Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"Utelias"
Been there, seen that. :)

Meillä oli yläasteella likkaporukka joka ihastui enkuntunnilla käyneisiin komeisiin mormonimiehiin. He mainostivat kirkollaan pidettävää enkunkerhoa, siellä käytiin kuolaamassa muutama kerta. Sit luin yhdestä lehdestä samoihin aikoihin että heidän tyylinsä on lähestyä ihmisiä juttelemalla mukavia kaikesta muusta ensin.

No, suo siellä vetelä täällä: mäkin käännytän ja niin moni muukin kristitty. Mutta mä teen sen avoimesti eli yleensä se ihminen tietää olevansa käännytettävä, sanon sen jopa suoraan. :D Sit kun puhun muista jutuista niin puhun niiden muiden juttujen takia koska oikeasti tykkään elämän eri asioista.
Mitä uskontokuntaa edustat?
 
yök mikä tyyppi
Mä en usko, vaan tiedän että rakkaus ja intohimo vie miehen uskontokunnasta toiseen, maasta toiseen tai mitä vain. Se on fakta ja sitä tapahtuu kaikkialla.
Ai nyt sä puhut jo rakkaudesta? Kuulostaa ihan kuin oisit 20min keskustelun takia valmis jättämään miehes siltä istumalta mormonikäännyttäjän takia. Hyi että, miten tuollainen lumppu edes kehtaa olla mustasukkainen?
 
"humppa"
Kun olet näin avomielisesti kertonut tapahtumasta ja ihastumisesta, onko sinulla kanttia kertoa myös, jos nyt kuitenkin ilmenee, ettet tiennyt tarpeeksi asiasta ja tulkitsit väärin?
 
Been there, seen that. :)

Meillä oli yläasteella likkaporukka joka ihastui enkuntunnilla käyneisiin komeisiin mormonimiehiin. He mainostivat kirkollaan pidettävää enkunkerhoa, siellä käytiin kuolaamassa muutama kerta. Sit luin yhdestä lehdestä samoihin aikoihin että heidän tyylinsä on lähestyä ihmisiä juttelemalla mukavia kaikesta muusta ensin, esim. enkunkerhoja pitämällä. Sen luettuani lähdettiin sieltä.

No, suo siellä vetelä täällä: mäkin käännytän ja niin moni muukin kristitty. Mutta mä teen sen avoimesti eli yleensä se ihminen tietää olevansa käännytettävä, sanon sen jopa suoraan. :D Sit kun puhun muista jutuista niin puhun niiden muiden juttujen takia koska oikeasti tykkään elämän eri asioista.
Siis voi ei, miten mulla ei ole mitään kokemusta mormooneista vaikka laajaan kaveripiiriini on kuulunut pitkään maahanmuuttajiakin :( Oon äärimmäisen suvaitsevainen ja ihailisin vain hänen tapaa omistautua tuolle intohimolleen. Rakastan tunnollisia miehiä<3
 
hiipsu
Kai sä kerrot miehellesi että olet tämän kanssa kahville menossa? Ja mitä siitä miehestä tykkäät?
Muutoin on pettämistä tuokin, tai meillä olisi, ehkä teillä on vapaampi suhde.
 
säpäle harmaana
Siis Happygirl, mieti nyt oikeasti, mitä olet tekemässä. Joo, tuntuu varmaan nyt jännältä, mutta mikä on toivomasi lopputulos tässä asiassa, tiedätkö itsekään? Ymmärrät varmaan, että molempia et voi saada ja jos et lopeta ajoissa (esim nyt), niin jotakuta sattuu.
 
Ai tavotteena on ensin selvittää vähän tarkemmin, että oisko mies parempi kuin nykyinen? Todella rumasti kyllä käyttäydyt sun miestä kohtaan, hän ansaitsisi parempaa.
Ei tietenkään ole!!! Tiedän, että tää maapallo on kirjaimellisesti täynnä hyviä, upeita miehiä ja omani on yksi niistä. Olen onnekas, mutta myös helposti vietävissä, valitettavasti.. Meillä oli paljon vääntöä tästä alkuvaiheessa, että mikä on se raja kun itse esimerkiksi olen luonnostani flirtti. En tee sitä tietoisesti. Mutta tää tietysti on väärin ja tietoista, eikä viatonta.
 
vierasa
Ei tietenkään ole!!! Tiedän, että tää maapallo on kirjaimellisesti täynnä hyviä, upeita miehiä ja omani on yksi niistä. Olen onnekas, mutta myös helposti vietävissä, valitettavasti.. Meillä oli paljon vääntöä tästä alkuvaiheessa, että mikä on se raja kun itse esimerkiksi olen luonnostani flirtti. En tee sitä tietoisesti. Mutta tää tietysti on väärin ja tietoista, eikä viatonta.
No lopeta sitten hyvä ihminen! Jos kerran itsekin tiedostat, että teet väärin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552522:
Ai nyt sä puhut jo rakkaudesta? Kuulostaa ihan kuin oisit 20min keskustelun takia valmis jättämään miehes siltä istumalta mormonikäännyttäjän takia. Hyi että, miten tuollainen lumppu edes kehtaa olla mustasukkainen?
Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
 
"vierailija"
Tuolla tavalla mormonit nimenomaan toimii. Suuri osa lähtee tekemään lähetystyötä vuodeksi pariksi ulkomaille ja opettelevat etukäteen kohdemaan kielen. Mulla on useampikin kaveri törmännyt näihin käännyttäjiin mm. bussipysäkillä. Ovat tosi kohteliaita ja ystävällisiä eivätkä välttämättä edes mainitse uskontoaan, vaan se tulee ilmi vasta kun on juteltu ummet ja lammet kaikkea muuta. Yleensä kyselevät yhteystietoja ja sopivat uudesta tapaamisesta, jos jututtamansa ihminen vaikuttaa vastaanottavaiselta. Siinä ei todellakaan ole kyse mistään romanttisesta kiinnostuksesta. :) Ja mun tietämissä tapauksissa ollut just noin, että kaksi nuorta miestä alkanut jutella nuorelle naiselle.
 
Kaikki tapaamiset toisen sukupuolen kanssa, joista ei voi kertoa puolisolleen, on jo niin lähellä pettämistä että huh huh. Kerrotko sä miehelles, että meet kahville miehen kanssa, jonka vasta tapasit? Tätä on kysynyt moni muukin ja taidat kierrellä sitä just sen takia, että et aio kertoa eli tuota asiaa pitää salailla (jollon se ei ilmiselvästi ole myöskään viatonta).

Ihastumisia tulee ja menee mutta herranjumala parisuhteessa elävät ei mee tapaamaan niitä ihastuksiaan kahden kesken!! Oikeen toivon, että miehes sais tietää. Musta on kamalaa, kun joku kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan noin vähän :(
 
"northern soul"
Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
No useamminhan tuo on toisin pain. Nainen ryhtyy ties miksi, koska mies.

Mulla on kokemusta, koska asun yhdettatoista vuotta ulkomailla. *paata seinaan*
 
  • Tykkää
Reactions: baby2003 ja Tepadj
Hormooni
Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
"Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuoden ulkomailla".

Anna mun kaikki kestää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: baby2003
[QUOTE="vierailija";29552579]Tuolla tavalla mormonit nimenomaan toimii. Suuri osa lähtee tekemään lähetystyötä vuodeksi pariksi ulkomaille ja opettelevat etukäteen kohdemaan kielen. Mulla on useampikin kaveri törmännyt näihin käännyttäjiin mm. bussipysäkillä. Ovat tosi kohteliaita ja ystävällisiä eivätkä välttämättä edes mainitse uskontoaan, vaan se tulee ilmi vasta kun on juteltu ummet ja lammet kaikkea muuta. Yleensä kyselevät yhteystietoja ja sopivat uudesta tapaamisesta, jos jututtamansa ihminen vaikuttaa vastaanottavaiselta. Siinä ei todellakaan ole kyse mistään romanttisesta kiinnostuksesta. :) Ja mun tietämissä tapauksissa ollut just noin, että kaksi nuorta miestä alkanut jutella nuorelle naiselle.[/QUOTE]

Joo no mua on aivan turha käännytellä suuntaan eikä toiseen, olen valmis näyttämään hälle kaupunkia ja tutustumaan, erittäin mielelläni lisää normaaleissa merkeissä. Hän näki et olen ensinnäkin köyhä opiskelija (en lahjoittaja) ja kiinnotuksenkohteet on kyllä myös hengellisissä asioissa, mutta häntä miehenä ei ne jaksa kauaa kiinnostaa. Mistä vetoa, meidän tapaamisella 20% puhutaan hänen työstään?
 

Yhteistyössä