Mitä uskontokuntaa edustat?Been there, seen that.
Meillä oli yläasteella likkaporukka joka ihastui enkuntunnilla käyneisiin komeisiin mormonimiehiin. He mainostivat kirkollaan pidettävää enkunkerhoa, siellä käytiin kuolaamassa muutama kerta. Sit luin yhdestä lehdestä samoihin aikoihin että heidän tyylinsä on lähestyä ihmisiä juttelemalla mukavia kaikesta muusta ensin.
No, suo siellä vetelä täällä: mäkin käännytän ja niin moni muukin kristitty. Mutta mä teen sen avoimesti eli yleensä se ihminen tietää olevansa käännytettävä, sanon sen jopa suoraan. Sit kun puhun muista jutuista niin puhun niiden muiden juttujen takia koska oikeasti tykkään elämän eri asioista.
Ai nyt sä puhut jo rakkaudesta? Kuulostaa ihan kuin oisit 20min keskustelun takia valmis jättämään miehes siltä istumalta mormonikäännyttäjän takia. Hyi että, miten tuollainen lumppu edes kehtaa olla mustasukkainen?Mä en usko, vaan tiedän että rakkaus ja intohimo vie miehen uskontokunnasta toiseen, maasta toiseen tai mitä vain. Se on fakta ja sitä tapahtuu kaikkialla.
Siis voi ei, miten mulla ei ole mitään kokemusta mormooneista vaikka laajaan kaveripiiriini on kuulunut pitkään maahanmuuttajiakin Oon äärimmäisen suvaitsevainen ja ihailisin vain hänen tapaa omistautua tuolle intohimolleen. Rakastan tunnollisia miehiä<3Been there, seen that.
Meillä oli yläasteella likkaporukka joka ihastui enkuntunnilla käyneisiin komeisiin mormonimiehiin. He mainostivat kirkollaan pidettävää enkunkerhoa, siellä käytiin kuolaamassa muutama kerta. Sit luin yhdestä lehdestä samoihin aikoihin että heidän tyylinsä on lähestyä ihmisiä juttelemalla mukavia kaikesta muusta ensin, esim. enkunkerhoja pitämällä. Sen luettuani lähdettiin sieltä.
No, suo siellä vetelä täällä: mäkin käännytän ja niin moni muukin kristitty. Mutta mä teen sen avoimesti eli yleensä se ihminen tietää olevansa käännytettävä, sanon sen jopa suoraan. Sit kun puhun muista jutuista niin puhun niiden muiden juttujen takia koska oikeasti tykkään elämän eri asioista.
Ai tavotteena on ensin selvittää vähän tarkemmin, että oisko mies parempi kuin nykyinen? Todella rumasti kyllä käyttäydyt sun miestä kohtaan, hän ansaitsisi parempaa.Ei missään nimessä, mutta haluan tutustua siihen ja selvittää mikä hän on miehiään Kieltämättä olen ihastunut, ei siitä pääse mihinkään :/
Ok, kiitos.kyllä helpotti tämä tieto. no ei kai. Olet tällä palstalla yksi tavallisimmista ja mukavimmista palstailijoista.Utelias: kotiseutakuntani on ev.-lut, mutta hellarit ja vapis on mulle kans tuttuja. Semmoinen sekoitus olen.
Ei tietenkään ole!!! Tiedän, että tää maapallo on kirjaimellisesti täynnä hyviä, upeita miehiä ja omani on yksi niistä. Olen onnekas, mutta myös helposti vietävissä, valitettavasti.. Meillä oli paljon vääntöä tästä alkuvaiheessa, että mikä on se raja kun itse esimerkiksi olen luonnostani flirtti. En tee sitä tietoisesti. Mutta tää tietysti on väärin ja tietoista, eikä viatonta.Ai tavotteena on ensin selvittää vähän tarkemmin, että oisko mies parempi kuin nykyinen? Todella rumasti kyllä käyttäydyt sun miestä kohtaan, hän ansaitsisi parempaa.
No lopeta sitten hyvä ihminen! Jos kerran itsekin tiedostat, että teet väärin.Ei tietenkään ole!!! Tiedän, että tää maapallo on kirjaimellisesti täynnä hyviä, upeita miehiä ja omani on yksi niistä. Olen onnekas, mutta myös helposti vietävissä, valitettavasti.. Meillä oli paljon vääntöä tästä alkuvaiheessa, että mikä on se raja kun itse esimerkiksi olen luonnostani flirtti. En tee sitä tietoisesti. Mutta tää tietysti on väärin ja tietoista, eikä viatonta.
Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552522:Ai nyt sä puhut jo rakkaudesta? Kuulostaa ihan kuin oisit 20min keskustelun takia valmis jättämään miehes siltä istumalta mormonikäännyttäjän takia. Hyi että, miten tuollainen lumppu edes kehtaa olla mustasukkainen?
Voi kunpa oisikin noin helppoa.. :|No lopeta sitten hyvä ihminen! Jos kerran itsekin tiedostat, että teet väärin.
Sä oot jotenkin niin sulonen. Vähän kuin sellanen tyhmä mutta söpö koiranpentu, jota haluaa rapsuttaa leuan alta.Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
No useamminhan tuo on toisin pain. Nainen ryhtyy ties miksi, koska mies.Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
"Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuoden ulkomailla".Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.