyt oo sun jalassas HG. Valitettavasti kirjoitustyylisi on erittäin tunnistettavissa, joten älä jaksa enää yrittää. Mä en käsittääkseni ole tässä odottanut mitään, vaan koittanut sulle tolkuttaa että kannattaisko nyt oikeasti laittaa jäitä hattuun (vai sinne housuihin), koska tuo ei todellakaan ole varatulle naiselle sopivaa käytöstä.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
"voivoi"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29561896:
Eiköhän tässä ainoat kostuvat pöksyt oo sun jalassas HG. Valitettavasti kirjoitustyylisi on erittäin tunnistettavissa, joten älä jaksa enää yrittää. Mä en käsittääkseni ole tässä odottanut mitään, vaan koittanut sulle tolkuttaa että kannattaisko nyt oikeasti laittaa jäitä hattuun (vai sinne housuihin), koska tuo ei todellakaan ole varatulle naiselle sopivaa käytöstä.
No hohhoh, miten vaan.
ps. en edelleenkään ole hg, joten kannattaa vielä treenata noita tekstinlukemistaitoja.
 
"..."
[QUOTE="voivoi";29561742]Niinpä. Täällä taas haukutaan kaikki alkaen
-"sullapas ei oo lapsia, sä et tiedäkään miltä se tuntuu"
-"luuletko osaavas jotain englantii, ootpa tyhmä, et sä mitään osaa"
-"oot törkeä huora kun meet mormoonin kanssa puhumaan"
-luuletko olevasi hyvännäköinen, et ees tiedä mittojasi, hahaa, varmaan oot ruma"[/QUOTE]

ei vaan kyl se meni ihan näin:

-mä oon paras, jopa mormoonit kääntyy uskossaan mun takia
-mun enkku on täydellistä
-tiedän kasvatuksesta kaiken kun teen muutamia sijaisuuksia lastensuojelulaitoksessa ja opinnot on kesken
-kaikki miehet tykkää musta koska mä oon tällanen ihana pikku haaveilija
-tällä palstalla ei oo yhtään ulkomaalaisia tai kieliä puhuvia ihmisiä paitsi mä
-toisen miehen tapailu ja salailu on ihan ok, sairasta jos ette ymmärrä
-äidit eivät tiedä lasten kasvattamisesta mitään, onneks mä tiedän
 
Voi apua
Voi apua. Siis etkös sä HG opiskele opettajaksi? Ei hyvvee päivää..Ja vähän väliä täällä palstalla vauvakuumeilet ja mietit et jokohan sitä alkaisi yrittämään lasta. Älä todellakaan ala yrittämään kun kotona tilanne tuo ja het ollaan rakastumassa muihin.
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="...";29562203]ei vaan kyl se meni ihan näin:

-mä oon paras, jopa mormoonit kääntyy uskossaan mun takia
-mun enkku on täydellistä
-tiedän kasvatuksesta kaiken kun teen muutamia sijaisuuksia lastensuojelulaitoksessa ja opinnot on kesken
-kaikki miehet tykkää musta koska mä oon tällanen ihana pikku haaveilija
-tällä palstalla ei oo yhtään ulkomaalaisia tai kieliä puhuvia ihmisiä paitsi mä
-toisen miehen tapailu ja salailu on ihan ok, sairasta jos ette ymmärrä
-äidit eivät tiedä lasten kasvattamisesta mitään, onneks mä tiedän[/QUOTE]

Ninhän se tosiaan meni, mutta esim. narsistit yllä hyvin helposti kääntää nääkin jutut nurin päin niin kuin tuossa ylempänä nähtiin. En siis sano että HG ois just narsisti, mutta mutta... Jokuhan hänellä selvästi vippaa päässä.
 
"voivoi"
[QUOTE="...";29562203]ei vaan kyl se meni ihan näin:

-mä oon paras, jopa mormoonit kääntyy uskossaan mun takia
-mun enkku on täydellistä
-tiedän kasvatuksesta kaiken kun teen muutamia sijaisuuksia lastensuojelulaitoksessa ja opinnot on kesken
-kaikki miehet tykkää musta koska mä oon tällanen ihana pikku haaveilija
-tällä palstalla ei oo yhtään ulkomaalaisia tai kieliä puhuvia ihmisiä paitsi mä
-toisen miehen tapailu ja salailu on ihan ok, sairasta jos ette ymmärrä
-äidit eivät tiedä lasten kasvattamisesta mitään, onneks mä tiedän[/QUOTE]

Osittain näin myös, mielenkiintoista vain tuo teidän tarve provosoitua näistä, haukkua nuori nainen lyttyyn ja samalla toivoa vielä rankempia juonenkäänteitä.
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="voivoi";29562462]Osittain näin myös, mielenkiintoista vain tuo teidän tarve provosoitua näistä, haukkua nuori nainen lyttyyn ja samalla toivoa vielä rankempia juonenkäänteitä.[/QUOTE]

No mikäs se sun tarpees sitten on moralisoida meitä muita? Kaipa siitäkin voidaan jotain kyökkipsykoloida? :D Jos siis nyt kaikki muutkin leikkii sun kanssa sitä että et ole hg. :p
 
"voivoi"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29562497:
No mikäs se sun tarpees sitten on moralisoida meitä muita? Kaipa siitäkin voidaan jotain kyökkipsykoloida? :D Jos siis nyt kaikki muutkin leikkii sun kanssa sitä että et ole hg. :p
Toki toki, etkös sinä jo ihan perinteisellä narsisti-diagnoosilla paiskannut, vai ketä tarkoitit? Meinaan, että selvisitköhän jo harhastasi, että olisin ap?
 
"voivoi"
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29562497:
No mikäs se sun tarpees sitten on moralisoida meitä muita? Kaipa siitäkin voidaan jotain kyökkipsykoloida? :D Jos siis nyt kaikki muutkin leikkii sun kanssa sitä että et ole hg. :p
Mietipä vielä sinä, miten sulle on niin kova pala se, että ihan kaikki eivät kuorossa haukukaan ap:tä? Et voi edes uskoa etten olisi ap (tai sitten et vaan myönnä).
 
yök mikä tyyppi
[QUOTE="voivoi";29562542]Toki toki, etkös sinä jo ihan perinteisellä narsisti-diagnoosilla paiskannut, vai ketä tarkoitit? Meinaan, että selvisitköhän jo harhastasi, että olisin ap?[/QUOTE]

Eli siis myönnät olevas hg kun tuon narsisti-kommentin itseäs ajattelit tarkoittavan?
 

Yhteistyössä