Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

[QUOTE="mies";29568284]Niin, no jos minun pitäisi tekstien perusteella valita, mieluummin Birdie, Happygirl tai tytsi89 kuin enemmistö tänne kirjoittavista, kiitooos :)

MUTTA tietenkin on mahdollista, että löytyisi muitakin kivoja naisia. Kuitenkin, en yhtään tykkää siitä että naiset joukolla käyvät "erilaisen" kimppuun, varsinkin tällaisen hyväntahtoisen naisen. Sitä pidän pahana, ja voin sanoa että ainakin ne miehet, joita minä tunnen paremmin, eivät sellaisesta myöskään pitäisi.

Oudoksun myös kirjoitustavassa täällä sitä, kuinka vähän siinä on naisellisia vivahteita monella. En tuomitse, mutta olen hämmentynyt. Erikoista, että juuri nämä samat naiset, jotka mulle tuntuvat kivoilta naisilta, myös kirjoittavat selvästi naisen tavalla. Ja taas, kyllä muitakin voi olla, mutta paljon on sellaisia jotenkin "tylysti" kirjoittavia joukossa, jossa ei ole lämpöä sanoissa, kun joskus luen näitä keskusteluja.[/QUOTE]

Vittu mitä paskaa!!



:D :D :D :D
 
"mies"
:D No on sinulla ainakin itsetunto kohdillaan, kun koet olevasi paljon parempi ja ihanampi ihminen kuin muut "palstamammat".

Jännä, että olet kuitenkin yksin ja yksinäinen, vaikka suorastaan vedät ihmisiä puoleesi. Sanoit, että olet mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Koetko todella olevasi niin paljon parempi ihminen kuin muut, että vedät ihmisiä puoleesi, mutta sitten vetäydyt seurasta, koska heidän seuransa ei kelpaa sinulle? Aikamoista.
Aika ilkeää vihjailua taas. MOT.
 
[QUOTE="Aries";29568285]Sama ihana nainen olet näköjään :) Töissä juossut niin joutanut paljoa palstailemaan taikka muutenkaan asuman tietokoneella.[/QUOTE]

Olis kiva vaihtaa kuulumisia välillä! En muista oliko mulla sun ossu jossain.: /*alkaa penkoa yksärilootaansa*
Jos Lienillä tai ciraffilla on niin saanko kinuta sitä niiltä, jos en löydä?=)
 
kysymys
Mitä tarkoittaa että viestissä on saattanut olla jotain "spämmiä" tai jotain semmosta...tuli vaa sellanen teksti kun yritin laittaa viestiä,eikä sitä edes julkaistu,mitä toi tarkoittaa? En ole varma oliko se sana"spämmiä" mutta jotain sen tapaista
 
MoonPrincess
Juu,samaa mieltä! Mies puhuu asiaa ja vaikuttaa ihan hirveen seksikkäältä! Se seksikkyys paistaa jotenkin hänen tekseistään kuin japanin aamuaurinko.UUh,pökäthän tässä kastuu...................
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
"mies"
Vittu mitä paskaa!!



:D :D :D :D
MOT tähänkin. Kun lukee tällaista kieltä niin ei musta oikeasti pysty sanomaan, onko kyseessä nainen vai joku harvinaisen huonosti käyttäytyvä mies. Eräänlainen kulttuurishokki. Ja kun nimimerkkinä on kuole ja anna toisten elää... Ei kai mahdu mun maailmaan että kyseessä on luultavasti äiti-ihminen ja viestii noin :)
 
MoonPrincess
Nimimerkille "mies" oot oikeesti ainoa täällä jonka teksteissä on syvyyttä ja järkeä!
Ihailtavaa että jaksat miehekkään määrätietoisesti kirjoitella täällä,vaikka jotkut heikomman aineksen ihmiset ei sun syvää logiikkaa ymmärrä!
Mistähän sun kaltaisia alfaboy-tyyppejä löytäis?
Olet kuin hiomatonta timanttipölyä,jatka samaan malliin!
 
  • Tykkää
Reactions: trolli
Böödi
Mitä karkean miehistä kielenkäyttöä, DiamondDust ja PinkPonyGirl! Ei "mies" voi viehättyä noin brutaaleja ilmauksia käyttävistä miesmäisistä rekkalesboista, menkää poies täältä vonkaamasta! "Mies" kaipaa herkkää ja hellää naista, jolla on hempeä ja höpsö sydän sekä 16-vuotiaan äly ja ulkomuoto tekoripsineen ja ja naisellisine meikkeineen. Hän tarvitsee minunlaistani tyttöä! <3
 
[QUOTE="Aries";29568318]Mitäs Lissulle kuuluu muuta?
Yritin äsken rekisteröityä, mutta oli näköjään Aries nimimerkki varattu :)[/QUOTE]

Kirjoittelen pian, nyt täytyy rientää.:kiss:
 
pinkGirl in the heaven
Ihanimmat sävärit saan kun luen "miehen" ja alfa-boyn" tekstejä!
Miesmäiset femakkolepakot on vaan katkeria,kun oman ukon hauis ei riitä siihen mitä em. ihanuuksilla!
 
"Birdie"
Mukaan "miestä" komppaamaan saapuvat myös Typykkä95, FynnyBabe, LovelyRose ja kisukisunen.
Miks suutuit noin paljon siitä että tulin kertomaan oman mielipiteeni, anteeksi kun se eriää sun mielipiteestä..
ja tykkään miehen tyylistä :)
lähinnä naurattaa joidenkin vihjailut noista typyköistä ja kisukisuista... onko se jotenkin teiltä pois vaikka sellaisia tänne ilmestyiskin :p
 
Böödi
[QUOTE="mies";29568404]No tulipas huomiota :p[/QUOTE]
Hyi et voi olla otettu noiden hävyttömien pilkkakirveiden huomiosta! Minä sentään olen hyvin nuori ja herkkä tyttönen, ja sydäntäni raastaa kovin, jos nuo haaskalinnut vetävät mielenkiintoasi puoleensa. :( (Olen sitäpaitsi mieleltäni hyvin ulkomaalainen, en yhtään tuollainen suomalainen kova miesnainen! Ja käytän aina hametta!!!)
 

Yhteistyössä