Ei helkkari!Juu,samaa mieltä! Mies puhuu asiaa ja vaikuttaa ihan hirveen seksikkäältä! Se seksikkyys paistaa jotenkin hänen tekseistään kuin japanin aamuaurinko.UUh,pökäthän tässä kastuu...................
illan tapahtumat on arvoituksen hämyn peitossaPikainen kysymys, mitäänkö uutta ei ole ketjussa. En jaksa lukea ketjua taaksepäin, jos ei illan kulusta ( jos sellaista nyt olikaan ) ole raporttia.
ja sellaisiksi ehkä jäävät... :xmas:illan tapahtumat on arvoituksen hämyn peitossa
Ap hämmästyi suuresti päivällä, kun tämä ketju ei ollutkaan meidän tuttujen kivojen pieni rupattelutuokio, vaan joku kehveli oli mennyt linkittämään sen Facebookiin. Hän aivan järkyttyi moisesta, kun hän kuvitteli kaikkien olevan niin mukavia ja järkeviä. Hänelle meni pupu pöksyyn, kun tuli ajatelleeksi, ettei tohtoroiva spinningmies ehkä tykkäisikään tästä treffisuunnitelmasta, puhumattakaan mother in law to beestä, jos saisivat tietää ja ennusti kaiken nyt menevän pieleen ja olevan tuhon omaa. Siinä oli paniikki lähellä. nimimerkki mies jatkaa entiseen malliin ja säpäle myöskin. Nyt ei taideta saada kuulla jatkoa, vaan joudutaan pärjämään ominemme. Ap myöskin arveli, että lakitupa kutsuu useita meistä tämän asian tiimoilta.Pikainen kysymys, mitäänkö uutta ei ole ketjussa. En jaksa lukea ketjua taaksepäin, jos ei illan kulusta ( jos sellaista nyt olikaan ) ole raporttia.
varmaan hyvä niinja sellaisiksi ehkä jäävät... :xmas:
...Vai muuten mitä...?Sä kyllä lupasit tulla kertomaan...
Missä kohtaa trolli sanoi tai muuten? Se totes, että sä lupasit tulla kertomaan. Ei siinä mun mielestä oo missään kohtaa kiristämistä?...Vai muuten mitä...?
Kiristätkö sä nyt mua? :O
HV!Eiköhän tämäkin iso haloo jouda nyt unholaan.. Hg91 pitäköön reffailunsa omana tietonaan, parempi niin.
Hei, voi vitsi, mikäköhän aihe yltäis seuraavaks tälläselle tasolle?
täh? En, mut lupaukset täytyy pitää. Ja hei ihan oikeesti, tietääks sun miehes ees että palstailet jollain mammapalstalla? vaikka se feissarissa törmäis et joku on jakanu tän keskustelun, niin millä todennäköisyydellä sitä kiinnostais tarpeeks edes avatakseen tätä?...Vai muuten mitä...?
Kiristätkö sä nyt mua? :O
Haistainäemakol'pimätä...läpinäkyvää tulla itteensä kehumaan jollain typerillä nikeillä.