Lukemisen ymmärtämisessä pahasti ongelmia...Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29569306:Hei HappyGirl, nyt kun et kerran jaksakaan poistella kaikkia viestejäs tästä ketjusta, niin kerro nyt edes miten ne treffit meni. Se on ainoa keino enää pelastaa nahkasi JOS poikaystäväsi sattuukin tämän ketjun näkemään. Tuu nyt kertomaan se lopputulos mikä me kaikki jo valmiiks tiedettiin, että mormonit oli vaan käännytystehtävissä.
Ei tainnut ihku mormoonipoika sittenkään jättää uskontoaan ja kaikkea sun takiasi, vaikka kuinka olet ihana ja kaunis ja hoikka ja sulla on täydellinen enkku. Olen pahoillani, että ette ratsastaneet valkoisella ratsulla yhdessä auringonlaskuun :'(siis voisitteko jo pikku hiljalleen antaa olla?
HimoKRISTITTYNÄ? Whaat?Alkuperäinen kirjoittaja Hyvät hyssykät;29569332:Kun ei nyt mitään kuulu ja kovasti tiuskitaan ettei asia muille kuulu, niin eipä tainnut mennä HG:n suunnitelmien mukaisesti vaikka oli NIIIIN varma että poika olisi patukkaa antamassa eikä suinkaan himokristittynä lahkolaisena lähetystyötä tekemässä...
Niin, Myöhempien aikojen pyhien liike, eli mormonismi on kristitty lahko? Minkä kiven alla ollaan oikein elelty?HimoKRISTITTYNÄ? Whaat?
Eikös puhe ollut ihan mormooneista
Kuvassa näkyy olevan hg;n äijäIlmeeni kun olen lukenut koko ketjun läpi:
Itse olen myös ihminen joka huomaa kauppareissunkin venyvän ihan sen takia että juttelen siellä tuntemattomille ihmisille pitkiäkin aikoija, samoin bussipysäkillä juttelen joka kerta jonkun kanssa ja yleensä tämä jatkuu bussissa. Ei ole paikkaa missä ei tuntemattomien kanssa tulisi juteltua. Mutta kertaakaan en ole yhteystietojani antanut tai sopinut treffejäni puolisoni seläntakana. Raja menee todellakin siinä.Minä voin sanoa samaa. Se ei silti tarkoita et jakelisin yhteystietojani ympäriinsä tai lähtisin kahvittelemaan mieheltäni salaa muiden miesten kanssa.
Tämän ketjun pointti tuossa "kuohunnassa" tuskin oli se lähestyminen vaan nimenomaan tuo salaa treffeille lähtö, varsinkin kun moni muistaa HG:n kannan oman miehensä menoihin ilman häntä.
Itse olen myös ihminen joka huomaa kauppareissunkin venyvän ihan sen takia että juttelen siellä tuntemattomille ihmisille pitkiäkin aikoija, samoin bussipysäkillä juttelen joka kerta jonkun kanssa ja yleensä tämä jatkuu bussissa. Ei ole paikkaa missä ei tuntemattomien kanssa tulisi juteltua. Mutta kertaakaan en ole yhteystietojani antanut tai sopinut treffejäni puolisoni seläntakana. Raja menee todellakin siinä.
En anna edes ymmärtää.no höh, annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa
En anna edes ymmärtää.